𝒐́𝒗𝒐𝒅𝒂( 𝒗𝒂𝒈𝒚 𝒔𝒛𝒆𝒙 𝒕𝒂́𝒓𝒔𝒂𝒌?!) (𝒑𝒕3)

30 1 1
                                    

( Cloé 15, Tom 16)

- fáradt vagyok.. aludjunk..- feküdtem be az ágyába.
- jólvan..- ásitott Tom.
Tom szokásához híven hozzám nyomult. Nagyon furcsa lett, mert, imádom őt, szeretem, de folyton a seggemben van. Tom benyult a trikóm alá, és hirtelen megfogta a mellem. Hiába vagyok 15, de a mellem, csak nő és nől. 15 éves lány létemre, kicsit túl nagy a mellem..el kezdte simogatni, és egyszer kétszer, még meg is markolta. Éreztem a nyakamba ahogy akadozva liheg.
De én jobban neki dőltem a mellkasának. Majd Tom félre tolta a hajam és harapdálni kezdte a nyakam, és puszilgatni.
- te hülye.. állj le.- de túl.. nagyon túl szóltam. Hisz észre sem vettem hogy már le vette a nadrágom, és az ő alsoját. Megfordított, és egyből szét tárta a lábam, majd erősen megfogta a két kezem és a fejem fölé tette. Álmis voltam, de amikor megéreztem azt az iszonyatos fájdalmat, fel akartam sikoltani, de Tom, ezt is el nyomta bennem.
- mi a fasz...
- mhh...ah..-kezdett el mozogni.-nem is tudod hogy mióta akarom ezt megtenni..ahh..veled..
- anyádath...- Tom csak nevetett, majd egy erőset belém döfött.
- van olyanh...mh.. hogy...ah.. barátokból...ahh..szerelmesek?... Ahh..
- nemtom..mhm... én nem vagyok szerelmes beléd...ah..csak barátok vagyunk...
-mostmár szex társak is..ahh...-kezdett gyorsan mozogni bennem.
-faszom..- Tom olyan erősen jött belém, hogy, újra sikoltanom kellett, de nem engedte. Ami érthető,mert itthon vannak a szülei.
-hogy beszélsz??- nézett a szemembe. Itt éreztem valamit..de jobban izgatott az ami lent volt bennem.
- úgy ahogy..
- nem ajánlom, hogy csúnyán beszélj, mert nagyon meg leszel büntetve..mmh..
- jolvan..Tommyka!- ezért cserébe el kezdte a nyakam csókolni, és harapdálni....

𝕄𝕒𝕛𝕕 𝕗𝕖𝕝𝕜𝕖𝕝𝕥𝕖𝕞.
𝑉𝑎𝑔𝑦𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑎𝑑𝑡𝑎𝑚..
- 𝑚𝑖 𝑎 𝑏𝑎𝑗??-𝑘𝑒𝑙𝑡 𝑓𝑒𝑙 𝑇𝑜𝑚.
-𝑠𝑒𝑚𝑚𝑖... 𝐶𝑠𝑎𝑘 𝑟𝑜𝑠𝑠𝑧𝑎𝑡 𝑎́𝑙𝑚𝑜𝑑𝑡𝑎𝑚..
-𝑏𝑖𝑧𝑡𝑜𝑠? 𝐸𝑙 𝑚𝑜𝑛𝑑𝑜𝑑, ℎ𝑜𝑔𝑦 𝑚𝑖𝑡 𝑎́𝑙𝑚𝑜𝑑𝑡𝑎́𝑙??
-𝑛𝑒𝑚..
-𝑗𝑜𝑙𝑣𝑎𝑛, 𝑑𝑒 ℎ𝑎 𝑛𝑒𝑚 𝑏𝑎𝑗 𝑎𝑘𝑘𝑜𝑟 𝑒́𝑛 𝑣𝑖𝑠𝑠𝑧𝑎 𝑎𝑙𝑠𝑧𝑜𝑚.
-𝑛𝑒𝑚, 𝑛𝑦𝑢𝑔𝑜𝑡𝑡𝑎𝑛.

🅜🅘 🅐 🅕🅐🅢🅩 🅥🅞🅛🅣 🅔🅩??!!!!?

elmés Story time-okWhere stories live. Discover now