Sabah erkenden baranın sesiyle uyandım, beraber kahvaltıya gidelim mi diye sordu, bende kabul ettim açıkçası şu sıralar evde durmak hiç istemiyordum. Ayrıca son zamanlarda da baranla iyi anlaşmaya başladık. Evet baya şaşırtıcı biliyorum ama öyle gerçekten, en azından baranın bildiğim gibi değil de daha düşünceli ve derin bir insan olduğunu anladım, ama her zaman kenarda köşede bir ayılığı vardı tabi.
Kahvaltı için hazırlanmaya başladım, böyle tiril tiril birşeyler giymek istiyordum, zaten gitmek istediğimiz yerde çok tatlı bir yermiş, o yüzden ona uygun sönük yeşil tonlarında bir kumaş pantolon ve üstüne bol gömlek seçtim, aksesularıda tamamladıktan sonra aşağı indim, baranda beni bekliyordu zaten.
Baranın yanına geldiğimde bana çok değişik bakıyordu, ister istemez bende utanarak gülümsedim."Ç-çok güzelsi- yani güzel olmuşsun sen çok"
"Teşekkür ederimm, sende çok şıksınn"
Baranda gerçekten baya yakışıklı olmuştu şimdi, üstüne o da benim gibi bol bir gömlek altına pantolon giymişti ama kalıplı olduğu için daha da bir güzel durmuştu onda sanki baya iyiydi yani. Aman neyse biz konaktan çıkarken klasik azize hanımın -bunlarda evde durmuyor-
Laflarına maruz kalmıştık, neyseki baranda bende ona takmadan cevap vermeyip konaktan çıktık.Çok güzel bir yerdi, baya tatlıydı kenarında yapay bir gölet vardı ama çok hoştu içinde balıklar bile vardı, mekanda çok tatlıydı inanılmaz sevmiştim. Köpekleri hele içime sokmamak için zor duruyordum şuann.
"Beğendin mi ?"
"Evett çok güzel baksana köpeklere balıklara falan çok tatlılarr"
"Beğenmene sevindim, ee iyisin değil mi?"
"Evet iyiyim, senn"
"Bende baya iyiyim, farkında mısın artık çok kavga etmiyoruz sanki"
"Evet bende sabah düşündüm, şaşırtıcı ama kavga etmiyoruz"
"Sabah sen bizi mi düşündün hım?"
"Yani öyle bir aklımda geldi işte, çok düşündüğümden falan değil
Ha bu arada benim bir arkadaşımın düğünü var akşam haberin olsun, gelmek zorunda değilsin zaten Ali var"
"Ali mi var?"
"Evet ortak arkadaşımız"
"Beraber gitceksiniz yani"
"Öyle dedik, sen zaten gelmezsin"
"Peki, anladım"
Baranla çokca sohbet ettik ama eski havası yoktu, Ali'yi sevmediğinin farkındaydım ama yapabileceğim birşey yoktu maalesef, sonuç olarak Ali benim en yakın arkadaşım. Bu zamana kadar hep onunla yaptık birşeyleri ve bir anda evlendim diye hayatımdan çıkaramam, ki zaten evliliğimiz sahte, ikimizde sevmeyerek evlendik o yüzden hayatlarımıza karışmıyorduk.
Baran mutsuz olunca nedensizce benimde modum düştü, arabada hiç konuşmamıştık, baya sinirli duruyordu çünkü direksiyonu tutarken parmakları beyazlamıştı. Eğer konuşursam daha çok sinirlenir diye bende susmaya karar verdim...
Konağa geldiğimizde baran beni bırakır bırakmaz evden çıktı, bende birşey diyemedim yavaş yavaş odama çıkarken inci teyzem karşıma geçti. Bana beraber kahve içelim mi deyince bende kıramadım zaten ve kabul ettim. Bana baranla aramızın nasıl olduğunu sordu, bende böyle böyle dedim. Gülecek gibi oldu ama sonrasında toparladı, kahvesi bitmeye yakın -birdaha böyle birşey olursa baranı çağır, sen çağırmadığın için kudurmuş-
İnci teyze böyle söyleyince şokla aralandı gözlerim nasıl yani sırf bu yüzden ben Ali yüzünden falan diye düşünüyordum. Çünkü baran çok yoğun bir adamdı böyle şeylere kafa yorcağını hiç düşünmemiştim.Ağzım beş karış ayrık bir şekilde inci teyzenin yanından ayrıldım, yukarı çıkıp biraz daha dediklerini düşündüm kafam karışmıştı, hiç bu yönden düşünmemiştim, tam o sırada telefonum çaldı, heyecanla belki barandır diye koşarak açtım ama maalesef aliydi.
"Efendim Ali"
"Naptın güzelim"
"Napayım odama çıktım hazırlanıyorum şimdi"
"Süper bende hazırlandım, kaç gibi alayım seni"
"8 de gel işte"
"Tamam, ama senin neyin var"
"Yo birşey ya baranla ilgili gelince konuşuruz"
"Tamam canım öptüm"
"Bende"
İster istemez sesime de yansımıştı modumun düşüklüğü kendimi kötü hissetmiştim benim yüzümden miydi gerçekten acaba yaa, of bilmiyorum ki.
Sızlana sızlana kafam dağılsın diye hazırlanmaya başladım, 3/4 saat sonra hazırdım, duş felan almıştım yoksa bu kadar sürmezdi. Baranda ne arayıp ne de sormuştu, bir cesaretle ben aradım. Heycanla bekledim ama açmadı, bir 10 dakika sonra tekrar aradım ama gene açmamıştı sinirlenip bende telefonu bir kenara fırlattım.Hırsla kitaplıktan kitabımı alıp okumaya koyuldum, öyle bir dalmışım ki resmen 4 saattir kitap okuduğumu Ali beni aramasa fark etmiyecektim, bu süreçte baran beni aramayı bırak mesaj bile atmamıştı, aynı şeyi ben yapsam yer yerinden oynardı, Ali sinirli olduğumu anladığı için hep benim sevdiğim şarkıları açıyordu ama nafile, neyseki sonunda düğün salonuna gelmiştik.
Saat yaklaşık 9.30 tu barandan hala mesaj yoktu ve ben arkadışımın düğününde somurtuyordum buna daha fazla dayanamayan Ali beni zorla sahneye kaldırdı, bende artık kafamda baranı düşünmeyi bir kenara bıraktım, düşündükçe sinirleniyordum. Nerdeyse yarım saattir hiç durmadan oyun oynamıştım ve baya eğlenmiştim, şimdi de nemrudun kızı çalıyordu bizde Ali'yle gülerek oynuyorduk ben onun göğsünün ordan tam döndüğümde kolumdan bir anda çekildim.
Nolduğunu anlayamadan sürüklenmeye başladığımda beni çekenin baran olduğunu anlamam fazla sürmedi...
Yavaş mi gidiyoruz bilmiyorum, sizce hikaye nasıl ilerliyor.
Bu bölümden sonra güzel şeyler planlıyorum, yorumları ve beğenileri unutmayın lütfennn 💓💖🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA / BXB
RomanceBir hata yüzünden tüm hayatı altüst oldu iyi mi kötü mü siz karar verin...