Igor pov.
Unottan sétáltam az utcán. Már legalább levehettem az egyenruhát és a sapkát, kezdett melegem lenni. Beugrottam a boltba egy kis tejért, müzliért és gyorsfagyasztott lasagneért. Minden, ami kell három napnyi túléléshez. A szatyromat szorongatva mentem, amikor váratlanul valaki elrohant mellettem, egy hölgy pedig felsikított.
— Hé! A táskám! — zsaru ösztönző mozdulattal azonnal utána rohantam, de megtorpantam, mikor a semmiből egy szőke villám tűnt fel, és egy vipera bottal hasba vágta a tolvajt, majd mikor az összerogyott a hátára is lesújtott. Profi önvédelmi taktika. Felvette a földről a lila retikült és a mellettem álló hölgyhöz sétálva visszaadta.
– Parancsoljon.
– Oh, köszönöm! Nagyon köszönöm! – ölelte magához. Én odamentem a tolvajhoz és bilincset tettem rá, majd felmutattam a jelvényem.
– New York—i rendőrség, ne mozduljon! – szorítottam hassal egy kocsira, majd ellenőriztem, hogy nincs e nála fegyver. Hamar kijött két kollégám és elvitték, én pedig mentem, hogy felszedjem, amit eldobtam, de megint megelőztek.
– Tudja, a zacskó tartalmából arra lehetne következtetni, hogy ez egy gyereké. – nyújtotta át a fiú. Nagyon aranyos volt a széles mosolyával és a csillogó fekete szemeivel, még sose láttam ilyen gyönyörű szempárt.
– Nos... Ez a gyerek 24 éves és rendőr. — mutattam a jelvényt megint. — Igor Ross, New York-i rendőrség.
– Igor és Ross?
– Az apám amerikai az anyám orosz családból származik. — rántottam vállat.
– Oh, már értem! Nos, Igor Ross az én nevem Vladimir Savich.
— Na ez tuti teljes európai név!
- Orosz, hogy pontosítsak. Szibériából származom.
— Nos...Esetleg volna kedved megint egy kávét? — kérdeztem kicsit elpirulva. Mi a francot vagyok zavarban, talán csak a mosolya teszi ezt.
– Persze, nagyon szívesen! Gyere! – fogta meg a kezem, és elindultunk én pedig hápogtam, mint egy kacsa.
Így ismertem meg Vladimirt és azt hiszem akkor is szerettem bele. Ez a kis eset már majdnem egy éve történt és azóta már össze is költöztünk. Megmentett a magánytól és a gyorskajáktól is.
YOU ARE READING
Sunbeam
RomanceIgor Ross New York - i rendőr, unalmasan tengeti napjait amíg meg nem ismeri Vladimir Savich- et, a fiatal egyetemistát és bekeszeret. Épp eljegyzi a fiút mikor váratlanul elrabolják és ekkor kell megtudnia, hogy a szerelme Európa legggazdagabb gyém...