2.rész

49 8 2
                                    

Tom szemszöge:

Éppen egy szőke bombázot kísértem ki az irodából. Amikor meg pillantottam az utolsó jelentkezőt egyszerűen meg babonázott. A teste tökéletes volt az arca hibátlan és a szája is. Nem tudom,hogy létezik e szerelem első látásra,  hát velem meg történt. Ki zokkentettem magam a saját gondoltaimból és be hívtam.

Meg kértem,  hogy tegeződjünk ,amibe ő azonnal bele is ment. Fel tettem neki a kérdés,  hogy van e pasija , azt mondta van de, majd elég ügyesen ki tért a válasz elől.

Csak a szép hangjára tudtam figyelni és semmi másra. Mi után mondtam , hogy fel van véve és a kezemet nyújtottam felé ő nem fogott velem kezet , inkább az arcomra nyomott egy puszit és sietve távozott.

Ez a nő kell nekem,de nagyon nem érdekel semmi sem. Csókolni akarom az ajkait a testét akarom csókolni és azt akarom ,hogy az én nevemet sikítsa!

Elif szemszöge:

Éppen mentem a kocsimhoz,meg fogtam magam és be is szálltam. El indultam a közeli szupermarketbe, ahol meg vettem mindent ami otthonra kell. Egy kicsit el időztem és már Rafael hívott is. Fel vettem és mondtam neki ,hogy sokan voltak a boltban és most indulok haza. Nagyon ideges volt a hangja féltem haza menni.

15 perc múlva le is pakoltam az automat, meg fogtam a szatyrokat és be sétáltam a házba. Láttam Rafael Éppen a nappaliban úl és engem vár nagyon idegesen. A konyhába akartam be vinni a cuccokat ,de Rafael meg állított.

- Elif ,hol a büdös picsában voltál? - állt fel a kanapéról és lépett elém.

- Rafael vásároltam és sokan voltak a boltban. De ezt mondtam a telefonban is. - újra meg indultam a konyha felé.

Most el jutottam a konyhába és éppen pakoltam ki a szatyorból. Rafael megint oda jött hozzám és meg fogta a karomat elég erősen. Magához rántott és el kezdte a nyakamat csókolni. Nem akartam így el húzódtam tőle. Rafael ezt nem nézte jó szemmel és el kezdett ütni.

- Rafael kérlek szépen hagyd abba ,ne bánts! - könyörögtem neki sírva,de mint mindig nem hatotta meg.

- Egy rohadt ribanc vagy ! - majd rám köpött, amíg a földön feküdtem.

Magzat pózban feküdtem a földön és csak zokogtam. Arra leszek figyelmes ,hogy Rafael be vágja maga mögött az ajtót és el megy. Nem tudtam,hogy hová ment , de nem is nagyon érdekelt. Nagy nehezen fel tápászkodtam a földről és mentem a fürdőbe.

Bele néztem a tükörbe és amit ott láttam ,azt hittem rosszul leszek. Az arcom megint fel dagadt és nagyon fájt, a szám fel repedt és vérzett. Gyorsan le ápoltam magam és át öltöztem valami kényelmes ruhába és mentem a konyhába meg csinálni a vacsorát.

Már 2 órája a konyhában vagyok és nagy nehezen készen lettem a vacsorával. Rafael még mindig nem jött haza , pedig már este 9 óra van. Meg vacsoraztam egyedül,  Rafaelnek kin hagytam a pulton a vacsorát. El végeztem a dolgomat,majd fel mentem a szobába. Le is tusoltam ,majd magamra kaptam a pizsomamat és mentem vissza a szobába.

Észre vettem ,hogy Rafael az ágyunkban fekszik piától és női parfümtől bűzlik. Undorítónak találtam és megint lent aludtam a nappaliba. Ugyan úgy be állítottam a telomon az ébresztőt. Majd el is nyomott az álom világa.

Másnap reggel az ébresztőm hangjára ébredtem fel. Gyorsan ki nyomtam és fél mentem a fürdőbe,  hamar el is készültem. Majd le szaladtam a konyhába ugyan úgy le főztem a kávét, meg csináltam Rafael reggeliét.

Le is jött Rafael egy hatalmas börőnddel. Oda állt elém és mondta, hogy 1 hét múlva jön haza ,mert el kell mennie üzleti útra. Mondtam neki , hogy rendben van,majd akkor 1 hét múlva. El is köszönt én meg boldog voltam végre. Úgy jöhetek haza , hogy nem félek.

Elif szettje,haja és sminkje

Boldogan sétáltam a kocsimhoz ,majd be is szálltam és nyomtam egy kis zenét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Boldogan sétáltam a kocsimhoz ,majd be is szálltam és nyomtam egy kis zenét. Annyira fel szabadult voltam , hogy még énekeltem is. 15 perc múlva be is értem,pontos voltam és le is ültem az asztalomhoz.

Tom utánam 5 perce érkezett meg , piszok jól nézett ki.

- Jó reggelt Elif ! Milyen csinos vagy ! Plusz pontos is , ezt szeretem! - mondta Tom mosolyogva.

- Jó reggelt Tom! Te is jól nézel ki , igyekszem pontos lenni ! - feleltem mosolyogva.

- 5 perc múlva gyere az irodámba el mondom ,hogy mi lesz ma a feladatod. - mondta és be is ment az irodájába.

Ahogy kérte Tom 5 perc múlva mentem is az irodájába. Meg fogtam egy kis jegyzet füzetet és egy tollat,majd be kopogtam. Egy gyere után be is léptem az ajtón és be is csuktam magam után.

- Ülj le kérlek! - mutatott a székre mosolyogva.

- Rendben , köszönöm és mi lesz a feladatom ma ? - kérdeztem kíváncsian. Véletlenül nem figyeltem és fél türtem az ujját a pulcsimnak.

- Elif mi történt a karoddal? - kérdezte Tom aggódva.

- Semmi Tom csak el estem. - feleltem és gyorsan le húztam a pulcsim ujját.

El mondta Tom ,hogy mi lesz a feladatom mára. Fogtam magam és ki is mentem az ajtón,  vissza az asztalomhoz. Nem vettem észre ,hogy el telt az idő,  mert annyira dolgoztam.

- Elif el jössz velem ebédelni ? - kérdezte Tom az ajtón ki lépve.

- Persze Tom szívesen. - feleltem mosolyogva.

El indultunk Tommal szorosan egymás mellett. A lift előtt álltunk ,amíg nem jött. A szívem, majd ki ugrott a helyéről. Végre meg érkezett a lift , meg akartam nyomni a gombot csak, hogy Tommal össze ért a kezünk.

- Jaj bocsánat ! - hajtottam le a fejemet mert olyan piros volt mint a paprika.

- Semmi baj én nem figyeltem! - felelte és meg nyomta a gombot.

Ki érve az épületből Tom mondta ,hogy az ő kocsijával menjünk. Bele egyeztem, oda értünk a kocsijához és ki nyitotta nekem az ajtót. Be is szálltunk mind a ketten és Tom indította is az autót az étterembe meg sem álltunk...................

Stílusos RománcWhere stories live. Discover now