Yuri - The Celebrity

964 56 1
                                    

Yanık Tenli Sörfçü Yuri☆

Yuri'nin kahve rengi çorap geçirmiş gibi görünen sağlıklı cildine ek olarak okyanustan yeni çıkmış edasındaki sörfçü konsepti dışındaki başka bir konsept ona daha fazla yakışamazdı. Yuri'yi görseniz güneşin ısıttığı plaja her gün gideceğini ve ustalıkla dalgalara bineceğini zannedersiniz. "Dürüst olmak gerekirse, nasıl sörf yapıldığını bilmiyorum. Hiç denemedim bile." Fakat hemen ardından şaşırtıcı bir itirafta bulundu Yuri: "Unnilere oranla ben sörf hakkında daha çok şey biliyor ve sörfe daha çok ilgi duyuyorum. Sörfçüleri düşündüğünüzde aklınıza okyanus, su ve güneş ışığı gelir. Bu üçü de benim sevdiğim şeyler olduğundan bu konseptin bana uyduğunu düşünüyorum". Henüz olmasa da geri dönüş faaileyetlerini bitirdikten sonra Yuri'nin sörfçü hayallerini gerçekleştirmek için okyanusa gideceğini hissediyorum.

The Celebrity: Bronz tenin çok çekici. Bronzlaşmaya çalışıyor musun?
Yuri: Bronzlaşmaya çalışmadım hiç. Çok çabuk yanarım ve güneş çıktığında da dışarı çıkmayı severim. Bisiklete binmeye, koşuya bazen de kamp yapmaya giderim.

The Celebrity: O zaman bronzlaşmaya gitseydin daha da hoş görünürdün.
Yuri: Denemek istiyorum böylece daha düzgün bir ten rengine sahip olabilirim fakat basit bir başlangıçta bile bulunmadım. (gülerek)

The Celebrity: Diğer bütün üyeler çok açık tenli olduğundan karşılaştırılınca sen daha yanık tenli duruyorsun.
Yuri: Haha. Aslında kısa short giydiğimde ışıkların sadece onların üzerindeymiş gibi hissediyorum. Bu yüzden de sahnede dururken ten rengim hakkında endişeleniyorum. Tek başıma performans yapsaydım daha bencil olurdum.

The Celebrity: Jeju Adası'ndan geldikten sonra çok az daha bronzlaşmışsın gibi görünüyor.
Yuri: Jeju'da, bu ayın 28'inde yayınlancak olan OliveTv'nin programı olan "MAPS"in çekimleri için 3 gece 4 gün kaldım. Kanghee unniyle küçük bir arabaya binip yavaşça sürerek Jeju'daki yerleri gezdiğimiz bir program. Sadece bir haritayla Jeju boyunca 40km'nin altında gittik. Ayrıca çiçek yaylalarının içindeki bir konuk evinde kaldık. Çok şey öğrendim. İleride bunun gibi daha sade ve yavaş bir hayat yaşamak istiyorum. Jeju Adası'nda da yaşamak isterim.

The Celebrity: Girls' Generation üyesi Yuri olmak zor mu ?
Yuri: Promosyonlarda deniz aşırı ülkelere gidiyoruz ve bize hep "bakılıyor". Bilinçsizce maddiyatı düşünürdüm ama Jeju'ya gittikten sonra gerçekten çok özel bir hayata sahip olduğumu keşfettim. Unuttuğum onca şeyi fark ettikten sonra, günlük yaşantımda rahatsız olduğum şeylerin çok da önemli olmadığını gördüm. Rahatsızlık duymak yerine deneyim kazanmanın keyfi çok daha iyi. Bunun değerini anladım.

The Celebrity: Girls' Generation olarak yaşamak nasıl bir şey?
Yuri: Özel fakat sıradan da. Gün içinde yüzlerce kez kendimi mutlu hissettiğim anlar da oluyor, tahammül edemediğim çok zor zamanlarım da oluyor.

The Celebrity: Bu albümü hazırlamanın size birçok anı kazandıracağını hissediyorum.
Yuri: Albüm hazırlıkları bana her daim yeni bir maceraya atılıyormuşçasına kalbimi pır pır ettirir. Kalbimin pır pır etmesinin hayatımın en zevkli parçası olduğunu düşünüyorum. Fakat bence bu his ve zevk almak ancak iyi hazırlanıldığında hissediliyor. Bir maceraya atılacağınız zaman yola çıkmadan önce dikkatlice hazırlanmak zorundasınız. Maceralarımdan ve mücadelelerimden haz alıyorum fakat hamlemi yapmadan önce bir kez daha düşünüyorum. Böyle yapa yapa dikkatli olmayı öğrendim.

The Celebrity: Kaprisli biri olmak yerine daha çalışkan biri olmayı tercih ediyorsun.
Yuri: Sıkı çalışmak benim ikinci kimliğim oldu. Bu benim doğal halim. Öyle olmadığım vakitlerde kendimi rahatsız hissediyorum. Neticeler bunu gösterir zaten ama sürecin de önemli olduğunu düşünüyorum. Eğer bu süreçte kendime dürüst olmaz ve yetersiz hissedersem kimseyi kandıramam.

The Celebrity: Şu sıralar Tiyatro Bölümü'ne kaydoldun ve eğitimlerinin zorluğuyla bilinen Joongang Üniversite'sinde Sooyoung'la birlikte çekim yaptın. Okulun özel atmosferinin bir etkisi var mı?
Yuri: O atmosferi fark etmeden bile gerildiğim zamanlar oldu. Çünkü herkes çok sıkı çalışıyor. Okul arkadaşlarıma bakarak motive oluyorum. Ayrıca tutkulu olduğum zamanları hatırlıyorum.

The Celebrity: Oyunculuğa devam etme planlarınız var mı ?
Yuri: İş oyunculuğa geldiğinde kendimi her zaman istekli fakat ağır bir sorumluluk taşıyor gibi hissediyorum. Girls' Generation üyesi olarak çıkış yaptığımdan beri oyunculuk benim hayalimdi. Sabırsız değilim bu yüzden de daha ileriki yaşlarımda oyunculuğa devam etmek isterim.

The Celebrity: 9 yıldır büyümekte olan Girls' Generation'ın kuruluşu hakkında ne düşünüyorsun?
Yuri: Her zaman iyi değildi. Hayatın tamamının kusursuz olmayacağını görerek 8 üyenin de daha güçlü ve bağlı bir şekilde büyüdüğünü hissediyorum.

The Celebrity: Bu yazki geri dönüş faaliyetlerinden sonra herhangi bir tatil planın var mı?
Yuri: Tatile plan yaparak giden tiplerden değilim. Vaktim olduğunda kafamın estiği yere gidiyorum sadece. Maldivler, Hawaii, Okinawa, Bali, Guam, Ko Samui... Bol güneş ışığı ve okyanusun olduğu her yeri severim.

The Celebrity: Girls' Generation'ın 10. Yıl dönümü yaklaşıyor. Yuri'nin planları neler.
Yuri: 10. Yıl dönümüne özel her bir üye kendi solo albümünü çıkarsa çok eğlenceli olurdu. Bu zor gelirse de her bir üyenin solo şarkılarının bulunduğu bir albüm de olabilir. Her biri solo şarkılardan oluşan bir saatlik bir şov oluşturmaya ne dersiniz? Şüphesiz yayınlanma tarihi 5 Ağustos olurdu!

SNSD HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin