1.Bölüm

60 6 3
                                    

Henüz küçücük bir çocukken başlamıştı Melodi'nin serüveni. Çok özel bir kızdı.Onu çok seven ailesiyle dört yıl geçirmişti, Ancak her zaman güvenle oynadığı bahçede bu sefer birileri onu çoktan bekliyordu. Melodiyse bunu çok geç farketmişti. Kaçmaya çalışmaksa yersizdi. Yapacak başka bir şey olmadığından uyuyakaldı.
------------
Hayatın acımasızlığını o zaman anladı Melodi onu oradaki herkes gibi çok ağır işlerde çalıştırıyorlardı. Ateşin içinde cam şekillendiriyorlar, en az 10 kilo olan demir çubukları durmaksızın taşıyorlar, güneş tam tepedeyken sırf eziyet için tarlada çalıştırıyorlardı.
----------
Kendini daha kötüsü de olabilirdi diye avutuyordu ayrıca oraya geldiğinden beri birlikte çalıştığı Ardley de ona yardımcı oluyordu. Ardley uzun boylu kahverengi saçlı ve yine açık kahverengi gözleri olan bir erkekti. Melodiyle tanışmaları melodinin suçunu üstüne almasıyla olmuştu.
----------
Melodi demir çubukları taşırken onları çalıştıran adamların konuştuklarını anladı ve çubukları sessizce yere bıraktı gardiyanlar yemek yemeye gittiği için rahatça kapının deliğinden bakarak dinledi.

-Yarın bu işi halletmeliyiz. Dedi uzun boylu olan, saçını dikmeye çalışmış ama hiç başarılı olamamıştı.
+Ama efen...
-Son sözü ben söylerim. Buradakilerin hele o minik cadının başımıza dert olacağını bilmiyor musun?
+Melodiden mi bahsediyorsunuz. Bahse varırım daha kim olduğunu bile bilmiyordur.
-Henüz bilmiyor öğrenecektir. Dedi ve devam etti.
-Bunun için o kendini bir şey sanan Ardleyi kullanıcağız. Deyip sırıttı.
+Plan nedir?
-Sabah saat 6.00 da Ardleyi lav sahasına götürün ve melod...

Gardiyanlar! Melodi kıpırdayamıyordu bunun cezası idam bile olabilirdi. Yanına temizlik eşyası almadığı için kendine kızıyordu en azından tozunu siliyordum diyerek kurtarabilirdi.
Komutanları sandığı kişi diğerlerine
-Ben bu yumurcağa ne yapacağımı biliyorum dedi.

Sırlarla Dolu OdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin