13.resz

71 5 3
                                    

Ebben a részben 🔞 os van ❗️❗️❗️

Miután Tommal végeztünk a szeretkezéssel ő cuki be is aludt mellettem. Én csak néztem őt, hogy milyen csodálatos és kedves ember. Olyan délelőtt 10 óra körül járhatott az idő.  Tom még mindig édesen alszik ,nem volt szívem fel kelteni. Ezért ki keltem az ágyból és felettem egyik fehér ingjét és oda sétáltam az erkély ajtóhoz. Élveztem ahogy a nap simogatja a bőrömet és közben a hajamba turtam és élveztem a pillanatot.

Elif az erkélyen

Így álltam az erkélyen csak bór nélkül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Így álltam az erkélyen csak bór nélkül. Be hunytam a szemem,majd arra lettem figyelmes ,hogy két erős kéz van a derekamon. Én csak mosolyogtam gondoltam ,hogy Tom az, majd bele csókolt a nyakamba.

- Ki pihentem magad maci? - kérdeztem kuncogva.

- Igen Kicsim! Te ki pihented magad ? - kérdezett vissza.

- Igen maci ! Nagyon jól vagyunk mind a ketten! - feleltem mosolyogva.

- Ennek örülök kicsim! Öltözz fel le megyünk enni valamit. - felelte és rá csapott a fenekemre.

- Oké maci ,megyek akkor öltözők.- feleltem mosolyogva és az ajakira nyomtam egy csókot.

De egy csokbol több lett, már éppen vette volna le rólam az inget ,de meg kellett, hogy állítsam.

- Ma..ci ,oltozzunk ,majd este folytatjuk! - mondtam neki Tom be vetette a kis kutya nézését.

- Tom Kaulitz ,nem nem gyerünk öltözni! - mondtam és menet közben, hogy huzzam az agyát le vettem magamról az inget és el dobtam.

Annyit hallok ,hogy Tom rohan felém és én is el kezdtem rohanni.

- Úgy is el kaplak kicsim! - kiabálta Tom kuncogva.

- Azt nem hiszem maci ! - kiabáltam neki vissza.

Be rohantam a fürdőbe de nem tudtam már hova menekülni.  Be is jött utánam és ott állt előttem. Annyit csinált Tom ,hogy a kezét végig simitotta az arcomon és adott egy hatalmas csókot.

- Most szerencséd van Kocsim,mert próbálom vissza fogni magam! - jelentette ki és ki is ment.

Neki álltam le tusolni ,mikor ezzel meg voltam tettem fel egy kis sminket is. Majd ki sétáltam és már Tom készen volt ,oda mentem a szekrényhez és néztem valami dögös nyári ruhát. Meg is találtam nagy nehéz majd magamra vettem.

Elif szettje,haja és sminkje

- Kész vagyok maci! - szóltam Tomnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Kész vagyok maci! - szóltam Tomnak.

- Hűha kicsim gyönyörű vagy ! - mondta Tom miközben meg nyálazta az ajkait.

Tom szettje

- Te is jól nézel ki maci ! - nyomtam egy csókot az ajkára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Te is jól nézel ki maci ! - nyomtam egy csókot az ajkára.

Meg fogta a kezemet össze kulcsoltuk az ujjainkat és le is mentünk. Mivel lassan már dél volt ezért ebédeltünk egyet. 1 óra múlva meg ebédeltünk és fél mentünk a szobankba.

Vissza is értünk Tom fel hívta Billt ,hogy minden rendben van e . Míg félre vonult Tom ,addig gondolkoztam, mert hamarosan itt az ikrek szülinapja. Gondolkoztam ,hogy mit is adatnak nekik. Eszembe jutott ,hogy Tom szobájában láttam egy Bayern Münchenes posztert . Pont van ott egy ismerősöm, aki pont ott edző, remélem ,hogy még mindig az.

Elő vettem a telomat és már tárcsáztam is a számot.

Telefon beszélgetés:

- Szia Raul Elif vagyok !

- Szia Elif ! De rég hallottam rólad! Miujsag ?

- Semmi különös! Figyelj lenne egy kérésem!

- Hallgatlak!

- Nos a volegenyemnek és az ikertestvérének szeptember 1 én lesz a szülinapja! Nagy Bayern München rajongók! Abban bízok, hogy tudnál e nekünk szerezni három jegyek ,majd a meccsre ?

- Gratulálok Elif ! Persze majd küld el a címet és akkor el küldöm postán!

- Okes köszönöm Raul!

-Nagyon szívesen!

- Na de én most le teszem majd beszélünk puszi szia !

- Okes ! Puszi Szia !

Telefon beszélgetés vége!

Tom pont a hátam mögött állt csipőre tett kézzel.

- Kinek mondtad ,hogy puszi kicsim? - tette fel a kérdést Tom.

- Csak egy régi barátom hívott fel ,hogy hogy vagyok! Még említettem neki ,hogy vőlegenyem van ! - feleltem mosolyogva.

- Értem Elif ! - mondta és oda jött meg csókolt!

- Az tudod ugya ,hogy csak az enyém vagy ! - jelentette ki.

- Te meg az enyém vagy ! - feleltem mosolyogva.

- Szeretlek Kicsim!

- Szeretlek maci !

Azért még kérdeztem Tomot ,hogy minden rendben van e otthon. Azt mondta ,hogy ne aggodjak igen. Nem firtattam a dolgot , a nappaliba le ültem a kanapéra, Tom le ült mellém. A karjaiba húzott és netfilxeztunk.

A dedpoolt nyomta be ,nagyon jó volt annyit nevettünk a filmen ,hogy majdnem.be pisiltem. Tom szóvá is tette és ki nevetett , vége lett a filmnek. Én sikeresen be aludtam Tom karjaiban és éreztem ahogyan puszika nyom az arcomra. Hallottam ,ahogyan Tom beszél hozzám.

- Annyira gyönyörű vagy kicsim! Egész nap tudnálak nézni! Teljesen meg babonáztal ,amikor be jöttél az interjúra, az volt életem legjobb napja! Azóta tudom,hogy csak te kellesz és senki más!

- Csak azért mondasz ilyeneket,mert kanos vagy ugye maci ? - kérdeztem mosolyogva.

- Azt hittem , hogy alszol, ha már így meg kérdezted ! Akkor lehetne egy kicsit csak ? - kérdezte a perverz vigyorral az arcán.

- Legyen maci , de finom legyél ! - jelentettem ki kuncogva.

- Oké kicsim! Vigyáz a buksidra! -mondta Tom a hasamnak és már le is vette a poloját.

Majd vissza ült és finoman el kezdett csókolni. Ki kötötte elől a felsőmet és le vette rólam.  Ugyan ezt meg tette a szoknyával is. Már csak egy bugyiban voltam Tom alatt és ő végig csókolta az egész testemet. Közben meg szabaditott a bugyimtol és belém temetkezett. A kezével s combomat markolászta ,ami nagyon jól esett.

A nyelvünk táncot járt egymás szájában. Én a kezemmel Tom hátát a körmömmel cirogattam, mire ő mindig mordult egyet. Nem sokkal később mind a ketten a csúcsra értünk és együtt élveztük el.

Tom karja között feküdtem, miközben a vállamat simogatta. Én meg fogtam a kezét és össze kulcsoltam az enyémmel. A jobb lábamat rá tettem az övére. Nem szóltunk semmit csak élveztük a pillanatot egymás karjaiban.

Stílusos RománcWhere stories live. Discover now