18.

49 7 2
                                    

Kahvaltıdan sonra baran işe bende odama geçmiştim, şuanda dışarı çıkmak için hazırlanıyordum. Ali ile uzun zamandır ne konuşmuş ne de buluşmuştuk, onu gerçekten özlemiştim üstümü giyinirken telefonuma bildirim düştü, Ali konağa geldiğini söyleyen bir mesaj atmıştı görür görmez üstümü başımı tekrar düzeltip aşşağı indim. Ne azize hanımla ne gönülle uğraşacak vaktim olmadığı için hızlı adımlarla konaktan çıktım. Ali'yi görünce yüzümdeki gülümseme büyüdü aynı şekilde onunda
Birbirimize sıkı sıkı sarıldık ardından arabaya geçip yola koyulduk.

"Görüşmeyeli nasılsın"

"İyiyim ama seni özlemişim"

"Bende seni"

"Baranla nasıl gidiyor"

"Çok iyi Ali galiba sevgili gibi birşey olduk düğünde beni alıp götürmüştü ya sonra bir anda öpüştük orda"

"N-ne ö-püüş-tünüz mü"

"Evettt"

Bunun üstüne daha fazla konuşmadık nedense Alinin de sinirlendiğini farkettim çünkü direksiyonu öyle bir tutuyordu ki parmakları bembeyaz olmuştu. Bende daha fazla birşey demeden yola devam ettik, ardından bir cafeye geçip içecek sipariş ettik.
"Ali ben barana intersex olduğumu nasıl söyliyecem "

"Ç-ocuk mu istiyorsun?"

"Hayır ama baranında bilemeye hakkı var sonuçta eşim"

"Doğru, yani bu durumda düzgünce söyle, zaten baran normal karşılar diye düşünüyorum hatta sevinir bile puş-

"Efendim"

"Yok birşey, sen söylicek misin"

"Galiba, hatta bugün bile konuşabilirim"

Bu konun üstüne uzun uzadıya konuştuk ilk başta surat assa da sonra normale dönmüştü. Saat 5 e gelince kalkmaya karar verdik zaten baran da bu saatlerde eve geliyordu, Ali de pek ısrar etmedi zaten hesabı ödeyip kalktık, konağa geldiğimde baran çoktan gelmişti, avlu da oturuyordu beni görünce ayağa kalktı hiç birşey demeden kolumdan tutup odamıza sürükledi. "Neredeydin bu saate kadar"

"Aliyleydim ya dün dedim zaten "

"Onu anladık sabah çıkmışsın maşallah ne var bu çocukta bu kadar anlamıyorum benimle o kadar konuşmuyorsun kocan o mu ben miyim!"

"Ne alakası var baran, Ali arkadaşım biliyorsun bunu"

"Ben biliyordum da o biliyor mu acaba şerefsiz"

"Düzgün konuşş!"

"Ne aliymiş be bu kadar önemli ağzından düşmüyor"

"Uğraşamiyacam"

Baranın gereksiz kıskançlığı yüzünde ben de gereksiz yere gerilmiştim, yatağa bir hışımla kendimi attım baranda sinirle elleri başında oflayıp duruyordu, ona sırtımı dönüp bugün Ali'yle olan konuşmalarımızı düşündüm bu durumda nasıl söyleyebilirim ki daha düzgünce konuşamıyorduk bile kafam çok karışmıştı.

HATA / BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin