Eve gelmiştim. Annem ve babam 1 haftalığına tatile çıkmışlardı. Odama gidip kıyafetlerimi giydim ve salona inip televizyonu açtım. Yaklaşık 1 saat sonra kapı çalmıştı. Kim gelmişti?
Yerimden kalkıp kapıyı açmıştım.Wooyoung: Selam Felix.
İçeri girip kapıyı kapatmıştı.
Felix: Gider misin? Artık seninle konuşmak istemiyorum.
Wooyoung: Felix biz çocukluk arkadaşıyız. Farkında değil misin? O zorba seni kullanıyor. Asıl onunla konuşmamalısın!
Felix: Y-yalan söyleme! O beni kullanmıyor!
Wooyoung Felix' in üzerine yürümeye başladı.
Wooyoung: O seni en başından beri kullanıyor. Bunu biliyorsun ama kabullenmek istemiyorsun.
Wooyoung Felix'i kapı ile arasına aldı.
Wooyoung: Onun gibi bir yalancı ile sevgili olacağına neden benimle olmadın?
Felix'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Felix: N-ne?
Wooyoung bir elini Felix'in beline getirip kendine çekti ve boynunu emmeye başladı.
Felix: AH! BIRAK BENİ!
Felix debelenmeye başladı. Wooyoung'un omuzlarından tutup itmeye çalışınca Wooyoung Felix'in ellerini başının üzerine sabitledi. Boynundan ayrılıp dudaklarına kapandı.
Felix çırpınmaktan ve ağlamaktan başka birşey yapamıyordu. Wooyoung çok güçlüydü. Ona karşı koyamıyordu. Wooyoung Felix'in dudaklarından ayrıldı.
Wooyoung: Güzelim neden ağlıyorsun?
Sırıtarak Felix'e bakıyordu.
Felix: S-senden nefret ediyorum! İĞRENÇ BİRİSİN!
Wooyoung Felix'in saçlarından tutup sert bir şekilde çekti.
Felix: AHH!
Bağırarak ağlamaya başladı.
Wooyoung: Nefesini şimdi boşa harcama.
𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥'𝑡𝑒𝑛
Kolumdan tutup beni odama getirdi ve sert bir şekilde yatağa itti. Kapıyı kilitleyip üzerime doğru gelmeye başladı. Korkarak geriye doğru gidiyordum.Felix: Na-napıyorsun!?
Wooyoung: Şimdi cevabını alıcaksın.
Felix: G-git buradan!
Wooyoung sırıtmaya başladı. Felix'in ellerini tutup kıyafetlerini çıkardı ve üstüne çıktı.
Wooyoung: Çok güzelsin bebeğim.
✰
Wooyoung akşama kadar Felix'i taciz etmişti. Felix' in ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu ve acıya dayanamayıp bayılmıştı. Wooyoung sırıtıp Felix'in dudağına bir öpücük bıraktı.Wooyoung: Sen sadece benimsin bebeğim...
Kıyafetlerini giyip gitmişti.
1,5 𝑠𝑎𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎
Felix hissettiği acıyla inleyerek gözlerini araladı. Yatakta oturur pozisyona gelip ayaklarını kendine çekti ve ağlamaya başladı.
Felix: K-kirletti be-beni... K-kirlendim ben...
Ağlamayı bırakmayıp odasındaki banyoya ilerledi. Heryeri ağrıyor ve acıyordu. Kendini küvete bırakıp suyu açtı. Durmadan ağlıyordu. Sürekli kirlendiğini düşünüyordu. Duş başlığını alıp sıcak suyu üstüne tuttu. Sıcak su vücudunu yakıyordu ama Felix bunu umursamıyordu.
Temizlenmesi gerekiyordu.
3 saat sonra banyodan çıkmıştı. Dolabına ilerleyip kıyafetleri çıkarıp giymişti. Yatağına ilerleyip ışığı kapattı ve yan bir şekilde dönüp gözlerini kapattı. Uyumak istiyordu ama gözyaşları buna izin vermiyordu.
Zil sesini duyunca gözlerini açtı. Yastığının altındaki telefonunu çıkarıp saate baktı.
02:46
Bu saatte kim gelmişti? Korkarak aşağıya indi. Wooyoung'u görücek diye korkuyordu. Yavaşça ilerleyip kapıyı açtı.
Hyunjin: FELİX NEDEN TELEFONA BAKMI- Felix?
Felix yere yığılıp ağlamaya başladığında Hyunjin bağırmayı kesmişti. Kapıyı kapatıp Felix'in yanına eğildi.
Hyunjin: Felix. Güzelim neden ağlıyorsu-
Felix: D-DOKUNMA BANA!
Hyunjin: Feli-
Felix: B-BIRAK BENİ LÜ-LÜTFEN!
Felix bağırarak ağlamaya başladı. Hyunjin Felix'i sakinleştirmeye çalışıyordu ama başaramıyordu. Hyunjin Felix'e sarılmıştı.
Hyunjin: Felix benim Hyunjin. Lütfen yapma böyle güzelim...
Felix gözyaşlarını silip ona sarılan kişiye baktı.
Felix: H-hyunjin...
Hyunjin: Güzelim.
Felix Hyunjin'e dönüp sıkıca sarılmaya başladı. Hyunjin Felix'i kucağına alıp salondaki koltuğa oturdu ve Felix'e baktı.
Felix: H-hyunjin... Özür di-dilerim... Ben ki-kirlendim Hyunjin... Ka-karşı ç-çıkamadım... Özür dilerim....
Hyunjin duydukları ile hem sinirlenmiş hemde miniği için üzülmüştü. Kim ona böyle birşey yapmıştı?
Hyunjin: Kim yaptı bunu sana?
Felix:...
Hyunjin: FELİX KİM YAPTI DEDİM!
Felix: W-wooyoung...
Hyunjin ne kadar Wooyoung'u öldürmek istesede şuan Felix ile ilgilenmeliydi. Bebeği durmadan ağlıyordu.
Hyunjin: Tamam tamam geçti...
Hyunjin Felix'in saçlarını okşayıp öpüyordu. Felix'in sesi kesilince yüzüne baktı. Uyuya kalmıştı. Hyunjin Felix'i kucaklayıp kapısının önündeki arabasına bindirip kendi evine götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬𝐲/ 𝐇𝐘𝐔𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionHyunjin Felix'in yerde yatan cansız bedenine bakıp yanına eğilmişti. Hyunjin: F-felix. Güzelim aç hadi gözlerini... Böyle gidemezsin... B-bırakma beni lütfen! ✩ Felix eski okulunda gördüğü zorbalıklar yüzünden yeni bir okula gitmeye başlar.Gittiği...