szóba állt velem 3.

44 2 3
                                    

 

   Tom fel ajánlotta hogy aludhatok nála, mert már sötét volt,és nem akart el engedni.

   Napok óta a kanapén alszom, de csak akkor keltem fel ha hányni kellett. Tom folyton velem volt, és segitett.

Ma fel sem keltem, és alig bírtam ki nyitni a szemem, de szerencsére ma nem hánytam, csak öklendeztem.

Tom el ment a boltba,mert 1 hete alig ettem, és Tomnak nagyon nem tetszett. Újra el aludtam, és csak arra keltem hogy Tom főzött valamit és mellém ült.

- Elena..kelj fel, enned kell!" Simogadta a hátam" én csak ráztam a fejem mert féltem hogy újra hányni fogok "
- de muszáj.. kérlek! A kedvemért!
"Én lassan fel ültem,de nem elég lassan mert nem bírtam megtartani magam,még ülve sem, így Tomra dőltem"
- na-na..hey, mi a baj??...
- nem tudom..." Suttogtam "-nem tudom..." Fel emelem a kezem és azok jég hidegek, és szoszerint remegnek"
- na, figyelj! Ne félj! Itt vagyok!!" Fogta meg a kezem"

----—————
##
////////

Hónapok óta járunk orvosról orvosra, míg végül az egyik azt nem mondta hogy ez egy betegség amit meg lehet gyógyítani, csak gyógyszereket kell szednem minden nap, és jobban is leszek.

  Amióta szedem a gyógyszert, azóta egyre energikusabb vagyok, és már alig hányok.

Most épp kint ülünk Tommal a kertben és a fának dőlve, és beszélgetünk, mindenről

- és most hogy vagy??
- most?? Sokkal jobban, és annyira hálás vagyok neked.. tényleg,amit tettél értem...azt...azt...nem is tudom...hogy hálálhatnám meg??
- hmm.." kezd el gondolkodni"
- egy csomó ötletem van, de amihez most van kedvem, és már akkor is volt, amikor megláttalak.... " Hajól lassan az arcomhoz, miközben beszélt"
- meg is csókolhatnál!

elmés Story time-okWhere stories live. Discover now