8.rész

54 3 4
                                    

Ott tartottunk , hogy ki jött az orvos hozzám a váróba , én azonnal fel állt és nagyon aggódva meg kérdeztem a dokit.

- Jó napot! Doki Tom Kaulitz vagyok ! Elif barátja ! Hogy van Elif ? - kérdeztem a dokit borzasztóan idegesen és aggódva.

- Jó napot Tom ! Nyugodjon meg kérem , Elif jól van , időben be hozták , szerencsére csak zuzódásai vannak hála magának , hogy olyan gyorsan oda ért. Agy rázkódása van neki és össze varrtuk a fejét , a keze el törött. Stabil az állapota , ha figyelnek rá , akkor haza engedhetem még ma , de ha  nem tudnak rá figyelni , bent kell maradni éjszakára. - hadarta el gyorsan a doki.

- Köszönöm doki nagyon hálás vagyok ! Mindent meg teszek a lányért nagyon szeretem és én haza viszem , majd én vigyázok rá doki megígérem. - mondtam a dokinak és kezet fogtam vele.

- Rendben Tom ! Elő készítem a papírokat , addig menjen be hozzá , szerintem örülni fog magának. A 223 as szobában meg találja. - mondta a doki , majd el is sietett.

Fogtam magam és el indultam Elifhez szélsebesen , meg is találtam a szobát , beléptem az ajtón Elif már ébren volt. Csillogó gyönyörű szemeivel rám nézett és el mosolyodott , gyorsan oda mentem hozzá és a karjaiban fontam őt.

- Már meg ijedtem Elif , hogy el veszítelek ! - mondtam és közben nyomtam egy puszit a hajába.

- Nagyon sajnálom Tom , de igazad volt nem kellett volna egyedül oda mennem . De nem tudtam , hogy otthon van , ilyenkor tényleg mindig el megy üzleti útra . - hadarta el gyorsan Elif közben sírt.

- Semmi baj Elif , most már minden rendben lesz , ne aggódj én meg védelek ! - feleltem és át öleltem.

- Jó , mikor mehetek el ? - tette fel a kérdést rám nézve gyönyörű szemeivel.

- Ma haza viszlek és figyelek rád , csak így engedtek el ! - feleltem mosolyogva.

- Hogyan fogom neked ezt meg köszönni Tom , amit értem teszel ? - kérdezte mélyen a szemembe nézve.

- Én már ki találtam , majd később el mondom . - feleltem és az ajkára nyomtam egy csókot.

- Azt mindjárt gondoltam Tom ! - felelte nevetve. 

- Olyan édes vagy , amikor nevetsz Elif ! - mondtam rá nézve és mosolyogva.

- Rafaelel mi van Tom ? - kérdezte aggódva miatta.

- Ne aggódj meg kapta , ami járt neki , nem fog többet a közeledbe menni ! - feleltem mosolyogva.

- Tom ugye nem ölted meg ? - nézett rám aggódva.

- Nem Elif nyugi nem vagyok olyan ember, pedig meg érdemelte volna! - jelentettem ki .

Be is jött közben az orvos és oda adta a papírokat és el köszönt tőlünk , majd ki is ment a szobából. Segítettem Elifnek fel öltözni és ki segítettem menni neki a kocsimhoz , be is szállítottam , majd én is be ültem. El indultunk haza 20 perc múlva le parkoltam az udvaron és segítettem be menni Elifnek a házba. 

Le ültettem a kanapéra és be hoztam a cuccait , amiket el hoztam attól a majom Rafaeltől és fel vittem őket a szobámba. Vissza siettem Elifhez és le ültem mellé a kanapéra meg fogtam a kezét.

- Mit szeretnél ma csinálni ? - kérdeztem tőle mosolyogva.

- Nem tudom , talán segíthetnél be pakolni , holnapra az útra esetleg , mert csak egy kezem van tudod !? - mutatta felém a gipszes kezét.

- Oké gyere menjünk fel ! - mondtam , majd fel álltam a kanapéról és nyújtottam a kezem felé, bele is rakta a kezét és el indultunk fel a szobámba.

Be értünk a szobámba és el kezdtünk pakolni először neki , utána nekem is , ez 1 óra alatt meg is volt a két bőrönd.

- Most mit csináljunk ? - kérdezte tőlem Elif.

- Mondjuk együtt fürdeni lenne kedved ? - kérdeztem tőle és vakargattam a tarkómat zavaromba.

- Édes vagy Tom , menjünk ! - mondta és meg fogta a kezemet és már bent is voltunk a fürdőben.

Amíg le vettem a ruháimat , addig Elif le ült a kád szélére és el kezdte engedni a vizet a kádba, miután végeztem. Segítettem neki le vetkőzni , már mind a ketten meztelenek voltunk és először én léptem bele a kádba , utána meg ő. Előttem ült én meg mögötte , meg fogtam a szivacsot és el kezdtem le mosni a hátát. Majd hátra döntötte rám a fejét , előre nyúltam a kezemmel és el kezdtem mosni a mellkasát is.

Meg fogta a kezemet és össze kulcsolta az enyémmel , majd hallottam ,ahogyan sóhajt egyet.

- Szeretlek Tom ! - bökte ki végre! Erre vártam , hogy mikor mondja ki ! 

- Szeretlek Elif ! - majd hirtelen meg fordult és rám nézett.

- Lennél a barátnőm Elif Azra lennél a barátnőm ? - tettem fel neki azt a bizonyos kérdést.

- Igen Tom leszek a barátnőd ! - felelte mosolyogva , majd az ölembe ült.

Nem bírtam vissza fogni magam , így el kezdtem csókolni az ajkait és a nyelve be jutást kért a számba én meg adtam neki. A kezeim a fenekére vándoroltam és jól rámarkoltam neki , minek hatására a csókunkba nyögött. Ami mosolyt csalt az arcomra , éreztem , hogy egyre keményebb a kis fickó nem bírom magam tovább vissza fogni érezni akarom.....................................................


Ennyi lenne ez a rész !!!!!! A további részt majd Elif szemszögéből olvashatjátok !!!!! Vajon meg történik végre kettőjük között a dolog ???? A következő részben ki derül !!!!! Szép estét !!!!!! Pussy !!!!!!!

Stílusos RománcWhere stories live. Discover now