*merih ın anlatımı *
Geminin içindeydim sonunda kardeşimin intikamını alıcaktım acaba ondan ne istemişlerdi o doğduğunda evden kaçmak zorunda kalmıştım yoksa onu kurtaramazdım lan daha 3 yaşındaydım ben bunları düşünürken telefonum çalınca telefonuma baktım arayan tahir idi tahir benim sokakta tanıştığım biriydi ve çok iyi bir hacker dı benim yanımda çalışıyordu ona verdiğim isimleri araştırıyordu telefonu açtım ve anında tabirin mutlu sesi çınladı kulaklarımda onu bu kadar sevindirecek ne olmuş olabilir ki diye düşünmeden edemedim " efendim" dedim " abi! Müthiş bir şey oldu!" Dedi " noldu en sonunda ayrıldın mı o düşükten" dedim bu sırada etrafa bakıyordum bir günün sonra bu geminin içindeki herkesler beraber patlıcanlı düşününce dudakları tehlikeli bir şekilde kıvrılması " oda var ama bunu duyarsan sevinçten havalara uçucağına eminim " dedi ben bu çocukla ne yapıcaktım acaba tam o sırada tabirin dediği şeyle şoka uğradım hayır yanılıyordu o olamazdı kardeşi şuan bu gemide olamazdı o ölmüştü ağzımdan tek bir kelime döküldü " hangisi!?" Dedim " aslında tek değil iki kız ve bir erkek var yanında kızların ismi neva ve eylül kardeşler erkeğin ismi vincent hacker çok iyi saklamışlar bilgileri altı saat sürdü bulmam " dedi yine boş konuşuyordu kim olduğunu söylese yatacak " tahir bu gün algında bir sıkıntı mı var sana hangisi diye sordum ve sen bunu nerden biliyorsun!?" Dedim cevap gecikmedi " bir adam geldi kim olduğnu sordum ama söylemedi sim siyahtı bir zarf atıp kaçtı o zarftaysa ' kardeşin ölmedi hala hayatta ismi belinay ' yazıyordu adamın arkasından koştum ama yetişemedim şuan senin gibi sahte kimlik kullanıyor ve tabiki sahte isim şuan kullandığı isim soraya çocuğun kullandığı azad ve kızların ilk kız violet ikinci kızda angela ismini kullanıyor " dedi tamam dedim ve telefonu kapattım hemen oda anahtarlarımızı dağıtan adamın yanına gidip odalarını sordum violet 234 belinay 364 angela 123 ve azad 789 numaralı odada kalıyordu hepsine bir uğrayalım bakalım iyiler mi azadın odasına doğru giderken fikreti aradım ve kısa bir süre sonra yanıma geldi birazdan gemi bir adanın yanına demir atıcaktı tahiri aradım ve adanın öbür taraf denizde beklemesini söyledim tamam dedi azad ın odasına girdimizde mışıl mışıl uyuyordu hemen koluna bayıltıcı ilacı enjekte edip fikrete benim odama götürmesini söyledim sırada angela vardı odasına girer girmez yediğim yumrukla nevrim döndü kıza baktığımda dövüş pozisyonunu almış bekliyordu tam bu sırada fikret içeri girip kızı kollarından yakaladı ve boynuna ilacı enjekte etti kız sanırım çenesini kırmıştı kabul ediyorum kardeşim onları iyi eğitmiş fikret kızı götürürken bende violet ın odasına gittim odaya baktığımda yoktu ilerleyip yatak odasına baktım beni görünce direkt dövüş pozisyonunu aldı bu kızdan çok çekiceğime adım kadar eminim kız ilk başta bana iki yumruk indirdi badi ama bunun yumrukları nasıl bu kadar sert olabilir!? Daha sonra odaya fikret girdi beni omzumdan tutup duvara yaklaştırdı duvarda yürüdü ve ytekmesini fikretin yüzüne indirdi tamam bunu kesinlikle beklemiyordum ama o da fazla dayanamadı ve en sonunda onu da yakaladık fikret onu götürürken bende canım kardeşimin yanına gittim kapıyı açtım ama beni şaşırtan derecede rahat bir şekilde yatağında oturuyordu hadi ama sen o kadar üç kişiyi eğit kendini savunmasız bırak kardeşim olduğundan şüpheleniyorum " nasıl bu kadar rahatsın ?" Bana güldü ve aynen şöyle söyledi " bana yaklaşırsan emin ol burdan ancak cesedin çıkar "dedi tamam kesinlikle benim kardeşimdi bu bir adım daha atıp ona yaklaştım ve bir adım daha artık tam karşısındaydım " bak bücür gel benim işimi zorlaş..." diyordum ki kolumu alıp arkama geçip döndürmesi beş saniye sürdü dudaklarımdan acı bir feryat döküldü " ne diyordun !" Dedi tam bu sırada arkasından fikrrtin geldiğini gördüm aynadan tabiki o da görmüştü bir anda arkasını dönüp yere eğıldi ve ayağını yere sürüyüp fikretin havalanmasını sağladı bende bu boşluktan yararlanıp iğneyi boynuna saplıycakken elimi tutu ama iğne parmağına gelmişti içindeki ilacı boşalttım kısa bir süre sonra bayıldı hemen belinden tuttum ve belinayı sırtladım tam bu sırada gemi demir attı fikret diğerlerini sakladığı yerden çıkartıp adaya indi bende peşinden geldim adanın arkasına geçince tahir ı gördük onları bizim gemiye bindirdik ve adadan uzaklaşmadan önce ellerini ve ayaklarını bağladık tam bu sırada canım kardeşim uyandı ve anında gözlerimin içine kinle baktı ve etrafına bakınca diğerlerini gördü.
* belinay'ın anlatımı*
Bu adam kimdi tek bir fikrim bile yoktu bizi kaçırmıştı gözlerimi uyanır uyanmaz ona çevirdim kinle gözlerinin içinde gördüğüm duygu özlem miydi? Saçmalama belinay tanımadığın biri niye sana özlemle baksın dedim kendi kendime " sen kimsin?!" Dedim güldü ve aynen şöyle söyledi " sen beni tanımıyordu ama ben seni çok iyi tanıyorum... kardeşim" dedi o an sadece dönüp kaldım " kanıtla " dedim yanındaki uzun boylu kumral saçlı kumral gözlü çocuğa döndü ve " tahir " dedi o an çocuğun isminin tahir olduğunu öğrendim önüme onaylanmış belgeler serdi ve evet o benim abimdi peki ben onu neden hatırlamıyordum " abi " dedim bana güldü ve gelip sarıldı gözlerim doldu ama fark ettirmedim tam bu sırada sağ tarafımdan " ondan.uzak.dur!" Diye bir ses yükseldi bu vincent ti abim yani merih - belgede yazıyordu - " sakin " dedi ve ellerimi çözdü bende onlara döndüm ve herşeyi anlatıp belgeleri gösterdim zaten anlatılacak bir şey yoktu hepimiz abime dönmüş açıklama bekliyorduk " tamam bakın şimdi ben 3 yaşındayken evden kaçmak zorunda kaldım sen daha yeni doğmuştum bir kaç yıl sonra seni yanıma almak için tekrar eve döndüm ama annem seni öldüğünü söyledi ve ben senin bir ara bu adamla çalıştığını öğrendim ve babamın yanına gidip bu adam mı dedim ve o da evet diyince adamı araştırdım ve en son geldiğim nokta burası " dedi ve bu sefer o da sıra sende bakışı attı vincent ı göstererek " bu vincent benim sevgilim ayrıca o da bir hacker ve benim ismini verdiğim adamları bulup yerlerini tespit ediyor bende işlerini bitiriyordum." Dedim bana gururla baktı ve sonra eylülü gösterdim " bu da eylül benim keskin nişancım uzak mesafede gayet iyi " dedim ve neva yı gösterdim " son olarak neva kendisi kardeşim sayılır o da yakın dövüşte gayet iyi ve genelde benimle savaşır yani yanımda " dedim ve abim neva ya dönerek " fark ettim sağolsun yumruklarının tadına yakından baktım" dedi neva abime baktı ve " yaptıklarım için boşanan değilim keşke daha fazlasını yapsaydım " dedi daha sonra tahir bize döndü ve " keyfinizi bozmak istemem ama zaman geldi " dedi " ne zamanı?" Dedim abim bana dönerek " gemiyi yok etme " dedi ve cebinden bir tuş çıkardı neva hemen söze atlayıp " ben patlatıcam " dedi ve eline düğmeyi aldı ve gemi tam karşımıza çıkınca neva düğmeye bastı ve gemi büyük bir patlamayla yok oldu vincent direk önüme siper oldu ve patlamanın sesinin dinmesini bekledi sonra abim vincent yakasından tutup üstümden çekti " kardeşimden uzak dur" dedi vincent durur mu tabiki hayır " senin kardeşinse benimde gelecekteki karım " dedi ben başımı bunlar iflah olmaz der gibi salladım ve sonra abim bana baktı ve " evden eşyalarınızı toplayın bundan sonra beraber yaşıycaz " dedi ve kıyıya doğru sürmeye başladı gemiyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kızların Suç Dosyası
JugendliteraturBana ilham kaynağı olan arkadaşım Neva'ya kucak dolusu sevgiler. İyi okumalar