Bölüm 1.2

46 5 0
                                    

Akla gelebilecek en kötü senaryoydu. Valen savaş alanında onurlu bir ölümü tercih ederdi. Yakalandığı haberi yayılırsa kardeşi tehlikede olacaktı. Bir şekilde kaçması gerekiyordu.

Valen aceleyle gözlerini açmadı. Kollarına ve bacaklarına güç vermeye çalıştı ama hareket edemiyorlardı. Bu, dişi iblisin hissettiği baskıdan farklıydı. Onu ağırlaştıran soyut bir güç değil, fiziksel bir baskı vardı.

"Gelin, Arjantinli Dumi Delcarno, damadı seveceğinize ve onu yiyecek olarak kullanmayacağınıza yemin eder misiniz?"

"Yapacağım."

O ses... Hiç şüphesiz kamelya ağacının önünde gördüğü şeytandı.

Valen'in çenesi kasıldı. Öfke, ezici bir aşağılanma ve utanç duygusuyla birlikte içinde kabardı.

Böyle bir iblis tarafından tuzağa düşürülmek... Her durumda pragmatik kalmak için eğitim almıştı ama o anda tüm muhakemesi felç olmuştu.

Mantığının bir anlığına nasıl kaydığını görünce kadının bir succubus olduğu açıktı. Savaş ne kadar umutsuz olursa olsun aklını başında tutmalıydı.

"Gelin, Arjantinli Dumi Delcarno, lütfen basilisk'in saygın gözüne en az 5 cc taze çekilmiş kan dökün."

“5cc ne kadar?”

“….”

"Kimse bilmiyor?"

Oda hızla mırıltılarla doldu.

"Uhm... sanırım bir fincan dolusu yeterli olur."

“Ya yeterli değilse? Sadece atardamarı kesip açın! Güçlü bir şekilde dökün! Hahaha!”

"Bu mantıklı."

Valen gözlerinin arasındaki kaş çatmayı zar zor bastırdı. Yine de konuşmalarını sessizce dinleyerek bazı bilgiler çıkarabiliyordu.

Birincisi, onu baştan çıkaran succubus'la birlikte iblis diyarındaki bir düğün salonundaydı.

İkincisi, burada en az yüz iblis toplanmıştı.

Üçüncüsü, kadın yüksek rütbeli bir iblisti.

Üçüncü sonucun bir nedeni diğer iblislere karşı kayıtsız tutumu, diğeri ise Valen'i ne kadar kolay baştan çıkardığıydı. Başka bir deyişle bu aynı zamanda onun muazzam bir büyü gücüne sahip olduğu anlamına da geliyordu.

"Kılıcı getir."

“Balta daha iyi olmaz mıydı? Daha geniş bir alana sahip ve daha etkili olur.”

"Baltayı getir."

…Neden onun tavsiyesine bu kadar körü körüne uyuyordu?

Bu sözler, bir kaçış planı hazırlamakla meşgul olan zihnini kesintiye uğrattı. Sadece 5 cc kana ihtiyaçları varken neden baltaya ihtiyaç duyduklarını anlayamıyordu.

Ah, dikkat dağıtma taktiği olabilir mi? Onu hazırlıksız yakalamak için aptal gibi göstermeye çalışmak...

Teşekkürler!

Ezilen et ve kasların sesi yankılanıyordu. Çocukluğundan beri paralı bir hayat yaşayan Valen, bu sesi tanımaktan kendini alamadı.

"Ah! Mükemmel! Basilisk yanıt verdi!”

"Beklendiği gibi zekan çok keskin."

"Beni şımartıyorsun. Haha!”

Sonuçta bu bir dikkat dağıtıcı değil miydi? Bu çılgın şeytanlar! Baltalarla kafaları kestikten sonra gülmek, bu kadar komik olan ne?

“Devam ederse, damat yeminini sunacak. Ah… isim neydi yine?”

"Hadi 38 Numaralı Herkesle gidelim."

"Damat, Herhangi Bir İnsan No. 38."

İnsan?

Bir iblis ile bir insanın düğün töreni düzenlemesi fikri hiçbir tarih kitabında duyulmamıştır ve gökler alt üst olsa bile bu imkânsızdır.

Adını bile tanımıyorlar. Bu yüzden onu hiç duymamış olmaları muhtemeldir. İmkansız…

Bu çok saçmaydı ama omurgasından aşağı doğru ezici bir huzursuzluk hissi dolaştı.

“38 Numaralı herhangi biri geline bağlılık sözü verecek ve elinden gelenin en iyisini yapacağına söz verecek mi? Sessizliğini rızan olarak kabul edeceğim.”

Valen'in şakağından soğuk terler sessizce akıyordu.

"Evet, kabul ettin," diye devam etti iblis rahip, "O halde 38 No'lu herhangi biri de saygın şahmeran gözüne en az 5 cc taze çekilmiş kan dökecek mi?"

Valen'in etrafında birkaç kişi toplanmıştı. Yere sürtünen soğuk metalin sesi dikkatini çekti. Bu... bir baltanın sesiydi.

Yüzüne vuran ışığı korkunç bir gölge engelledi. Bir çıt sesi duyuldu ve tam bir kolun hareketini hissettiğinde...

"Beklemek."

Çiçek yapraklarının kokusu havayı doldurdu.

"İğneyi kullan."

İblis Kral Barış İstiyor/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin