🎐

74 7 15
                                    

Hyunshik her zamanki utanmazlığı ile bir deliymiş gibi kahkaha attı ve yanındaki kadını umursamadan konuştu.

-Ne yapacaksın eğer bu orosbudan özür dilemezsem çilli seni.

Alay edişi çilli olarak adlandırdığı adamı fazlasıyla sinirlendirirken sabrının son damlalarını harcadı.

-Düzgün konuş ve hemen özür dile!

Elbette karşısındaki manyak alay etmeye devam etti.

-Lütfen bana birşey yapma çilli. Şu cüssenle beni tehdit mi ediyorsun sen ha! Hem de şu kaşar için.

Ve çili yıldızları anımsatan adam sinir ile adamın yüzüne okkalı yumruğunu geçirdi. Cüssesine zıt oldukça güçlüydü. Bu çocukken yaptığı tekvando nun bazı yararlarındandı. Evet koruduğu kadın sadece çalışanı idi fakat o asla haksızlığa gelemez ,özellikle de kadına şiddete dayanamazdı.

Hyunshik  geriye savrulduğunda dudağı çoktan patlamıştı. Ama hala uslanmamıştı. Toparlandı ve aldattığı ve dövdüğü kadına bakarak konuştu.

-Bunu mu buldun benden kaçıp ha!? Zengin mi bari! Hadi orosbuluk yapmaya devam et sevgilinle!

Kadın sonunda ağzını açıp inkar edecekken sarı saçlı olan kadının elinden tuttu kadını şaşırtacak sözlerini kurarken.

-Evet sevgilim oluyor fakat senin aksine bunu şerefi ile yapıyor. Senden boşandıktan sonra yani.

Alçak adam hala delirmiş gibi kabullenmeden konuştu. Sanki bu iftirayı ona kendisi atmamış gibi.

-Kanıtla bana!

Kız araya girdi.

+Yeter artık, ne kanıtlamasından bahsediyorsun git buradan.

-Bana kanıtla sevgili olduğunuzu!

Çilli adam sözünden dönmeden konuştu.

-Kanıtlamamızı mı istiyorsun?

-Evet kanıtla hadi!

Güzel kız daha fazla uzamasını istemeden yakışıklı adama dönüp konuştu .

+Yongbok gerçekten teşekkür ederim ama gerek yok uğraşmayalım onunl-

Yakışıklı adam tüm cesareti ile kadının dudağına kapanmıştı. Kızın gözleri şaşkınlıkla açılırken karnında gıdıklanma oluşmuştu. Hyunshik de cafedeki herkes de onları şaşkınlıkla izliyordu. Adam yavaşça çekilip dudaklarını ayırdı ve kızın gözlerine baktı. Kız onun gözlerine bakamazken o geri Hyunshik e döndü ve sakinliği ile konuştu.

-Buradan defolman için bu yeterli mi?

Diğer adam sinirden köpürürken beraber geldiği kadınıda peşinden sürükleyip mekanı terk etti. Haeun ise minnettar olduğu adam karşısında saygı ile eğilip ondan özür diledi.

+Ben gerçekten herşey için özür dilerim ve teşekkür ederim beni koruduğunuz için nasıl teşekkür etsem az .

-Yapmam gerekeni yaptım hiçbir şey demene gerek yok. Hadi kendine gel.

Dedi ve kadının korku ile akan gözyaşlarını eli ile sildi yüzündeki rahatlatıcı tebesümü ile. Ardından cafe ye dönüp konuştu.

-Hepinizden özür dilerim kargaşa için. Anlayış göstermenizi dilerim lütfen keyfinize bakın.

Ardından destek vererek kadının omzuna kolunu attı ve kasanın arkasına kadar ona eşlik etti. Oradaki sandalyeye oturmasına yardım ettikten sonra bir bardak su verdi ve işinin başına geri döndü kadına zaman tanıyarak.

~

Aynı günün akşamı hava kararmış, cafe kapanmıştı. Her türlü itiraza karşı ise centilmen adam pes etmemiş güzel kadını evine bırakıyordu . Araba otelin önünde durduğunda adam hiç istemesede mecburen aklına gelmişti o kötü olaylar . Dudaklarını araladı kadına bakaraktan.

-Haeun... Biliyorsun bugün yaşadıkların kolay değildi . Eğer o adam yine gelirse... Otele yada yolda seni rahatsız etmeye kalkarsa... Bana haber ver olur mu? Tek başına olduğun bir anını kollayacağına eminim. Sadece bana haber ver olur mu?

Bütün samimiyeti ve güler yüzü ile konuştu. Genç kadın ise her ne kadar onu rahatsız etmek istemesede buna mecburdu , aksi takdirde ileride göreceği mutlu günler olmayacaktı . Başını aşağı yukarı salladı ve onu onaylarken konuştu.

+Her şey için teşekkürler Yongbok. Kendine iyi bak.

Dedi ve el sallayıp arabadan indi. Günün yorgunluğu ile gözyaşları bedenini terk ederken onu endişelendirmemek için arkasına dahi bakmadan otele adımladı. Adamın çoktan anladığını ve boğazına bir yumru oturduğunu bilmeden...

Buraya kadar okuyup beğendiyseniz lütfen oy vermeyi unutmayın
;)

Cover Me || Lee FelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin