Bölüm 2.2

42 2 0
                                    

Güm. Valen'in yanağını soğuk zemine bastırdı. Solmakta olan bilincinin ötesinde, iblislerin dillerini şaklattığını duydu.

“Ah, senin sihrin bile yok. Ona çıplak elle dokunmaya çalışmak riskliydi.”

"Ölmeyecek değil mi?"

"Eğer ölecek olsaydı bedeni çoktan parçalara ayrılmış olurdu."

"Oldukça dayanıklı."

"Artık yere düştüğüne göre hemen kanı alalım."

Devasa bir dokunaç Valen'in bileğine dolandı ve onu bir yere sürükledi. Bu anı onun son hatırasıyken, bilinci tamamen karanlığa gömüldü.

* * *

Yazı çoktan geçmişti ama alışılmadık derecede bulutlu bir geceydi.

Plan şafaktan önce sınırı geçmekti. Önümüzdeki uzun savaşa girmeden önce Valen aya son bir kez bakmak istedi.

"Gidişi ertelemeli miyiz? Keşif gezisi için bolca zaman var,” diye sordu Ben, başını eğerek.

Valen yanıt olarak başını salladı. "Gerek yok. İmha ordusunun başı olarak düzenli askerlerle birlikte hareket etmeliyim.”

“Sınırlı zekamla emin değilim. Ama sen her zaman istediğini yapıyorsun… Eğer sana hizmet etmeye devam edersem yıkılırım. Her ne kadar bu mahallede dayanıklı biri olarak görülsem de; eğer gelip gidersen, geceleri bir yığın haline gelirim.”

Valen hafifçe kıkırdadı. "Senden birkaç kez şafak eğitiminde bana katılmanı istedim."

“Şafak eğitimi ve malikanesi teftiş etmek mi? Ah, bundan bahsetme bile. Ben efendi değilim… Adeta ölmemi istiyor.”

Ben, Valen'in vücudunu ustalıkla zırhla doldururken Valen, zırhı her kavrayışında kalbindeki ağırlığın arttığını hissetti. Sessizce, donuk bir bakışla dışarıdaki karanlığa baktı.

Valen, "Köşkü unutun ve eğitime odaklanın" dedi.

Ben'in omuz vatkalarını dolduran elleri durakladı. Köleliğin kaldırılmasına rağmen Ben'in statüsü en düşük basamakta kaldı. Evlenemedi ve ne kadar yetenekli olursa olsun kılıç kullanamadı. Dünyanın Ben'e verdiği kader ve rol buydu.

Valen, Ben'in şövalyeliğe katılmasını önermenin ne kadar radikal ve mucizevi olduğunu anladı. Ama Ben bunu reddetti.

“Asla sizin gibi yaşayamam lordum. Seni kenardan sessizce izlemeyi tercih ederim.”

“Eğer bana bu şekilde göz kulak olmak istiyorsan, o zaman komutan odasından…”

"Böldüğüm için özür dilerim lordum. Ancak reddettiğimi açıkça belirtmek isterim: Yolsuz yollarla katılmakla suçlanmak istemiyorum.”

“Bu faullü bir oyun değil. Bunu yapıyorum çünkü sende potansiyel görüyorum.”

“Ah. Lütfen beni zorlamayı bırak. Keşif gezilerine falan gidemiyorum. Bezelye büyüklüğünde bir karaciğerim var. Beni korkutan şeytanlar değil. Bu ülke. Bu koalisyonun 600.000 askeri olduğunu söylüyorlar. Acaba cebine ne kadar para koydular… Kabul edelim. Siz kahraman olarak acı çekerken kral ceplerini dolduruyor. Eğer kaybedersek, kral kaçacak ve sen suçlanacaksın…”

"Ben."

Ben hayal kırıklığıyla ağzını kapattı. Üstad ne kadar hoşgörülü olursa olsun bazı şeylerin söylenmesi ve söylenmemesi gerekir. Onu üzdü mü? O kıpırdanırken Valen konuştu.

"Leto geliyor."

'Gece yarısı küçük usta mı?' O bunları düşünürken kapı gıcırdayarak açıldı.
Leto kapıdan içeri girdi; kalın paltosu pijamalarının üzerine sarılmıştı ve yalnızca vücudunun üst kısmı açığa çıkıyordu. Arkasında, Leto'nun kişisel hizmetçisi bir mendille alnındaki teri sildi.

Valen'den altı yaş küçük olan Leto, yaşıtlarına göre gözle görülür derecede daha küçüktü. Çirkin çocuk kapının yanında durup hafifçe öksürüyordu.

"Yarın doktor randevun var."

"Evet."

"Eğer yine fazla uyuyakalırsan, bu sefer bunun kaymasına izin vermeyeceğim."

Küçük kardeşine yönelik ses tonu ve sözleri katı ve kabaydı ama Leto, kardeşinin gerçekten kızgın olmadığını biliyordu. Öyle olsaydı Leto çocukluğunda hep yaptığı gibi gözyaşlarına boğulurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İblis Kral Barış İstiyor/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin