- Toom, kelj feel!! - ráztam meg a vállát, majd fel keltem és ki mentem a mosdóba. Megmondtam az arcom, és valami nem stimmelt...az arcomon nincs semmi. Le néztem és...mi a fasz..ez mii?? VaAn mellem??!! -megfogtam, majd lejjebb mentem. A derekam szélesebb lett.. nem nem nem..a többit meg sem akarom nézni..de mivan velem??... Gyorsan vissza mentem és láttam ahogy Tom még alszik. Oda mentem hozzá, és leültem mögé, és keltegetni kezdtem.
- mm..haggy..- ez nem Tom volt..
-mi???
- haggy,már aludni..!- mi a fasz történik velünk..vagy talán csak velem van a baj??
- mi történt a hangoddal?
-ha?
- mélyebb lett..
- jo..- végül fel ült, és rám nézett. Meglepetten nézett, egy kicsit furán is.
- miaz??- majd le nézett, és meglátta, a "mellem" . Tom csak azokat nézte, és kezdett egy kicsit kínos lenni, így az egyik párnát, magamhoz nyomtam. Tom fel állt, és azt láttam hogy valami megfeszűl lent a rövidnadrágban.
Gyorsan fel álltam és meg akartam nézni, de ő el vette a kezem és magára tekerte a takarót.
- naa mivaann??!! Miaz ott??!! Miért áll??!! Muta máár!!!- ki csúszott a kezem a kezéből és megfogtam, bár lehet hogy nem kellett volna.. fel sóhajtott,és morgott egyet.
- azért mert reggel van...
- bocsii..de miaz hogy reggel van?? A múltkor még semmi nem volt.
Tom nem szólt semmit, mert azt a párnát nézte, amivel takartam a "mellem". Majd fogta és el rántotta, így már nem volt semmi, amivel takartam volna.
- és ez??- újra lenéztem és a két kezemmel el takartam. Meg is fogta a derekam.
- már bocsánat, de te biztos hogy Cloé vagy??
-igen.. miért..?
- mert esküszöm hogy úgy nézel ki mint egy igazi nő!- fel néztem rá, mert idővel sokkal nagyobb lett nálam, és ő 166, én meg maradtam 151..
- haggyál már!- dőltem bele az ágyába.
- megfoghatom???
-mit??- kérdeztem, miközben az arcom a párnájában volt,mert nagyon kínosan éreztem magam. Sőt még olyan Piros lettem hogy csak na.
- a feneked..
- mi?? Fúj,nem!! Miért??
- mert olyan kerek.. légysziii.
- csak egyszer!!
- ezazz!!- ide jött, és csak annyit érzek, hogy Tom keze, a fenekemen volt.
- zavarba hozol...
Majd el engedte.
STAI LEGGENDO
elmés Story time-ok
Casualeitt most az lessz,hogy le irok ilyen, gondolatokat, amivel tele vagyok és ide majd le fogom írni ( ha valamelyik tetszik, akkor rakok ide néhány folytatást, de nem igérem hogy sorban lessz, lehet hogy így: rész, folyt, folyt, ujjabb gondolat,folyt...