12.

136 10 1
                                    

Sahile inmiştik Aligille gerçekten güzel vakit geçiriyordum, az da olsa baran dan o konaktan uzaklaşmak iyi gelmişti. 3 gün olmuştu, Baranla bir kere bile konuşmamıştık, bende inat edip aramamıştım. O arasın banane ayrıca kızlarla fingirderken iyiydi ben en azından yakın arkadaşım ve ailesiyle takılıyordum.

Bugün geri dönüyorduk, Ali'nin şirkette işi çıkmıştı, bende zaten konakta çok fazla söz olmasın diye hemen onayladım.  Şimdi o Azize hanım car car konuşurdu. Meltem teyzelerle vedalaştıktan sonra arabaya geçtik zaten uzun bir yol vardı, bende kesin uyurdum. Ali gözümün içine bakıyordu, şirkette iş çıktığı için üzülmüştü, daha çok sinirlendi ama yapacak birşey yoktu. Gerçekten onu gibi bir arkadaşı nerde bulurdum bilmiyordum. Benim şansımdı, aileside çok tatlı insanlardı.

Uzun yolculuğun ardından Ali'nin çalıştığı şirkete geldik birkaç işini hallettikten sonra beni konağa bıracakacağını söyledi, ilk başta red etsemde Ali israr edince susmak zorunda kaldım birde onunla inatlaşmak istemiyordum.
"Merhaba Ali bey"

"Merhaba, canım sen geç odama ben toplantı salonunda olucam hemen gelirim zaten birşey olursa elaya söylersin o seninle ilgilenir"

"Tabi ki Miraç bey bir ihtiyacınız olursa hemen beni çağırabilirsiniz"

"Teşekkür ederim"

Ali bana gülümseyip arkasını döndükten sonra yavaş adımlarla odadan çıktı, bende yorgunluktan kendimi koltuğa attım

Odada yanlız kaldığımda uyumak için gözlerimi kapattığımda sürekli baranın o cümleleri aklıma geliyordu, kim di başına bela açan kız, daha önemlisi ne yaparken başına bela açmıştı!!!!

Ben bunları düşünürken telefonuma bildirim düştü, açıp baktığımda barandan olduğunu gördüm ve çok şaşırdım. 3 gün boyunca yazmayıp neden şimdi yazma gereği duymuştu bilmiyorum.

"Napıyorsun"

"Ali'nin şirketine geldik, işleri bitince konağa dönücem"

"Ha gelebildin yani"

"Evet, imkanım olsa hiç gelmem o konağa da neyse"

"Neyi varmış konağın"

"Birşey yok işte onu diyorum"

"İyi gelince görüşürüz"

"Görüşürüz"

Baranı gerçekten anlamıyordum, neden yazdı şimdi neden böyle davrandı hareketleri bir garipti. Aman neyse çok umurumda değil zaten, ne bak yerse yesin elalemin kızlarıyla şerefsiz herif. Sırf Ali'ye gıcık oluyor diye gitmiştim zaten tatile, insan bir merak eder yazar bir şey yapar dimi pislik hiçbir şey yapmadı.

Ben bunları kendi kendime düşünüp içimi doldururken odaya Ali geldi işleri bitmiş olcak ki bana gülümseyip yanına geldi, sinirli ve yorgun olduğum için ona da pek kulak vermedim, o da anlayışla karşılayıp ayaklandı. Birlikte şirketten çıktık, konağın önüne geldiğimizde Mustafa valizlerimi odama götürdü. Ali'yle vedalaştıktan sonra CANIM EVİME geri dönmüştüm.

Balkonda azize hanım, gönül, diğer gelinler ve inci teyzem oturuyordu. Hepsinin odağı bendim onlara kıza bir selam verip odama geçmek istiyordum ama mümkün değildi, azize hanım hemen -allah ıslah etsin, bizde başı yerde biri beklerdik seni evlisin oğlum sen ne bu kocansız gezmeler elalem ne der bir de elin oğluyla-  diye laf çarpmıştı. Belki dediklerinde haklıydı, evet tek başıma tatil yapmak garip kaçabilirdi hele ki böyle bir yerde ama ben zaten barana sinirlendiğim için gitmiştim o tatile tabi bunu söyleyemeyeceğim için inci teyzeyle hülya ablama selam verip odama cıktım.

Odamda uyumayı planlarken baranın olduğunu bilmiyordum, aşşağıda da birşey dememişlerdi, baranı karşımda öyle görünce şaşırdım. Saat erkendi zaten neden gelmişti anlamamıştım. Sinirli gözüküyordu ama bastırmaya çalışıyor gibi bir hali vardı. Çok sorgulamadım ama gene bir kavga çıkmasın diye içimden dua ediyordum. Ne zaman istediğim oldu tabi ben asla hatırlamıyorum, kavgaya tutuşmuştuk...

"Kendini ne zannediyorsun sen 3 gün oldu bir haber vermedin, bir kere yazmadın"

"Sen yazdın sanki güldürme beni"

"Çekip giden sendin Miraç delirtme beni !!!"

"Allah Allah ya bu kadar salaksın işte evet gittim ama neden gitti bu çoçuk dşye düşündün mü hiç"

"Neden gideceksin Ali'yle ayrılabiliyorsunuz sanki sabah kalk Ali akşam yat Ali ONUN İÇİN GİTTİN"

"AYNEN onun için gittim tamam mı, iyi ki de gitmişim kafamı dinledim şu 3 günde"

"Görende burada işkence görüyorsun zanneder Miraç, ne bu tavırlar"

"İşkence gibi zaten"

"Kimmiş işkence ben miyim söyle hadi!"

"Evet sensin, bana böyle evlilik dersi veriyorsun birde utanmadan"

"Ne utanıcam, neyden bahsediyorsun sen"

"Bilmiyormuş gibi yapma salak mı var karşında madem başka birini seviyordun söyleseydin anana babana onunla evlenseydin ne diye benimle zorla evlendin, gelmişsin birde bana ahlak dersi veriyorsun "

"Ne sevmesi neyden bahsediyorsun sen, BAŞKA BİRİNİ SEVMİYORUM BEN"

"öyle mi ben tatile gitmeden önceki gece arkadaşınla ne konuştun peki yok o kız benim başımı yakarmış bilmem ne ya neden seviyorsan başka birini hem kendine hem bana hem o kıza eziyet ettin, onunla evlenseydin"

"Allah'ım ya haha"

"Ne gülüyorsun komik birşey mi var"

" Sen bu yüzden mi gittin, bu yüzden mi yazmadın?"

"Evet ne var, ha size basit gelebilir böyle şeyler ama sahte de olsa evliyiz ya bana ters, ha sen görüşürsen bende görüşürüm orası ayrı"

"KIMSEYLE GÖRÜŞTÜĞÜM FALAN YOK"

"Kimdi o kiz o zaman"

"Burs verdiğim kızlardan bir tanesi düzgünce sonuna kadar dinleseydin anlardın, sınavına gecikmiş yolda gördüm, arabayla okula götürdüm. Ama burası küçük yer gören olmuş laf çıkmış. Bende o yüzden başımı belaya sokucak dedim, eğlence işi de bizim arkadaşlarla çocuklara verdiğimiz eğlence ona çağırdı arkadaşım ama o gün başım ağrıdığı için gitmedim, kız mız yok. Anladın mı şimdi"

"N-ne bilicem doğru söylediğini"

"Al telefonumu al konuş arkadaşımla sor, istersen şirketten burs verdiğimiz belgeleri önüne koyayım o gün nerden geçtiysem o yolun kamera kaydını da bulayım mı o zaman inanırsın belki"

"Umurumda değil banane"

"AL DEDİM KONUŞCAKSIN İNANANA KADAR BİTMİYECEK BU KONUŞMA"

Arkadaşıyla konuşmuştum ve ona göre tam tamına bana baranın anlattığını anlattı tabi baran bu sırada durmadı şirketten dosya istemiş onları serdi önüme gerçekten de böyle eğlenceler ve burs verdiği öğrenciler varmış onun üstüne şaka yaptığını sanmıştım ama gerçekten kamera kayıtlarını bulmuş ve bana kızı gösterdi, ve gerçekten kız burs verdiği öğrencilerden biriymiş...

HATA / BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin