8.Bölüm★

54 3 5
                                    

Hikaye;

Son olanlardan sonra uyuya kalmıştım çok yorgundum her şey üst üstte geliyordu ve bu yüzden psikolojim bozulmuş bile olabilirdi.

Uzandığım yataktan kalkıp mutfağa adımladım. Aslında hiç aç değildim sadace su içmem yeterliydi. Suyumu doldurup odama geri döndüm.

Yatağımın yanındaki masaya suyumu bıraktım ve günlüğümü çıkardım. Günlük yazmak hobimdir beni en iyi hissettiren şey.

Kalemimi alıp içimdekileri bir kağıda dökmek gerçekten iyi hissettiriyor. En azından benim için öyle...

[1 saat sonra]

Tam tamına 1 saattir günlük yazıyordum bu hiç etik değil biliyorum ama yapmak istiyorum çünkü gerçekten keyif verici.

Biraz daha yazdıktan sonra günlüğü masaya geri koydum ve suyumu içtim. 

(★)

❥Yağmur yağmaya başlayınca dışarıda yürüme fikri çok cazip gelmişti. Üzerime bir yağmurluk alıp dışarı çıktım. Şiddetlenen yağmur yağmurluğu mu es geçip bütün vücudumu ıslatıyordu.

Deniz'in kenarına geldiğimde kayalıklara oturdum. Denizin üzerindeki batmakta olan güneşi izliyordum. Aklıma gelen tek şey Kaya ve onun ortadan kaybolmasıydı tam düşüncelere derin bir şekilde dalmışken arkamdaki ayak sesleri dikkatimi çekmişti.

Kafamı hafif arkaya çeirdiğimde bu kişinin Kaya olduğunu gördüm. İyi insan lafın üzerine gelirmi-(ş) a-ama dur bir dakika yanındaki kız kim, ve neden Kaya'ya bu kadar yakın ? (Wtf)

Tanrım ben ne düşünüyorum, ah salak kız ablası yada annesidir yani dimi öyledir öyledir. 

Kız Kaya'nın dibine kadar girdi ardından ayaklarını Kaya'nın boyuyla eşitlemek adına hafif yukarı kalkdırdı bu hareketi yapmasıyla dudaklarını çoktan Kaya ile birleştirmişti.

Onları bu şekilde görmemle hızla önüme döndüm ve yağmurluğumun şapkasını kafama geçirip oradan uzaklaştım.

(★) 

Eve gelmem çok uzun sürmemişti onları öyle dudak dudağa gördükten sonra kalbime sanki bir iğne saplanmıştı. Neden olduğunu bilmesemde kalbim gerçekten acıyordu.

Islanan kıyafetlerimi bir hışımda çıkardım ve duş almak adına banyoya girdim. Artık kendimi o kadar yalnız hissediyordum ki, "niye ben?" diye düşünmeden edemiyorum. Vücudumu soğuk suya teslim edip kendimi rahatlatmaya çalışsamda işe yaramıyor gibiydi. Gözümü her kapattığımda Kaya ile o kızı öpüşürken görüyordum. Suyu kapatıp kendimi bir havluya dolayıp banyodan çıktım. Odama girdiğimde yatağa oturdum. böyle yatmak çok isterdim ama üzerimi giyinsem iyi olurdu. 

Üzerimi giyindikten sonra Salona gittim ardından her şeyden uzaklaşmak adına telefonumu elime aldım.

(...)

Yere düşmemle gözlerimi acıyla açtım ahhhs salonda mı uyuya kalmışım ben. Götümü kırdım sanırım. Morarıcak şimdi ya gel bide bunla uğraş benim bu götümün çektiği nedir ¿

Yine evde yalnız başımayım yapacak hiç bir şey yok ve üstüne üstlük aldatıldım. Ben mi çok malım karşımdaki kişiler mi çok zeki yoksa tam tersi mi anlam vereimiyorum hiç bir şeye. 

Yeter ulann yeter. Kafamdaki düşüncelerle kapımın 3 kere çalınmasıyla kapıya yöneldim. Bu saatte kim bu. 

Kapıyı açtım ve önümde bana bakan adamla manasız bir şekilde bakışmaya başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MOTORCU⭒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin