Güne yine anne ve babamın kavgasıyla başladım.Babamın belirli bir işi yoktu ve sürekli parasını kumara yatırıyordu.Yine bu konuda tartıştıklarına adım kadar emindim.Üstümü değiştirip yüzümü yıkadıktan sonra odamdan çıkıp salona doğru yürümeye başladım tahmin ettiğim gibi annemle babam yine bu konu hakkında kavga ediyodu onların yanına geldiğini gören babam "sana gel diyen mi oldu!?"diye elini kaldırdı tam vuracağı sırada mutfaktan cam kırılma sesi geldi babam önümden çekilince elinde silah olan kahverengi saçlı siyah gözlü kafasında şapka ağzında maske olan simsiyah giyinmiş bir kız gördüm.Nefret dolu bakışlarının hedefi babamdı neden öyle baktığını anlamamıştım.Bir anda babam hiç beklemediğim bir şey yaparak beni ona itti ve "onu öldürebilirsin yeterki bize dokunma" dedi.Kız beni tek eliyle silahın önünde çekip "burdan git" dedi o bunu der demez hemen evden çıkıp koşmaya başladım yorulduğumda ilerideki parka giderek çardaklardan birine oturdum ileride bir anne ve babanın kızlarını salladığını görünce istem dışı gözümden bir damla yaş düştü yan taraf yoldan motor sesi gelince başımı o tarafa çevirdim ve o kızı gördüm simsiyah bir motorun üstündeydi motordan indi ve yanıma geldi "anlat" dedi " ne" dedim derin bir nefes aldıktan sonra "çocukluğunu ve sana neden öyle davrandıklarını anlat" dedi.içimden bir ses ona güvene bileceğimi söylüyodu ona son kez baktım ve stresten oynadığım parmaklarıma bakıp konuşmaya başladım. "Daha yeni doğmuş bir bebekken beni bir bebekle karıştırmışlar ve beni bu aileye vermişler. Daha 5 aylıkken annem sırf susmuyorum diye sırtıma kaynar su dökmüştü hala o günün izlerini sırtımda taşıyorum babam annemden daha beterdi en küçük hatamda beni öldüresiye döverdi ama ben buna rağmen babamın yasaklarına hiç uymadım" yüzümü kaldırıp ona baktığımda tepkisiz bir şekilde beni dinlediğini gördüm başımı yere eğip tekrar ellerimle oynamaya başladım. "Babam bütün parasını kumara yatırır annem ise çalışmaz bu yüzden her sabah kavga ederler.Ben daha beş yaşımdayken babam akşam odama geldi ve..." devamını getiremeden uzun zamandır tuttuğum göz yaşlarını serbest bıraktım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım yanıma geldi ve hiç beklemediğim bir şey yapıp bana sarıldı hayatım da ilk kez biri bana sarılmıştı "şşt tamam ona bunu yaptığı için pişman edicem" dedi.Bu kız benim kurtarıcımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kızların Suç Dosyası
Teen FictionBana ilham kaynağı olan arkadaşım Neva'ya kucak dolusu sevgiler. İyi okumalar