Hyoyeon Roportaj

719 44 2
                                    

Soru 1: Top Shop’un bu yılki temsilcisi olman konusundaki düşüncelerin neler?

Hyoyeon: Güney Kore’de Top Shop bulunmuyor ve ben Top Shop’u destekliyorum. Geçtiğimiz günlerde konserlerimiz için Japonya’ya gittik ve biraz boş vaktimiz oldu. Bu dönemde sadece Top Shop’tan alışveriş yapabildim. Bu yüzden Top Shop temsilcisi olduğum için çok mutluyum. Üstelik yeni koleksiyonu gördükten sonra bütün ürünlerden istiyorum.

Soru 2: Top Shop ürünleri arasında en sevdiğin tarz hangisi?

Hyoyeon: Güzel olan her şeyi seviyorum ben.

Srou 3: Top Shop sıklıkla başka markalarla işbirliği yapar. En çok hangi markayla işbirliği yapmalarını istersin?

Hyoyeon: Grubumuzun 9 üyesi var ve her birinin kendi özgü bir tarzı var. Eğer Top Shop işbirliği doğrultusunda her birimize farklı birer tarz oluşturabilirse, dört gözle beklerim bunu.

Soru 4: Topshop için bir kıyafet tasarlaman gerekse, nasıl bir şey yapardın?

Hyoyeon: Ben “bling bling” tarzı kıyafetleri seviyorum, bu yüzden de göz alıcı bir parti görünümü sergileyen bir tasarım kesinlikle ilk tercihim olurdu.

Soru 5: En sevdiğin giyim tarzı nedir?

Hyoyeon: Sahnede göz alıcı bir görünümden hoşlansam da, günlün giyimimde ince detaylara sahip feminen kıyafetleri tercih ediyorum. Dar olsalar da rahat oldukları sürece o tarz kıyafetleri giymeyi seviyorum.

Soru 6: Son günlerde meşgul olduğun bireysel aktivitelerin neler?

Hyoyeon: Topshop ile çalışmaya başlamadan önce Japonya turnemizi henüz tamamlamıştık. Hong Kong’a geldikten sonra Güney Kore’ye dönmem ve Asya Turnesi hazırlıklarına başlamamız gerek. Tabii ki konser için Hong Kong’a da uğrayacağız.

Soru 7: Hong Kong sana nasıl bir his veriyor?

Hyoyeon: Aslında Hong Kong’a defalarca geldim. Bu yıl içinde 3. kez gelişim bu. Hong Kong alışveriş yapmak için mükemmel bir yer. İstediğim bütün markaları satın alabilmek için yapmak gereken tek şey bir alışveriş merkezine gitmek. Ayrıca binaların dizaynlarını cidden eşsiz!

Soru 8: Hong Kong’da hiç unutamayacağın yemekler yedin mi?

Hyoyeon: Bu yerin cidden çok fazla güzel yiyeceği var, hepsini deneyecek vaktimin olmayışı çok yazık. Dimsum ve rosto eti çok beğeniyorum.

SNSD HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin