*ilahi bakış açısı*
Belinay motoruna binip Neva nın yanına giderken vincente mesaj attı mesajda şunlar yazıyodu "vincent eylül'ün azından laf almaya çalış ve o anlamadan DNA sını bir şekilde al ve nevayı araştır ve bana bilgileri gönder ikisinin kardeş olduğundan şüpheleniyorum" mesajda bunlar yazıyodu vincent tamam yazdı ve eylülle konuşmaya başladı nevayı belinay'ın anlattığı kadar biliyorsun buna hikayeside dahil eylülün anlattığıyla neva nın hikayesi çok benziyodu vincent eylül fark etmeden eylül'ün saçından az bir örnek aldı balinaya gelicek olursak belinay'ın neva ya aynı şeyi yaptı ve neva'ya birazdan döneceğini söyleyip vincent in elindeki örneğide alıp bir labaratuvara götürdü önce bunu yapmanın yasal olmadığını söyleselerde kafalarına silah dayanınca kabul etmek zorunda kalmışlardı*belinay'ın anlatımı*
Laboratuvarın koridorunda sonuçların çıkmasını bekliyordum eğer şüphelerim doğru çıkarsa neva da eylül de mutlu olucaktı normalde insanlara çok çabuk bağlanmam ama onları kendime yakın hissediyorum
Vintence ı unutma yakışıklı çocukKes sesini iç ses!!
İyi be sanki sen öyle düşünmüyorsunTam iç sesime sövücekken labarotuvarın kanpısı açıldı ve daha demin kafasına silah dayadığım adam dışarı çıktı ve şüphelerimi doğruladı eylül ve neva kardeşlerdi peki ben onlara bunu nasıl söyleyeceğim tabikide pat diye burdaki işim bitince elimdeki bombanın pimini çektim ve labarotuvarın ıçine attım motoruma binerek ordan uzaklaştım ve neva nın yanına gittim . Salonda oturmuş telefonuna bakıyordu beni görünce yanıma geldi "neden apar topar çıktın" dedi bir süre sadece ona baktım ve sonra pat diye söyledim "Neva senin ablanı buldum" dedim ve öylece dona kaldı sonra bir anda üstüme atladı ve bana sarıldı "çok ama çok teşekkür ederim!" dedi bende ona sıkı sıkı sarıldım "hadi daha ablana haber vericez " dediğim gibi odasına çıkıp beş dakika içinde tekrar yanıma geldi ben önde o arkada motorlarımıza binip vincent ve eylül 'ün olduğu eve geldik kapıyı tıklattığımda kapıyı eylül açtı ve bir bana bir Neva ya baktı "eylül kardeşini buldum " dedim o anki yüz ifadesini görüp gülmemek için kendimi zor tuttum sonra ikiside birbirine sıkıca sarıldı onlara dokunmadan içeri geçtim vincent ve kardeşlerinde çağırıp konuşmaya başladım " Şimdi bundan sonra sizde benim örgütümdensiniz örgütümüzün ismi passion vincent in görevi benim verdiğim kişileri ya da yerleri bulmak veya hack lemek eylül'ün görevi keskin nişancılık neva nınkini daha bulamaya fırsatım olmadı ama dövüşte yeteneğin olduğnu düşünüyorum bundan sonra burda beraber kalıcağız size dövüş eğitimi ve silah eğitimi vericem eylül anne ve babanı ara şimdilik onlardan neva yı saklıyacağız onlardan artık bir arkadaşında kalacağını şöyle ayrıca birbirimize takma isimlerle seslenicez benimki orion neva nınki fox ve vincentinki V peki senin ne eylül?" Dedim eylül bir kaç dakika düşündü ve "Minar" dedi "güzel" dedim "Şimdi hepiniz bodrumdaki dövüş salonuna ve eylül vincent sizde buna dâhilsiniz hadi!" Hepsi emrime uyarak aşağı indi bir süre sonra hepsinin perti çıkmıştı hadi ama üç kişi bir kişiyi dövemiyorsa ben bu ekiple ne yapıcam?! Hepsi bir tarafa yığılmıştı "Tamam bu günlük bu kadar yeter yarın ki baskın için erkenden kalkacaksınız şimdi dinlenin yarı çok işimiz var" hepsi bana tek kelime etmeden kendi odalarına geçti ancak bilmedikleri bir şey vardı yarın bol kan akıtacaktık yarın kanlı intikam günüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kızların Suç Dosyası
JugendliteraturBana ilham kaynağı olan arkadaşım Neva'ya kucak dolusu sevgiler. İyi okumalar