Seohyun - The Celebrity

815 55 0
                                    

Şık Balerin Seohyun☆

"Şimdikinden çok daha farklı bir hayat yaşardım." Seohyun çok dürüst. Gerçek olmayan, süslenmiş bir hayali yok. "Zorluk çektiğim anılarım var (güler). Ve özlüyorum da." O SNSD ile birlikte büyüdü. Zor anıları ve duyguları paylaştıktan sonra diğer insanlar için hayal etmesi güç olabilir. "Bir çok neşeli anım da var. Doğrusu, nefret ettiğim zamanlar da vardı. Her zaman iyi olamaz. Ve sevginiz gitgide derinleşir. Sadece biz bu duyguyu anlayabiliriz."

The Celebrity: Çıkışınızdan beri 9 yıl oldu bile. O zamandan bu zamana en çok ne değişti?
Seohyun: Önceyle karşılaştırırsak, kendime daha çok güveniyorum. Daha doğal oldum. Önceleri bir sürü pratik yapar ve bir şeyleri nasıl gösterebileceğimi düşünürdüm. Fakat şu an bu tür saplantılarımı bıraktım ve daha özgürüm.

The Celebrity: Bugünlerde dikkatini çeken başka bir alan var mı?
Seohyun: Oyunculuk! Bir dizide kısaca gözüktüğüm zaman bundan çok hoşlanmıştım. Yoğun programımız nedeniyle bir saatlik uykuyla çekime gitmiştim ama orda enerjiyle dolup taşmıştım. Uzun süre iyi bir şekilde oyunculuk yapmak istiyorum. Bu yüzden aceleye getirmemeye çalışıyorum.

The Celebrity: Son zamanlarda müzikalinde yer aldın. Scarlett O'Hara'yı canlandırmak nasıl bir duyguydu?
Seohyun: Gerçekten çok mutluydum. Halkın bana karşı olan düşünceleri genelde dürüst, masum ve iyi olduğuydu. Herkes Melanie'nin bana Scarlett'ten daha çok uyduğunu düşünüyordu ama benim bir çok yönüm var. Bu yüzden başka yönlerimi de göstermek istedim. Bir dahaki sefere yine Scarlett'i canlandırmak isterim.

The Celebrity: Diğer üyelerle birlikte şarkı da yazdın. Eğer SNSD ile ilgili bir şarkı yazacak olsaydın, ne anlatmak isterdin?
Seohyun: Bizim hikayemizi yazmak isterim. Bizim yaşadıklarımız ve kadınlar arasındaki iletişimi anlatmak isterim. Bu albüm için bir çok şarkı sözü yazdım fakat hiçbiri kabul edilmedi (güler). Kabul edilmemiş olsalar da bence iyi bir deneyimdi. Şarkı sözlerini daha sonra kendi şarkılarım için kullanmayı düşünüyorum. Büyük bir şey değil, sadece gitar çalarken (güler).

The Celebrity: Geri dönüş için hazırlanırken, SNSD için hangi konseptin daha iyi olacağını düşünüyordun?
Seohyun: Ne zaman bir şarkı yayınlasak hep yeni bir yönümüzü göstermek istediğimizi söyledik ve bunun için de aynısı geçerli. Şarkıyı hep nasıl daha iyi ve yeni bir tarzda söyleyebileceğimizi düşündük. Bir sürü farklı şey denedik.

The Celebrity: SNSD'nin müziğinin sınırı olduğunu düşünüyor musun?
Seohyun: Açıkçası, I Got a Boy'u dinlediğimizde "Böyle bir şarkıyla ne yapacağız?" diye düşünmüştük. Çıkışımızdan beri 10 yıl geçti ve her zaman gençlere özgü şeyler üzerinden gidemeyiz. Şarkıcı olarak, daha gelişmiş yönlerimizi göstermek istiyoruz. Her seferinde güvenli olanı seçseydik, kendimizden şüphe duymuş olurduk. Farklı şeyler deneyerek gelişebileceğimize inanıyorum ve eğer işe yaramazsa sorunun nerde olduğunu düşünürüz.

The Celebrity: SNSD'den ayrı kişisel bir hedefin var mı?
Seohyun: Kesinlikle bir gün bütün dünyayı seyahat edeceğim. Şu an istediğim yerlere gidebileceğim özgürlüğüm yok ve hep aynı yerlerdeyim. Seyahat edersem kalıpları kırabilir ve bir şeyleri daha iyi anlayabilirim.

The Celebrity: Seohyun'un kişisel hayatı ile ünlü hayatı arasında iyi bir denge sağlayabilmişsin. Peki bunu nasıl başardın?
Seohyun: Ünlü olmanın tüm hayatım olduğunu düşünmüyorum. Bu sadece çok çalışmam gereken bir şey ama dönüp hayatımda baktığımda her şeyin iş olmuş olmasını istemiyorum. Hayattan zevk almak ve bir çok şey görmek istiyorum.

The Celebrity: SNSD'nin 10. yıl dönümünde Seohyun'un planı ne?
Seohyun: Diğer herkesle birlikte seyahat çıkmak istiyorum. Bizi özgürken çekmek ve saklamak, uzun bir zaman sonra ise tekrar izlemek ve anıları yeniden yaşamak istiyorum.

Çevirmen : Gülsüm

SNSD HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin