Ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Bugün Jisunglarla buluşucaktım. Attıkları konuma geldiğimde hepsine sarıldım ve oturduk.
Jisung: Nasılsın lix.
Felix: İyi jis, sen nasılsın?
Jisung: Bende iyiyim. Seung bu çocuk nerede kaldı ya? Ne zaman gelicek?
Felix: Kim gelicek?
Jisung: Wooyoung'u da çağırmıştım çocukluk arkadaşın diye.
Seungmin: Mesaj atmış. Yoldaymış. Bak geldi.
Kafenin kapısından içeri Wooyoung girdi.
Wooyoung: Selam gençler!
Jisung: Hoşgeldin Wooyoung.
Wooyoung: Hoşbuldum jisung. Nasılsın Felix?
Felix: İyi Hyung, sen?
Wooyoung: Seni gördüm daha iyi oldum.
Wooyoung diğerleri ile de selamlaşıp benim yanıma oturmuştu.
Wooyoung: Eee Felix. Hyunjin ile aranız nasıl?
Felix: Çok iyi Hyung.
Wooyoung: Ne güzel.
✰
Herkes konuşup eğleniyordu. Wooyoung aradabir Felix'in bacağına dokunuyordu ama Felix arkadaşları var diye birşey diyemiyordu.Yarım saat sonra bulundukları kafeye Minho ile bir kız gelmişti. Jisung Minho ile kızı gördügünde bıraz kırılmıştı ama olumlu düşünmeye çalışmıştı. Belki arkadaşı ya da akrabasıdır diye düşünüyordu.
Minho ile yanındaki kız bir masaya oturduğunda garsonu çağırıp birşeyler sipariş etmişlerdi. Kız konuşmaya başladığında Minho kızın elini tutup gülümsüyordu. Jisung kendisini çok kötü hissetmişti, gözleri dolmuştu. Bakışlarını Minho ve kızdan ayıramıyordu. Aklına düşen soru gözyaşının düşmesine neden olmuştu.
𝑩𝒆𝒏𝒊 𝒂𝒍𝒅𝒂𝒕𝒕𝜾 𝒎𝜾?
Jisung diğerlerine ağladığını belli etmeden wcye gideceğini söylemişti. Onay alınca koşup wc ye gidip kapıyı kapatmıştı. Yere oturup sessizce ağlamaya başlamıştı. O bunu haketmemişti. Neden onu kullanmıştı?
Jisung Minho'yu çok seviyordu ama Minho için aynı şey söylenemezdi. Kalbine yüzlerce hançer saplanmış gibi hissediyordu.Jisung: N-neden Minho? ... Neden?
Sessizce ağlamaya devam ettiğinde wcnin kapısı açılmıştı.
Felix: Jisung! Neden ağlıyorsun, ne oldu!?
Jisung sesini çıkarmadan ağlamaya devam ederken Felix Jisung'un yanına oturmuştu.
Felix: Jisung... Lütfen konuş. Ne oldu?
Felix Jisung'a sıkıca sarılıp kafasını boynuna yaslamıştı.
Jisung: M-minho... Beni aldatıyor F-felix...
Felix: Ne...
Felix duydukları karşısında şok olmuştu. Ama onlar birbirlerini çok seviyordu...
Minho neden böyle birşey yapmıştı?Felix Jisung'u kendisinden ayırıp yüzüne baktı.
Felix: Hayır Jisung, onun yüzünden ağlamayacaksın.
Jisung: O-olmuyor...
Felix: Jisung, yapabilirsin. Derin bir nefes al şimdi.
Jisung derin nefes almaya çalışırken daha çok ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬𝐲/ 𝐇𝐘𝐔𝐍𝐋𝐈𝐗
FanfictionHyunjin Felix'in yerde yatan cansız bedenine bakıp yanına eğilmişti. Hyunjin: F-felix. Güzelim aç hadi gözlerini... Böyle gidemezsin... B-bırakma beni lütfen! ✩ Felix eski okulunda gördüğü zorbalıklar yüzünden yeni bir okula gitmeye başlar.Gittiği...