23

52 9 1
                                    

İyi bayramlar 👍🏼

--

"

Tercihim o yönde, ya bir dakika bu okula daha önce böyle bir şey yapan olmadı mı biz neden ilgileniyoruz bu konuyla?"

Tzuyu nin cümlesini fazlaca onaylayan Jisoo kafa sallamıştı

Jisoo"Hayır bizi mi beklediler anlamadım ki"

Lalisa"Bana bakmayın ben uzun zamandır piyasada yoktum"

Herkesin gözü burada en uzun süre kalan seçkinlere ve uzmanlara dönünce Momo elindeki Çikolata paketini masanın üzerine bıraktı ve söze girdi

Momo"Yani bir kere böyle bir olaya denk geldik değil mi kızlar?"

Diğerleri Momo ya hak verdiğinde Jisoo sesli bir iç çekmiş ve kafasını sandalyeden geriye sarkıtarak bir süre öyle beklemişti

"Ne olduğunu anlatacak mısınız yoksa aklınızı falan mı okuyacağız"

Jisoo kafasını kaldırıp eli ile Tzuyu yi işaret edip konuşmuştu

Jisoo"Sinirleniyor"

Rosé"Özel gücünü bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz Jisoo ama Tzuyu nin sinirlendiğini anlamak için özel güce ihtiyacımız yok gibi"

Tzuyu gözlerini devirdiğinde Lisa söze girdi

Lisa"Ee gerçekten anlatacak mısınız?"

Jennie"Doğru sen yoktun dimi, ben anlatayım. Şimdi bundan uzun zamaaan önce bir tane adam geldi kapiya biz de dışarıdan dönüyorduk tıpkı sizin gibi neyse işte adam bize uzun uzun baktı böyle sonra Rosé dediki ne bakiyon adam da güldü adam gülünce Rosé de güldü ama sinirli güldü böyle sonra adam eli ile bi hareket yaptı sonra hop bir sürü adam çıkıverdi ortaya işte o zaman anladım ne olduğunu neyse sonra o adamlar böyle yavaş yavaş bize doğru yaklaşırken Rosé ile ben de birbirimize baka kaldık öyle sonra ben öyle bi çığlık atmışım ki saniyeler içinde müdürü kapıda buldu kendini noluyor amk diyerek, ordan olaya öğretmenler falan dahil oldu bizde kenardan kenardan okula doğru girerken bizimkileri gördük sonra bizde durduk karşılarına böyle havalı havalı, işte bizim müdür konuşuyor du ama ordaki adamda israrci baya ya okul diyor ya da okul neyse işte bize baktı bi hangileri mutant seçkin dedi mutantlar öne çıktığında "aralarından biri benimle karşı karşıya gelecek, beni yenerse geri çekileceğiz eğer ben onu yenersem işiniz bitti" müdür red edecekti ilk başta da ikna ettik zorla çünkü biliyoruz rahatca yenerler o adamı hatta onu yenmek için seçkin olmanıza bile gerek yok anasını satayım As dan birini getirin o da halleder"

"İyiymiş bende mi Vs atayım adamla anlamadım ya da Jisoo atsın niye ben atıyorum"

Jisoo"Amına koydumun evladı sen açtın bu konuyu gidip adama atar yapmasan iki gün sonra gel diye hallederdi müdür yine"

"Kes bebe halletseydi beni durdurmaz mıydı orda"

Rosé"Küfür falan olmuyor öyle arkadaşlar yakışıyor mu sizin gibi hanım efendilere"

Jihyo"Neyse olan oldu artık bize ne yapacağımızı söyleyin, müdür le konuştuk az önce ama net bir şey söylemedi"

Herkes Tzuyu ye döndüğünde Tzuyu söze girdi

"Albert mı neydi o adamın adı, onu öldürsek diğerleri bir şey yapmaz bence"

Öldürmek kelimesi geçtiğinde herkes şaşkınca birbirlerine baktı

Jennie"Sen ve Alberti öldürmek mi?"

"Neden öldürmeyeyim? Bundan önceki olayda o adamı öldürmedi mi kim savaştıysa onunla"

in another universe • SatzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin