Moda İkonu Tiffany☆
TaeTiSeo'nun direktörü ve SNSD'nin fikir lideri, Tiffany. Fotoğraf çekiminde kullanılan her türlü giysiyi ve her çift ayakkabıyı dikkatlice inceliyor; mükemmeliyetçiliği hali hazırda bilinen bir hikaye. Sadece SNSD'nin aktiviteleri değil, gündelik hayat için de, hiçbir şey onun için çizgiyi geçmiyor. Moda ikonu olarak, The Celebrity kamerasından önce, kendini moda ikonlarının moda ikonu, 'moda editör'ü olarak atadı. Konsept, Şeytan Marka Giyer'in mükemmeliyetçisi Anna Wintour (Meryl Streep'in rolü) ve kafası karışık stajyer Andie (Anne Hathaway'in rolü)!
The Celebrity: Çekimin başından sonuna kadarki konsantrasyonun unutulmayacak cinsten. Kendinin özen gösteren ve detaylı bir yönünü gösterdin.
Tiffany: Hataları kaldıramıyorum. Herkesin sonuçtan mutlu olması için, iyi sonuçlar elde etmelisin. Bu süreç zor olsa bile, mükemmel olmalı.The Celebrity: Çok fazla uğraşıyorsun ve mükemmeliyetçisin.
Tiffany: Etrafımdaki insanlara patronluk taslıyorum ve bu benim için de inanılmaz yorucu. Bazıları için bu sinir bozucu ve ya yorucu olabilir fakat üyeler kalbimi anlıyorlar ve bu yüzden minettarım. Bana ''Tiffany bir şeyler senin fikirlerinin etkisiyle daha da gelişiyor.'' diyorlar.The Celebrity: Başlarda çok yanlış anlaşılmalar olmuş olmalı.
Tiffany: Sonradan anlıyorlar. Çalıştığım insanlar sadece bir kez çalıştığım insanlar değiller ve garezimden ya da bencilliğimden bunu yapmadığımı biliyorlar.The Celebrity: Geri dönüşünüzün duyurusuyla insanlar SNSD'nin yeni konseptini merak ediyorlar.
Tiffany: Tabi ki SNSD bazı ikonik konseptler yaptı fakat bunların hepsinin rastlantı olduğunu düşünüyorum. SNSD'nin konsepti her zaman yaşa uygun ve doğal bir görünüm oldu. Yaşı dolayısıyla büyüyen kadın,motifimiz.The Celebrity: O zaman şu an SNSD hangi büyüme evresinde?
Tiffany: Sanırım kendimizi hem bilip hem de bilmediğimiz bir dönemdeyiz. Benim açımdan bakacak olursak, kendimi bıraktım.The Celebrity: Kendini bırakmak nasıldı?
Tiffany: Bir kere kendini bıraktığında, bunun bir cazibesi ortaya çıkıyor. Kendi dürüst halini gösterebilmek. Olgunluk buna mı deniyor?
The Celebrity: Bir mükemmeliyetçinin kendini bırakması çok fazla cesaret gerektirmiş ve macera hissi yaratmış olmalı.
Tiffany: Haha, meydan okumayı severim.The Celebrity: Şu ana kadar hayatında korkusuz bir macerayla en çok kendine ne zaman meydan okudun?
Tiffany: Ortaokulun 3. yılında Kore'ye geldiğim zaman. SM Entertainment'ın seçmelerinden geçtikten sonra, kararımı verdim ve 3 haftada Kore'ye geldim. Hayatım Amerika'daydı ve ebeveynlerim aklımı kaybettiğimi düşündü. Şimdi bile geriye baktığımda, çılgınca bir meydan okumaydı.The Celebrity: Hayat için tutkun çok şiddetli. Dinlendiğinde tembel günlerin oluyor mu?
Tiffany: Tabi ki. Çok meşgul bir hayatım var çünkü biliyorum ki tembellik yapabilirim, bu yüzden bunu engellemeye çalışıyorum. Tembel olduğum zaman hiçbir şey yapmıyorum. Tembel halimi sevmiyorum.The Celebrity: Bu kadar fazla çalışmış olmanın nedeni nedir?
Tiffany: Asya'yı temsil eden bir şarkıcı olma hedefim vardı, BoA sunbaenim gibi.The Celebrity: Çok fazla çalışmaya devam edecek misin?
Tiffany: Diğer zorlu işler beni bekliyor. 30'larımda Amerika'da bir solo albüm üzerinde çalışmak istiyorum. Grammy Ödülleri'ne katılmak ve Victoria's Secret Fashion Show'da performans sergilemek uzun süreli hayallerimden ikisi.The Celebrity: Bir rol modelin var mı?
Tiffany: Jennifer Lopez. Renklerini, müziğini ve yaşam stilini müziği yoluyla gösteren, ikon olmuş bir solo kadın sanatçısı olmak istiyorum. Kendi müziğim üzerinde çalışırken,yapımcı olarak hoobaelerime yardım etmek istiyorum.The Celebrity: SNSD'nin 10. Yılında Tiffany'nin planları neler?
Tiffany: Fanlarla iletişim kurmak istiyorum böylece onların fikirlerini alıp,uygulayabiliriz. Ayrıca sahnede ve ya müzik video aracılığıyla gösteremediğimiz şarkıları söyleyebileceğimiz bir performans sergilemek istiyorum. Üyelerin yazdığı ve yaptığı şarkılardan oluşan bir albüm üzerinde de çalışmak istiyorum. Onun gelirinden elde ettiklerimizi sanat okuyan bayan öğrenciler için kullanmak istiyorum. Başlarda SNSD de o öğrencilerden biriydi. Yeni jenerasyon SNSD 'ye yatırım da diyebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNSD HAKKINDA HERŞEY
FanfictionYEPYENİ GÜNCEL HABERLER SNSD HAKKINDA HERŞEY 2 KİTABINDA!!! SADECE SONE ' LAR İÇİN