12.rész

46 6 3
                                    

Tom csak állt velem szemben és még sem szólalt. Majd hirtelen fogta magát be ült a kocsiba és el hajtott faképnél hagyva. Én csak úgy bögtem ,mint egy kis lány ,akinek el vették a játékát. Sikerült le intenem egy taxit ,ami vissza vitt a szállodába . Kértem a taxist ,hogy várjon meg egy 20 perc és jövök.

Fel rohantam a szobánkba könnyek között pakoltam a ruháimat. Nem tudom el hinni ,hogy Tommal vége lett és így. Erre nem számítottam,  de se baj megértem. Nagy nehezen egy kézzel összepakoltam a cuccomat és le indultam a taximhoz.

A szoba kulcsot pedig a szobába hagytam az asztalon. Be is szálltam a taxi és mondtam a taxisnak ,hogy a repülő térre vigyen.

Eközben Tomnal:

Amikor ki mondta Elif ,hogy terhes le fagytam és ott hagytam magára. Tudom ,hogy szemétládának tünők , de most az egyszer nem ! El mentem egy ékszer boltba vettem neki egy gyűrűt és egy hatalmas rózsa csokrot. Remélem ,hogy nem lesz ebből semmi gondom sem ,mert nagyon szeretem ezt a lányt! Nem akarom el veszíteni!

Éppen vissza értem a hitelhez a szívem a torkomban dobogott. Majd el fordítottam a kulcsot és be léptem az ajtón.

- Kicsim meg jöttem!- kiáltottam el magam , de nem jött válasz.

Le tettem a rózsát és a dobozt az asztalra és el kezdtem keresni. De hiába nem találtam a kedvesének hűlt helye volt. Nagyon kétségbe estem , be néztem a szekrénybe a ruhái és a bőröndje el tűnt.

- Azonnal a reptérre kell mennem ! Nem akarom ,hogy el menjen én barom! - fogtam a kocsi kulcsot és a szoba kulcsot és rohantam az autóhoz.

Be is szálltam és rá léptem a gázra ,úgy vezettem mint egy örült. De nem érdekelt oda akartam érni még időben. Ki szálltam és be rohantam az épületbe és el kezdtem futva keresni.

Eközben Elifnél:

Éppen az információhoz sétáltam és meg kerdeztem,hogy mikor indul gép bárhova. Azt mondták, hogy ma este ,már nem indulnak gépek, majd csak holnap reggel. Meg köszöntem és le ültem a váróba éppen helyezkedtem el ,amikor Tom állt előttem.

- Mit keresel itt Tom? - kérdeztem fel nézve rá könnyeimmel küszködve.

- Gyere menjünk vissza beszélni szeretnék veled Kicsim. - mondta mosollyal az arcán.

- Jó legyen ! Megyek ! - mondtam és fél álltam és sétáltam mellette.

Majd oda értünk a kocsihoz ,Tom berakta a bőröndömet a kocsiba. Mind ketten be ültünk és Tom el indult a kocsival. Nem nagyon colt kedvem beszélgetni, csak kifelé bámultam az ablakon. Közbe le gördült egy könnycsepp az arcomon,amit azonnal le is töröltem.

20 perc múlva meg is érkeztünk,  ki szálltunk a csomagomat Tom hozta fel. Tom ki nyitotta a szoba ajtót és be mentem utána.

- Gyere Kicsim üljünk le ! - mondta Tom meg fogta a kezem és a kanapéhoz vezetett.

- Jól van Tom ! - feleltem és mentem vele.

- Hát Kicsim nem reagáltam jól le ezt a dolgot,de azért mentem el mert vettem neked valamit. - mondta a szemembe nézve és fél állt és oda ment az asztalhoz.

Majd vissza jött Tom egy hatalmas rózsa csokorral. A könnyeim útnak indultak , le térdelt elém Tom.

- Elif Azar ! Amióta meg láttalak beléd szerettem! Az ,hogy terhes vagy tőlem kész csoda! Készen állok apának lenni Elif! A kérdésem ,pedig az lenne. Lennél a feleségem Elif Azar? - kérdezte Tom fel térdre ereszkedve és csillogó szemekkel.

- Igen Tom hozzád megyek ! - feleltem és a nyakába ugrottam.

- Szeretlek Kicsim! - mondta és még csókolt.

- Szeretlek maci! - feleltem boldogan.

Éppen egymás mellett fekszünk az ágyban. Tom a hasamat simogatja,majd hirtelen a hasamhoz hajol.

- Szia picim! Már nagyon várlak és remélem, hogy olyan jó képű leszel mint én ! Az anyukád egy gyönyörű nő ! Nagyon várlak picim ! Szeretlek! - beszélt Tom a hasmhoz ,majd a végén egy puszit nyomott rá.

- Ez nagyon édes volt maci! Szeretlek ! Nagyon boldog vagyok veled ! Köszönöm, amit tettél értem és, hogy viszont szeretsz ! Na meg ,hogy nem bántasz! - mondtam a szemébe nézve és még csokoltam.

- Te vagy az életem és ez a pici a hasadban !!! - felelte és ő is megcsokolt.

- Fáradt vagyok maci ! - mondtam Tomnak ásitva.

- Akkor pihenjunk Kicsim! Én vigyázok rátok. - mondta és adott egy jó éjt csókot.

- Jó éjt maci! Szeretlek! - feleltem mosolyogva.

- Jó éjt Kicsim! Szeretlek titeket! - majd a hasamnal fogva magához húzott.

Mosollyal az arcomon aludtam el Tom karjai között.

Másnap reggel Tom puszikkal halmozta el az arcomat. Amit én kuncogással díjaztam.

- Maci elég lesz ,kérlek hagyd abba ! - kértem Tomot kuncogva.

- Kicsim nem hagyom abban ,mert nagyon szeretlek ! Ezt millió puszival bizonyitom neked ! - mondta Tom vigyorogva.

Tom éppen rajtam feküdt ,majd mélyen a szemembe nézett és szenvedéllyel el kezdett csókolni. El kezdtünk szeretkezni Tommal, olyan érzékien érintett meg ,mint még soha.

Fogta a farkát és belém helyezte ,mire én fel nyogtem. Tom a nyakamat csókolta közben. Majd 10 perc múlva fordult a kocka és én voltam felül.

Feküdtem Tomon és csokoltam,közben mozgattam a csipomet. Le nyúlt a kezeivel a takaró alá és két oldalról bele markolt a fenekembe. Amitől bele mosolyogtam a csokuknkba.

Elif gyűrűje

Elif hatalmas csókra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Elif hatalmas csókra

Elif hatalmas csókra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Stílusos RománcOnde histórias criam vida. Descubra agora