Okulun kapısından içeri girdim ve sınıfa çıktım. Çantamı sıraya bırakıp Hyunjin'in sınıfına girdim. Sınıfta kimse yoktu.Beni gördüğünde arkasına sakladığı elleriyle önüme gelip diz çöktü. Arkasından bir kutu ve bir buket papatya çıkardı. Şaşkınlık ile ellerimi ağzıma götürüp kapattım.
Hyunjin: Sevgilim, benim için bunları kabul eder misin?
Elinde tuttuğu buketi alıp içindeki papatyaları kokladım. Papatyaları çok seviyordum.
Elimi ona uzattığımda elimi tutup kutudaki yüzükleri parmağıma taktı. Aynısı ondada vardı. Çok güzellerdi. Hiç çıkarmayacağım.
Ayağa kalkıp gülümsedi ve sarıldı. Bende ona sarıldım.
𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛'𝑑𝑒𝑛
İçimde bilmediğim bir his vardı. Ona sarıldığımda çok garip hissetmiştim. Bu duygunun adını bilmiyordum ama normal bir duygu olmadığını biliyordum. Hiç kimseye sarılırken böyle hissetmemiştim. Kalbim çok hızlı atıyordu ve karnımda kelebekler uçuşuyordu.Kafamı onun boynuna koydum ve kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu, kokusu insanı rahatlatıyordu. Kokusu hiçbir şeye benzemiyordu.
Sanırım artık ona zarar vermek istemiyorum. Onu artık bütün kötülükler korumak istiyordum.
Hyunjin: Felix, sana söz veriyorum. Seni bütün kötülüklerden koruyacağım...
𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥'𝑡𝑒𝑛
Kollarından ayrılıp gülümsedim ve dudaklarının üstüne tüy kadar hafif bir öpücük bıraktım.Felix: Teşekkür ederim Hyunjin.
Hyunjin: Rica ederim meleğim.
Zil çalmıştı.
Felix: Şey benim gitmem gerekiyor. Görüşürüz.
Hyunjin: Görüşürüz bebeğim.
Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma gitmiştim. Jisung gelmişti. Yerime oturdum. Jisung'a baktığında bana garip bir şekilde bakıyordu.
Jisung: Felix?
Felix: Jiss?
Jisung: Bugün doğum günün mü?
Felix: Hayır...
Jisung: Ozaman elindeki çiçekler ve parmağındaki yüzük ne?
Felix: Şey Jiss benim sevgilim va-
Jisung: NE!? KİM!?
Felix: Hyunjin.
Jisung: Felix sen şaka yapıyorsun değil mi?
Felix: Hayı-
Jisung: NASIL YA! NASIL OLDUNUZ!?
Felix: Şey ben Hyunjin'e açılmıştım. Oda kabul etti işte sonra sevgili olduk.
Jisung: Felix o sana kötü davranmıyor muydu?
Felix: Evet ama eskidendi. Artık öyle davranmıyor.
Jisung: Tamam ozaman ama yinede dikkat et.
Felix: Tamam.
✰
Zil çalmıştı. Bahçeye çıkıp Hyunjin'i arıyordum. Birden bankta oturmuş olan Wooyoung'u gördüm. Hemen yanına gittim.Felix: Wooyoung!
Wooyoung: Felix!
Yanına gidip boş yere oturdum.
Wooyoung: Nasılsın Felix?
Felix: İyiyim Hyung. Neden tek başına oturuyorsun? Arkadaş edindin mi?
Wooyoung: Evet evet edindim. Birkaç tane arkadaşım oldu. Sen hangi sınıftasın?
Felix: 11/A Hyung. Sen?
Wooyoung: 12/E aynı kattayız.
Felix: Evet Hyung.
Wooyoung: Senin sevgilin nerede? Tanıştırsana merak ettim.
Felix: Normalde buralarda olur.
Felix etrafa bakınırken duvara yaslanmış Felix ve Wooyoung' a sert yüz ifadesiyle bakan Hyunjin'i görmüştü. Neden öyle bakıyordu ki?
Felix yerinden kalkıp Hyunjin'in yanına gitti.
Felix: Hyunjin!
Hyunjin Wooyoung'dan gözünü çekmemişti. Felix'in çağırmasıyla Felix'e dönmüştü. Kollarını iki yana açmıştı. Koşarak gelip Hyunjin'in kollarının arasına girmiş sımsıkı sarılıyordu.
Hyunjin: Felix, O kim?
Felix: Benim çocukluk arkadaşım. Gel sizi tanıştıriyim.
Felix Hyunjin'in elinden tutup Wooyoung'un yanına getirmişti. Wooyoung yerinden kalkıp Hyunjin'e gulümseyerek elini uzatmıştı.
Wooyoung: Selam, ben Wooyoung. Felixle çocukluktan beri arkadaşız.
Bana döndü.
Wooyoung: Tabi arkadaştan öteyiz.
Hyunjin: Ne güzel, ne güzel.
Hyunjin Wooyoung'a bakmayı kesmeden uzatılan eli sert bir şekilde tutup kendisini tanıtmıştı.
Hyunjin: Bende Hyunjin. Felix'in 𝐬𝐞𝐯𝐠𝐢𝐥𝐢𝐬𝐢𝐲𝐢𝐦.
Son kelimesini bastırarak söylemişti. Karşısında düşmanı varmış gibi bakıyordu. Wooyoung gülümseyerek baktı. Hyunjin elini sert bir şekilde çekti. Bakışlarını bana çevirdi.
Hyunjin: Felix biraz konuşalım mı?
Felix: Olur. Hyung ben sonra senin yanına gelirim baybay.
Wooyoung: Baybay bebeğim.
Dedi ve güldü. Hyunjin dişlerini sıkıp bana döndü ve elimi sert bir şekilde tutup okulun arkasına götürdü.
Hyunjin: O herifle neden bu kadar yakınsınız!? NEDEN SANA BEBEĞİM DEDİ!?
Felix: Hyunjin lafın gelişi-
Hyunjin: HANGİ ARKADAŞIN SANA BEBEĞİM DİYİYOR!? O çocukla iletişimini kesiceksin. Hiç gözüm tutmuyor o çocuğu.
Felix: Hyunjin o benim çocukluk ar-
Hyunjin: Felix onunla konuşmayacaksın dedim sana!
Ne diyeceğim şimdi? Sadece arkadaşımdı.
Felix: Tamam fazla konuşmamaya çalışacağım.
Hyunjin: Umarım öyle olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬𝐲/ 𝐇𝐘𝐔𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionHyunjin Felix'in yerde yatan cansız bedenine bakıp yanına eğilmişti. Hyunjin: F-felix. Güzelim aç hadi gözlerini... Böyle gidemezsin... B-bırakma beni lütfen! ✩ Felix eski okulunda gördüğü zorbalıklar yüzünden yeni bir okula gitmeye başlar.Gittiği...