Bölüm 1.1

67 5 0
                                    

İnsanlık diyarından 600.000 müttefik asker yola çıktı.

İblis diyarının kalbine girdikten sonraki on gün içinde askerlerin yarısı öldü ve daha iblis kalesinin kapılarına ulaşamadan geri kalan yarısı silahlarını bırakıp kaçtı.

Her adımda etler ve iç organlar ayaklarının altında eziliyordu. Gökyüzü kanla kaplanmıştı ve dehşet çığlıkları sağanak bir yağmur gibi karanlığı delip geçiyordu.

"Bugün burada öleceğim."

Onunla birlikte at süren askerler dizginleri kavradılar ve kargaşa içinde geri çekildiler. Ancak kanlı bir zırha bürünmüş olan Valen tek başına ileri doğru atını sürdü.

Zaten cehennem orada olduğu gibi buradaydı. Eğer zafer ganimeti olmadan geri dönerse kendisinin ve kardeşinin meydanda başı kesilecekti.

Bir iblis tarafından korkutulmuş olmanın onursuzluğuyla geri dönmek yerine, mağlup bir kahraman olmayı seçer. Valen Rudwick sonuna kadar savaşacak ve insanlığın barışı için kendini feda edecekti.

Kardeşinin onu gururla hatırlayacağını umuyordu.

Hayatta... Hayatta kalmalı.

Rüzgar esti. Ölüm kokusunun ortasında çiçeklerin uyumsuz kokusu burun deliklerini rahatsız ediyordu.

Valen büyülenmiş bir halde başını çevirdiğinde beyaz yapraklar havada dans ediyordu. Görüşünün kenarında bir kamelya ağacı ve savaş alanının ortasında dimdik duran bir kadın duruyordu.

Çiçek koparmaya hazırlanan kadın asker değildi. Çıplak ayaklı ve kılıcı olmayan dökümlü elbisesi onu tek bir yağmur damlasından bile koruyamıyor gibiydi.

Aniden kadın başını Valen'e çevirdi. Gözleri buluştuğunda etrafta yankılanan çığlıklar sustu. Sanki yorgun gözlerindeki perde kalkmış gibiydi.

Valen istemsizce derin bir nefes aldı. Kamelya kokusu ciğerlerine doldu ve kılıcı tutan elindeki güç zayıfladı.

O anda-

"....!"

On iki örümcek bacaklı dev bir iblis, pençelerini saldırmaya hazır halde kadına doğru atıldı.

"Koşmak!"

Aklı bir karara varamadan bedeni hareket etti. Savaş alanındaki sadece bir saniye, zafer ile yenilgi arasındaki farkı ortaya koyuyordu. Anlık tereddüt ve zayıf zihin zehirdi. Dolayısıyla kadını bir kenara itip kılıcını kullanmak bu durumda en iyi savunma ve saldırıydı.

Ama Valen onun yerine kadını kollarına aldı. Kadın kollarındayken hızla döndü ve canavara sırtını verdi.

Uzun süren savaş nedeniyle nihayet aklını mı kaybetmişti?

Valen aptalca davranışlarının nedenini bulamadı. Sırtında gizlenen ölümün yavaş yavaş yaklaşıp tüm bedenini sarmaya başladığını hissetti.

Yaklaşan acıyı bekleyerek gözlerini sımsıkı kapattı. Bunun yerine ani bir hışırtı hissetti; kaskı çıkarılmıştı. Kamelya kokusunu taşıyan rüzgâr bir kez daha geçip gitti, terden sırılsıklam olmuş saçlarını okşuyordu.

Valen içgüdüsel olarak bir şeylerin ters gittiğini hissetti. Gözlerini yavaşça açtığında karşısında parlak kırmızı gözlerle karşılaştı.

"Kırmızı gözler..."

Şeytanlar. Bir şeytan! Boynuzlarını göremediği için onu insan sanmıştı.

Bıçak kadar keskin olan içgüdüsü ensesine dokundu. Valen hızla kollarını kadının boynundan kurtardı ve geri adım attı.

Hayır, geri adım atmaya çalıştı. Yanağını okşayan el olmasaydı.

Thunk. Ayrıldıklarından beri elinden düşmeyen kılıç düştü. Hemen önündeki şeytanı vurması gerekiyordu... Lanet olsun, gözbebekleri dışında parmağını bile hareket ettiremiyordu.

"Bunu alacağım."

Hafif bir fısıltı kulağına dokundu. Bu kısa beyanı söyleyen kadın Valen'in yanından bir adım uzaklaşıp ona arkasını döndü.

"Ah..."

Aniden kafasının arkasına hafif bir darbe aldı. Vücudu hiçbir direnç göstermeden yere çöktü. Güm. Görüşü kararırken örümcek bacaklı pençelerden biri Valen'in yüzüne çarptı.

* * *

".... Ve son olarak, son evlilik yeminleri için."

Göz kapaklarına yoğun bir ışık yayılıyordu. Düzinelerce, hayır, yüzlerce avuç içi alkışının sesi Valen'i uyandırdı.

"Siz ikiniz, ırklarınızın sınırlarının ötesine birlikte yürümelisiniz. Sevinçte ya da üzüntüde birlikte olmanıza gerek yok ama iblis diyarının tatilini garanti altına almak için çocuk üretmelisiniz."

Onu öldürmediler. Ama onu esir aldılar.

İblis Kral Barış İstiyor/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin