óvoda

22 1 2
                                    



- azonnal menj a sarokba!- szólt az óvó néni a fiúra,mert meg ütötte a másik fiút.
Az a fiú dühösen le ült a sarokba.
Én végig őt figyeltem, miközben táncoltam. Hát igen. Anyám adott egy MP3-at ha unatkoznék, mert már ilyen kicsiként is csak úgy nyomtam a bugit. Fel tettem a fülhallgatót,és a "how deep is your love"- ot hallgattam. Csúsztam, pörögtem, és gurultam, ugrottam, és forogni kezdtem a földön. Méghozzá több pózban. Végül a fiújoz értem, és előtte kezdtem el tejjesen érezni magamban a bugit. És csak nyomtam, és nyomtam, és nyomtam. Megfogtam a fiú kezét, és az egyik fülhallgatót a fülébe tettem,és táncra hívtam. Már mind a ketten nyomtuk a bugit. Majd jött az ebédidő. Én szokás szerint egyedül ültem,de a fiú mellém ült.
- szia!- mosolygott a fiú.
- sziaa!
- hány éves vagy??- kérdezte a fiú.
- én 4 éves vagyok. Látod? Négy.- mutattam az ujjammal, majd mind a ketten nevetni kezdtünk.
- és te??
- én is 4, de már azt is tudom hogy nemsokára lessz a születésnapom.
- az nagyon joo.- enni kezdtünk, majd a fiú a tálcámra tett egy koktél paradicsomot. Nagyon kedves. Ezért én oda adtam neki az almalevemet. És ő csak vigyorgott.
- és..-nyeltem le a tésztát.- hogy hívnak???
- Tjom..- mondta teli szájjal.
- nem értem, tele a szád.- megfogtam a kezét, amivel fogta a villát, hogy lassan.
- lassan egyél. Anya szerint ha gyorsan eszel, akkor fájni fog a pocakod.
- oké oké..-le nyelte.- Tom. Tom vagyok.- te??
- én Cloé vagyok.
- leszünk barátok??- kérdeztük hirtelen egyszerre, majd újra nevetni kezdtünk.
- igeen!!
- örökké!!
-örökkéé!!- öleltük meg egymást.

Évekkel később el kezdtük az elsőt, és egy iskolába írattak a szüleink, és Tom anyukája nagyon kedves. Azóta is legjobb barátok vagyunk, és kitaláltunk egy saját kézfogást. Együtt kajálunk, és együtt tanulunk. Néha még beszélünk is az órán.
Tom haja egyenes és hosszú, de azt mondta hogy majd akar egy raszta hajat. Szerintem nagyon jól állna neki.
- naa?? Mit hoztál?- nyitottuk ki a kajás dobozt.
- háát, van eper, mogyoró vajas kenyér, és sok gyümi. És víz. Te??
- hhmm..epeeerr. de amúgy hoztam én banános pürét, almát, áfonyát, és lekváros kenyért.
- aztaaa! Megvan!! Oda adom az egyik mogyoró vajas kenyeremet, és te is az egyik lekváros kenyeredet. És a gyümiken meg osztozunk. Mit szólsz???
- ez.. NAGYON JÓ ÖTLET!!!- meg cseréltük a kenyerünket, és nekem is volt lekváros, és neki is volt mogyoró vajas. Egyszerre haraptunk bele és egymásra néztünk.
- ez..ez.. EZ NAGYON FINOOM!!!- mondtuk teli szájjal. Beszélgettünk, és ettünk és ittunk.
- éss ha felnősz, akkor lessz fiúd??- kérdezte Tom, miközben evett egy kis epret, én meg áfonyát.
- hát nem. És te ? Lessz barátnőd??
- háát már van egy barátom, te. És te is nő leszel így igen. Te leszel az!
- dee cukii vaagy!- adtam neki egy puszit az arcájára. Tom rám nézett kikerekedett szemmel. Majd ő is adott egy puszit.
Ma is nála aludtam, és egy pizsipartyt csináltunk úgy hogy ketten vagyunk. Már fel vettük a pizsamát, és egymásnak meséltünk.
- anya mondta hogy a puszi és a csók kér különböző dolog. Igaz???
- mi az a csók??- kérdeztem.
- hát, amikor tudod, mondjuk adok egy puszit a szádra.
-ooh, érteem.
- kipróbáljuk???
- ahaa!!
-élljeeenn!!- adtunk egymásnak egy nagy puszit, azaz egy csókot.
Majd nevetni kezdtünk.
- ez nem is volt fura!
-igen, nem is.
Egész éjjel fent voltunk meséltünk, mesék néztünk, ettünk, és együtt aludtunk, mert egy ágya volt Tomnak és el fértünk.
- jó éjjtt Tomm!!
- jó éjjjtt Cloéé!!

elmés Story time-okWhere stories live. Discover now