16. BÖLÜM

468 70 12
                                    

Tam bir gündür rüya'nın yoğunbakımdan çıkmasını bekliyorlardı. Arda bir dakika bile kapının önünden ayrılmıyordu.

Birdenbire koşuşan hemşireler ve yoğunbakıma girişleri arda hızla ayağa kalkıp neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yoldan geçen bir hemşireyi durdurup sordu.

"Bakar mısınız noluyor içeride rüya'ya bir şey mi oldu?"

"Beyefendi gerekli bilgilendirmeyi doktor yapacaktır."

Karşıdan gelen doktor ile bu sefer ona sordu arda yüzbaşı.

"Doktor bey noluyor rüya'ya bir şey mi oldu?"

"Hayır arda bey rüya hanım uyanmış bende şimdi iyi mi diye bakmaya gidiyorum 10 dakika içinde normal odaya alınacaktır."

Arda yüzbaşı derin bir iç çekti arkasını döndüğünde arası gördü ve hızla ona sarıldı.

"Uyandı."

"Uyandı kardeşim yengem uyandı gözün Aydın."

"Sağol kardeşim." Arda yüzbaşı çok mutluydu.

Ve beklenen o an rüyanın  odadan çıkışı arda hızla onun yanına gitti.

"Güzelim."

Rüya hemen Arda'ya baktı.

"Arda."

Arda hızla rüya'nın elini tuttu ve odaya götürülene kadar bırakmadı. Rüya'nın odaya yerleştirilip hemşirenin odadan çıkışı.

"Rüya iyi misin kuzum." Cemrenin soruşu ile rüya ona bakmıştı. Başını sallayarak onayladı.

"İyiyim."

"Çok korkuttun be bizi kızım." Emir'in rahatlamış sesi ile bu sefer ona döndü rüya.

"Bende çok korktum."

"Geçti yenge en kısa zamanda iyileşte düğünü yapalım." Batur'un pot kırışı aslanın ona yuh bakışı.

"Tamam iyileşirim hemen." Rüya'nın gülerek söylediği o cümle ile Arda'ya baktı. Arda ona içi giderek bakıyordu. Halen el eleydiler.

"Geçmiş olsun yenge biz çıkalım sen dinlen bir şeye ihtiyacın olursa kapıdayız emirine amadeyiz." Aras'ın sesi ile rüya isteme istemeye ona döndü.

"Teşekkür ederim."

Herkesin odadan çıkışı ve sadece Arda'nın odada kalışı.

"İyi misin?"

"Değilim."

"Ağrın mu var?"

"Ağrım yok korkum var."  Arda rüya'nın şaçını okşadı.

"Özür dilerim koruyamadım seni."

"Arda."

"Rüya."

"Göğsünde uyuya bilir miyim?"

Arda hiç bir şekilde sorgulamadı olmaz demedi. Ayakkabılarını çıkardı ve rüyanın uzanması için açtığı yere uzandı. Rüya başını Arda'nın göğsüne koydu. Arda rüya'nın üstünü iyice örttü ve sarıldı sımsıkı sarıldı. Saçlarını okşamaya başladı.

"Korkma tamam mı ben yanındayım."

Rüya cevap veremedi kapanan gözleri ile uykuya yavaş yavaş daldı en son hissettiği saçlarının  üzerine bırakılan öpücüktü.


                                       *******
geçen yarın saate arda yüzbaşı asla kıpırdamadı sırf rüya'nın yarası acımasın diye. Ama bir şey oldu. Rüya'nın terlemeye başlaması ve kısırdaması ile arda yüzbaşı ona baktı. Kabus görüyordu.

"Bırak beni." Rüya'nın sayıklayışı arda yüzbaşının kalbine bir bıçak gibi saplanmıştı.

"Rüya güzelim kabus görüyordu hadi uyan."

"Bırak beni dokunma bana."

"Güzelim kalk kabus görüyorsun rüya hadi yavrum hadi kalk."

"Yaklaşma bana arda kurtar beni."

"Burdayım güzelim bak kurtardım seni hadi kalk rüyam yapma kızım yapma hadi kalk."

Rüya'nın sıçrayarak uyanışı ile bu anı asla unutmayacak olan arda.

"Güzelim iyi misin? Kabus gördün."

"Su verir misin?"

Arda hemen yanda duran su şişesini açtı ve rüya'ya içirdi şişeyi tekrar yerine bıraktı ve rüya'ya sarıldı.

"Özür dilerim güzelim özür dilerim benim yüzümden oldu bunlar."

"Hayır senin yüzünden olmadı. Arda o benim babamış."

"Değil senin baban değil."

"O öyle dedi ama."

"Onun ne dediği umrumda değil sen onun kızı değilsin gerekirse ben bile sana baba olurum ama sen onun kızı değilsin."

"Değilim."

"Değilsin."

Arda alnını rüya'nın anlına yapıştırdı.

"Öpsene beni." Rüya'nın sesi ile arda derin bir nefes aldı ve dudağını rüya'nın dudağına bastırdı ve öptü.

"Öperim seni."

               

Bu kadar kısa yazmayacaktım ama tam bu anda bitirmek istedim merak etmeyin birazdan bir bölüm daha gelecek ve arkadaşlar ölüm'ün ilk bölümü yayınlandı bunu okuduktan sonra onu da okur musunuz? Okuyup yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın sizi çok seviyorum.🫶🏻

AŞKIN EĞİTİMİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin