Dersin sonlarına doğru uyanmıştım. Aklıma gelen şeyle gözlerim sonuna kadar açıldı. JİSUNG DERSTE DEĞİLDİ !
En son minho onun yanına gideceğini söylemişti...Felix: Hocam wc ye gidebilir miyim?
Hoca: Felix 8 dk kaldı zilin çalmasına, sabret.
Felix: Hocam lütfen acil.
Hoca: Tamam Felix, çabuk ol.
Sınıftan çıkıp wc ye koştum. Jisung burada değildi. Bodrumdada yoktu, nerede ozaman?
Bakmadığım yer varmı diye düşünürken aklıma çatı katı geldi. Koşarak çatı katına çıktım. Kimse etrafta gözükmüyordu.
Felix: Jisung! Burada mısın?
Felix: Jisuunngg!
Nereye gitti bir saniye... Ağlama sesi duydum. Hızlıca sesin geldiği yere baktığımda jisung yere oturmuş dizlerine kafasını koyarak ağlıyordu.
Felix: Jisung!
Jisung: F-felix...
Hızlıca yanına gittim, başını kaldırıp bana baktığında yanına oturup kafasını göğsüme yasladı. Sesli bir şekilde hıçkırarak ağlamaya başladı.
Gözlerim doldu...
Onu böyle görmeyi hiç istememiştim.
Jisung: Felix ö-ölmek istiyorum...
Bana sımsıkı sarıldı bende sarılarak karşılık verdim.
Felix: Jisung, öyle deme lütfen...
Jisung: Böyle bir hayatı yaşamayı istemiyorum...
Ağlamaya devam ederken bende sakinleştirip saçlarını okşuyordum. Onu böyle görmek beni üzmüştü. Elimden birşey gelmiyordu, onlara karşı koyamazdım.
✰
Eve gelmiştim. Keşke bugün okula gitmeseydim. Annem evde yoktu. Odama çıktım, çantamı yere bıraktım ve sıcak bir duş aldım. Duştan çıktığımda kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı kurutup yatağın üstüne oturdum. Telefonumu aldığımda kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini gördüm ve mesajlara tıkladım.𝐁𝐢𝐥𝐢𝐧𝐦𝐞𝐲𝐞𝐧 𝐧𝐮𝐦𝐚𝐫𝐚
𝑩𝒊𝒍𝒊𝒏𝒎𝒆𝒚𝒆𝒏 𝒏𝒖𝒎𝒂𝒓𝒂
Benden kurtulduğunu sanma Felix.
Daha yeni başlıyoruz.
𝐌𝐢𝐧𝐢ğ𝐢𝐦
Sen kimsin?𝑩𝒊𝒍𝒊𝒏𝒎𝒆𝒚𝒆𝒏 𝒏𝒖𝒎𝒂𝒓𝒂
Bu günü ne çabuk unuttun :)𝐵𝑢 𝑘𝑖𝑠̧𝑖𝑦𝑖 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑𝑖𝑛𝑖𝑧
Korkudan ne yapacağımı bilemedim. Çok iğrenç bir insandı, nasıl onu sevmiş olabilirim inanamıyorum.
✰
Sabah olmuştu, alarm sesi ile uyandım. Formamı giydim, çantamı hazırladım ve evden çıktım. Okula vardığımda beni kapıda bekleyen jisung ile karşılaştım. Koşarak mutlu bir şekilde gelip koluma girdi.Jisung: Naber Lix.
Dün olanlardan sonra üzgün olmasını bekliyordum, ama öyle değildi. Neyse, mutlu olması üzgün olmasından iyidir.
Felix: İyi jiss, sen nasılsın.
Jisung: Çoookk iyiyimm
Lix: Bişey mi oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬𝐲/ 𝐇𝐘𝐔𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionHyunjin Felix'in yerde yatan cansız bedenine bakıp yanına eğilmişti. Hyunjin: F-felix. Güzelim aç hadi gözlerini... Böyle gidemezsin... B-bırakma beni lütfen! ✩ Felix eski okulunda gördüğü zorbalıklar yüzünden yeni bir okula gitmeye başlar.Gittiği...