6. Bölüm★

150 10 6
                                    

★★★★★★


Kaya'dan devam;

Hocanın bana seslenmesiyle gözlerimi açtım.

"Kaya uyan geldik. Bir de Areni hiç bir yerde bulamıyoruz onu gördün mü ?."

Uykulu çıkan sesimle "En son kamp alanındaydı" dedim.

Hocanın gözleri bir anda açıldı ve bana tip tip bakmaya başladı.

(...)

Saat kaç diye telefonuma baktım. 16:00 mı ? İnşallah ölmemişsindir 'bela mıknatısı'.

_____________________

Yazar'dan devam;

Genç kız'ın yürümeleri artık son bulmuştu çünkü kız'ın önünde Genç bir adam çıkmıştı...

Arenin mutluluğu yüzünden belli oluyordu.

Genç adam: Senin burada ne işin var ?.

Aren: B-ben kayboldum ve neredeyim bilmiyorum lütfen bana yardım edin.

G. Adam: Saat geç olmaya başlıyor istersen benim klubem de kal. Akşam, akşam kurt olur buralar da.

Aren: Çok teşekkür ederim.

Kızın artık yüriyecek hali bile yoktu. Son enerjisinide klubeye giderken harcamıştı.

Kaya'dan;

Hoca benden Areni bulmam ve getirmemi rica edince bende memnuniyetle cevap verdim.

"Tabiki hocam bu benim için bir onur" diyerek servisten indim. Eve gidip motorumu alıcam ardından da Areni bulacağım.

Odama gidip hemen üzerimi değiştim ve garaja gittim.

Kıyafet;

Büyük bebeğimi görünce yanına koştum. Bmw logosun da elimi gezdirdim. Motoru çalıştırdım Arene kask aldım. Kendi kaskımı da takıp yola çıktım.

____________________________

Aren'den;

Klubeye girdiğimizde bir sürü avcı tüfeğiyle ve hayvan kafalarıyla karşılaştım. Avcıydı sanırım.

Aren: Avcı mısınız ?.

Adam: Evet. Belli olmuyor mu ?.

Aren: Baya belli oluyor ondan şüpheniz olmasın.

Adam: Aç mısın ?.

Aren: Evet kurt gibi açım.

Adam: Ne yiyeceksin küçük hanım.

Ne küçük hanım mı ? (Vayoc)

Aren: Bana mı soruyorsunuz.

Adam: Evet başka kime sorucam.

Dediği şey mantıklı geldi, ama klube onun değil mi o biliyordur klubede ne olup olmıyacağını.

MOTORCU⭒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin