4.rész

55 7 3
                                    

Amikor Tom be jött a szobába egyből a karjába font és csak ölelt. Én meg keservesen sírtam.

- Semmi baj Elif itt vagyok! - mondta Tom miközben a hátamat simogatta.

Annyira jól esett az,ahogyan Tom ölelt szinte meg nyugtatott ahogyan átölelt engem. Éreztem fűszeres parfümje illatát. Nem akartam el engedni, egyszerűen azt akartam,hogy itt maradjon.

Már vagy 15 perce ölelem Tomot , már kezdett kínos lenni. Ezért el engedtem Tomot,majd ő is engem. Ezután csak néztük egymást, percekig.

- Köszönöm Tom,hogy meg nyugtattál. Nagyon kedves tőled! - mondtam Tomra nézve és mosolyogva.

- Ugyan Elif , nem kell még köszönnöd. - felelte Tom mosolyogva.

Tom fel állt az ágyról és ment ki felé,  amikor én is ki pattantam az ágyból és még fogtam a kezét.

- Tom ne hagyj egyedül kérlek! - néztem a szemébe könnyes szemmel.

- Akkor velem alszol, így jó lesz ? - kérdezte Tom rá mosolyogva.

- Igen Tom ! Köszönöm. - feleltem és át mentünk Tom szobájába.

Be mentem Tom után és csak álltam a szoba közepén. Tom le ült az ágyra és nézett rám.

- Vacsoráztatok már Tom? - kérdeztem rá pillantva.

- Még nem Elif! - felelte Tom egy kicsit furán nézve rám.

- Akkor készítek valamit. Mit ennél? - kérdeztem Tomra nézve mosolyogva.

- Imádom a spagettit ,úgyhogy jó lesz az. - felelte Tom hatalmas vigyorral az arcán.

- Rendben ,de a srácnak is jó lesz ? - kérdeztem meg fordulva az ajtó előtt .

- Billnek 100 % ék ,ugyan azt szereti amit én, nagyjából. - Mondta tarkojat vakargatva.

- Rendben ,akkor majd szólok, ha készen van. - fogtam magam és le mentem a konyhába.

Gondolkoztam ,hogy mi hol lehet , először a hűtőhöz mentem. Meg találtam a darált húst. Az asztalra tettem, kerestem a tésztát nagy nehezen meg is találtam. Ezután a hagymát és az olajat kerestem. Ami persze ,hogy a legmagasabb polcon volt,amit nem értem el. Fel másztam valahogyan a konyha pultra és már el is értem. Azon gondolkoztam , hogyan a francba mászok le.

- Segítsek ? - kérdezte Tom a hátam mögött állva.

Annyira meg illesztett,hogy el vesztettem az egyensulyomat és a két erős karjába esetem. Az orrunk surolta egymásét. Nem tudtam levegőt venni,azt hittem meg fulladok. Annyira szeretném még csókolni , de félek ,hogy ő nem így érez.

- Öhm,köszi, hogy el kaptál. - mondtam és valahogy sikerült ki másznom a karjai közül.

- Semmiség Elif , esetleg kell még segítség? - kérdezte Tom zavarban.

- Öhm ... a fűszerek merre vannak ? - kérdeztem a számhoz téve az ujjamat.

Tom meg fordult és nyujtozkodott egy picit. Majd meg pillantottam feszes fenekét , amitől hevesen kezdett el verni a szívem. Kénytelen voltam be harapni az alsó ajkamat. *Istenem vajon,milyen lehet az ágyban?* * Biztosan kurva jó, az a test Jézusom, mit nem adnék ha a testem összeforrna az övével.* * Vajon jól csókolhat azokkal a duzzat ajkaival?* Gondolataimbol Tom hangja zökkentett ki.

- Elif minden oké ? - kérdezte Tom vigyorogva.

- Öhmm... Persze miért ? - kérdeztem vissza zavaromban.

- Mert egy kicsit el kalandoztál ,be volt harapva az alsó ajkad miközben engem néztél. - felelte Tom vigyorogva.

- Öhmm... Tényleg, bocsi észre se vettem. - feleltem majd el fordultam tőle ,hogy ne lássa meg a piros arcomat.

El is kezdtem pucolni a hagymát ,majd két erős kezet éreztem a derekamon. Tom a fülembe hajolt és bele súgta.

- Tudom , Elif ,hogy vágysz rám ! Nem kell tagadnod! - suttogta a fülembe és egy csókot nyomot a nyakamra.

Ki is esett a kezemből a hagyma a lábaim meg remegtek. Egyre gyorsabban vettem a levegőt , nem tudtam ,hogy mit mondjak. A gerincemen végig futott a hideg. Ha nem megy el a közelemből biztosan meg fogom csókolni. Már 5 perc el telt azután a mondata után,  de még mindig fogta a derekamat.

Nem bírtam tovább le raktam a kést és szembe fordultam vele. Nagyot sóhajtottam,láttam,hogy szóra kakarja nyitni az ajkait. Egyből rá vetettem magam és falni kezdtem a duzzat ajkait. Tom a derekamat erősen meg markolva még jobban magához húzott. A nyelve be jutást kért a számba amit meg is adtam.

Egymás szájában vagyunk már 10 perce. Tom be nyúlt a pólóm alá és el kezdte cirogatni a hasam alját. Akaratlanul bele nyogtem a csókunkba,amin Tom csak mosolygott. Ezt a pillanatot Bill zavarta meg.

- Khmm. Már bocsi ,de így nem lesz kaja. - szólalt meg Bill kuncogva.

Azonnal vissza fordultam a pulthoz nem kicsit jöttem zavarba. Tom oda hajolt ismét a fulemhez.

- Ezzel még nincs vége, folytatjuk majd este.- suttogta Tom a fülembe és egy csókot adott a nyakamra.

Majd el indult fel a szobába, végre vehettem levegőt. Gyorsan vissza tértem a vacsorához. Hamar fel vágtam mindent és ment is a fazékba. 45 perc múlva készen lettem , ki tettem az asztalra a tányérokat és a poharakat ,majd a tálat az asztal közepére helyeztem.

El ki áltottam magam: * Fiúk gyertek kész a vacsora*!!!!

Szaladtak le a lépcsőn mint két óvodás gyerek. Egyből le is ültek és el kezdtek jó ízűen enni. Meg is ettük a vacsorát,  nagyon dicsérték a fiúk, hogy milyen finomat főztem. Nagyon aranyosak voltak, a fiúk fel is mentek én addig le szedtem az asztalt. El mosogattam és már mentem is a vendég szobába.

Mielőtt a fürdőbe mentem volna tusolni az ágyra ki készítettem egy fekete francia bugyit és egy combig erő fehér inget. El mentem tusolni torolkozoben vissza mentem a szobába. A bugyit hamar fel vettem , gondoltam úgy sem kell a törölköző már és így le is dobtam magamról.

Éppen állok egy szál francia bugyiban az ágy előtt és próbálom ki fordítani az inget , hogy fel tudjam venni. Mikor valakinek az ujjai végig szaladnak a gerincemen...............................................................

Stílusos RománcWhere stories live. Discover now