Valen'in kalbi sanki göğsünden fırlayacakmış gibi çılgınca atıyordu. Neredeyse bir baltayla başı kesilecekti, heyecanını gizlemek için tüm sabrını toplaması gerekiyordu.
"Bir iğne? Her seferinde bir damla damlatmak, düğünü gelecek yıla kadar bitirmeyebilir! Eşime bu yıl tatilimiz için Harabeler Ülkesinde kamp ateşi yakacağımıza söz verdim.”
"Hmm."
“Lütfen tekrar düşünün! Bu yıl yine tatile çıkamazsam boşanabilirim!”
İblisin kendine güvenen sesi titredi. Çok geçmeden çığlıklar etrafa yayıldı ve çok geçmeden Valen'i çevreleyen iblisler de ağlamaya başladı.
"İyi."
Gelin biraz tereddüt ettikten sonra kararını verdi.
“Baltayı yine de kullanmalı mıyız? Topuzlarımız ve giyotinimiz de var. Sadece emri ver!”
“Atardamarlardan kaçının. Hançeri kullan.”
"Ha?"
“Damadım bir insan. Kırılgan ve kolayca kırılabilir. İnsan en ufak bir yara alır ve kolaylıkla ölür.”
"…Bu doğru."
Soğuk bir parmak ucu yavaşça Valen'in önkoluna dokundu.
“Bu kadar yaralanmaya neden ol. Kanla dolması zaman alacak. Ancak gelecek yıla kadar beklemeyeceğiz.”
"Anlaşıldı!"
Yuvarlatılmış parmak uçları Valen'in bileğini beceriksiz, göze hoş görünmeyen bir kavramayla kavradı, omurgasından yukarıya rahatsız edici bir ürperti göndererek onu geri çekilmeye zorladı.
"Ha? Bu adam rol yapıyormuş gibi görünüyor… Ah!”
Ah, yakalandım.
Valen'in gözleri, onu tutan iblise kafa atmak için zorla başını salladı. İblisin tutuşu gevşedi ve tuttukları bıçak ellerinden kayarak Valen'in ayaklarına düştü. Tüm gücüyle bıçağın üzerine basarak avucuna doğru itti.
"Damat kaçıyor!" diye bağırdı iblis.
Kendisini bağlayan ipleri tek bir hızlı hareketle kesti ve yattığı yerden atladı.
Bu ne... tabut mu? Sunaktaki tabutu görünce kısa bir süre inanamasa da Valen hiç vakit kaybetmedi. Keçiye benzeyen iblislerden birini rehin aldı ve bıçağı boğazına dayadı.
“Aaah! Ah!”
"Eğer bunu bağışlamamı istiyorsanız, beni sınıra kadar yönlendirin," diye talep etti Valen, iblis kıvranıp öğürüyordu.
Ama başka hiçbir iblis müdahale etmedi; sadece acınası gözlerle izliyorlardı; Valen'e değil, iblis arkadaşlarına sempati duyuyorlardı.
'Kendilerinden birinin ölümünü umursamıyorlar gibi görünüyor.'
Valen alayla gülümsedi. Acı bir kahkaha attı. Eğer bu rehine değersizse bir başkasını hedeflemek zorunda kalacaktı. Belki de succubus gibi biri.
Valen hızla dönüp bölgeyi taradı.
"Keçiyi bırak gitsin."
Arkasından bir ses geldi, kafasına kazındı. Valen arkasına döndüğünde kadının doğrudan kendisine baktığını gördü. Kısmen kopmuş boynundan fışkıran kan, bir zamanlar beyaz olan elbisesini kırmızıya boyadı.
Bu kadar çok kan kaybetmesine rağmen, acıdan uzak, duygusuz bir ifadeye sahipti.
Onun tuhaf görünümünden tiksinen ve dehşete düşen Valen, onu bir insan sanan biri olduğu için kendine lanet etti.
Valen bıçağı rehinenin boğazına yaklaştırdı.
“Sınıra kadar bana kendin rehberlik edeceksin.”
"Keçilerin insanlara alerjisi var... Zaten vücudunun her yerinde kurdeşen var."
“Aaah! Ahhh! Hey, bana biraz ilaç getir!”
Rehine bağırdı ve birisi panik içinde salonun kapısından dışarı fırladı.
“Alerjiniz olmasına rağmen bizi ağırladınız.”
“Ben, ben iyiyim… ha. İlaç ne zaman gelecek?”
Valen'den diş gıcırdatma sesi geliyordu. Bu rehine dahil buradaki iblislerin hiçbiri herhangi bir tehlike hissetmedi. Sonuçta atardamarları baltayla kesildiğinde bile zarar görmeyen varlıklar için böyle bir hançer nasıl bir tehdit oluşturabilirdi ki?
Ancak Valen pes edemedi. Bir şekilde bir yolunu bulması gerekiyordu. İblislerle çevrili olduğundan sadece bu hançerle kaçış yoktu. Ne yapmalı… nasıl…
Sonra devasa, derine çökmüş bir göz küresi Valen'in görüş alanına girdi. Göz küresinin içinde parıldayan bir kan gölü oluştu.
Bu kadar.
Hızlı bir hareketle hançerini acımasızca keçi iblisinin boğazına sapladı ve irise doğru fırladı. Gözbebeği sanki korku içindeymiş gibi genişledi.
"Oh hayır!"
İblislerden biri acilen bağırdı.
Gerçekten de bu, keçi iblisinden daha değerli görünüyordu...
"Kaak..."
Parmak ucu gözbebeğine dokunduğu anda, sanki içi sıkılıyormuş gibi dayanılmaz bir acı hissetti. Valen'in ağzından kan fışkırdı ve vücudu çaresizce çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kral Barış İstiyor/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Krallık, bir kahraman ve iblis yok etme gücünün müthiş lideri Valen Rudwick ile övünüyordu. Savaşın kaosunun ortasında, bir kadını iblis saldırısından kurtarmaya çalıştı ancak kafasının arkasına vuruldu... Kurtardığı kadının sıradan bir siv...