Figyelem ebben a részben szexuális jelenetek lesznek !!!!!! Csak saját felelősségre !!!!!!!!!!!
Elif szemszöge:
Amikor Tom ki mondta , hogy szeret egyből meg fordultam és az ölébe ültem , majd Tom el kezdte csókolni az ajkaimat. Amit viszonoztam és a nyelveink táncot jártak egymás szájában, majd kezdtem érezni Tom farkát , ahogyan egyre keményedik neki oda lent. Már nem bírja sokáig , de én sem érezni akarom Tomot.
Így cselekedtem a jó kezemmel le nyúltam a farkához és magamba helyeztem , amitől mind a ketten felnyögtünk. El kezdtem mozgatni a csípőmet rajta elég erő teljesen , és közben Tom nyakát harapdáltam és szívtam közben.
-Ahhh ! Szeretlek Elif ! - mondta Tom nyögve.
- Ahhh ! Szeretlek Tom ! - mondtam és az ajkaira tapadtam.
Majd el kezdtem dobálni a fenekemet , amire Tom is rá segített és közben csapkodta két oldalról a fenekemet. Amire kénytelen voltam hangosan fel nyögni , egyszer csak Tom fel állt velem és óvatosan ki szállt velem a kádból. Majd a szobába vette velem az irányt a farkát nem vette ki belőlem , be értünk a szobába lábával be csukta az ajtót.
Az ágyra rakott a és mozgatta a csípőjét teljesen át adtam magam az élvezetnek , hátra hajtottam a fejem és nyögtem , jó hangosan. Tom lejeb húzott az ágyon szét tárta a lábaimat és a farkát ki vette belőlem és a csiklómat kezdte el vele izgatni. Majd pár perc után vissza helyezte belém és az egyik ujjával a csiklómat kezdte el izgatni közben.
Egyerűen annyira jó vele a szex, hogy a lepedőt annyira össze gyűrtem és szorítottam , hogy el is szakadt. 1- 2 órás szeretkezés után Tommal egyszerre mentünk el és Tom mellém dőlt lihegve , én hozzá bújtam , ő meg a meztelen oldalamat simogatta.
- Köszönöm Tom csodálatos volt! - mondtam neki lihegve.
- Én köszönöm neked Elif! Nekem is csodálatos volt! - válaszolta mosolyogva és közben meg csókolta az ajkaimat.
- Van egy kis gond Tom ! - feleltem és felültem közben.
- Mi a baj Elif ? - kérdezte Tom aggódva és fel ülve mellettem.
- El szakítottam a lepedődet ! - feleltem kuncogva.
- Hát , akkor azt hittem majd egy csomót kell vennünk belőle ! - válaszolta kacagva Tom.
Majd eszembe jutott szegény Bill , hogy csinálnom kéne neki 3 napra valami ételt , gyorsan ki szálltam Tom mellől . Aki értetlenül nézett rám , éppen egy hosszú pólót kerestem , és a fejemhez kaptam , mert egy kicsit megszédültem.
- Tom , gyere ide légyszi ! - szóltam Tomnak , aki azonnal ott is volt mellettem.
- Mi a baj Elif? - kérdezte aggódva.
- Megszédültem , segítesz vissza menni az ágyhoz? - kérdeztem tőle , és megfogta a kezem és vissza kísért az ágyba.
- Még is , mit akartál csinálni Elif? - kérdezte tőlem Tom gugolva előttem.
- Csak eszembe jutott Bill, hogy 3 napra itthon marad és , csak neki akartam valami kaját csinálni. - feleltem le hajtva a fejemet.
- Kicsim , Bill meg lesz és neked pihenned kell ! Úgyhogy most az ágyban maradsz velem és nincs vita! - mondta és be fektetett az ágyba , majd ő is be bújt mellém.
- Tom a gyógyszereim hol vannak ? - kérdeztem Tomot és körbe néztem a szobába.
- Valószínűleg lent a konyhában kicsim. - felelte , és másztam ki az ágyból, de Tom meg állított.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stílusos Románc
FantastikA történet 2009- ben játszódik,amikor a híres ügyvéd Tom Kaulitz meg hírdet egy asszisztensi állást maga mellett. Amikor megpillantja a lányt,akinek a neve: Elif Azra 20 éves , azonnal bele szeret a lányba. El határozza ,hogy meg szerzi magának a lá...