Neva!

8 1 3
                                    

Alışveriş merkezine gelip biraz gezdikten sonra bir cafede oturup siparişlerimizi verip beklemeye başladık üçümüzde birer bardak soğuk kahve sipariş etmiştik kahvelerimiz gelince biraz konuştuk daha sonrasında kahvelerin ücretini ödeyip ordan ayrıldık yinede tedbiri elden bırakmamak için evden çıkmadan belimize birer silah takmıştık biz cafeden çıktıktan on dakika sonra bir anda her yerden silah sesi gelmeye başladı üçümüzde
hemen sütunların arkasına geçtik kendimi koruma altına aldıktan sonra kurşunların geldiği yöne baktığımda onu gördüm en ezeli düşmanım" Mary payton ! " diye bağırdım

* Neva nın anlatımıyla *
Belinay " Mary payton !" diye bağırdı bende ona dönerek " o kim orion !?" Diye bağırdım kısa bir an bana baktıktan sonra belinden çıkartığı silahı alıp tek tek adamlara sıkmaya ve anlatmaya başladı " o benim ezeli düşmanım annesi tam bir kaltaktı amerikaya en son annesini öldürmeye gittim ve o gün annesini öldürürken beni gördü ve peşime düştü yıllar geçti ama beni bir türlü bulamamıştı şimdi nasıl buldu inanın bilmiyorum!" Dedi ve çatışmaya devam etti bu sırada ben de ooy nişan alan adamı tam kafasından vurdum ama şöyle bir sorun vardı ki sol omzumun biraz altından vurulmuştum ama savaşmaya devam ettim Marynin adamları azalmıştı hatta bitmişti ama bizde son mermilerimizi kullanıyorduk artık omzumdaki acı katlanılamaz bir hale gelmişti sonra marynin "geri çekiliyoruz ama şunu unutma orion bu burda bitmedi !" Dediler ve gittiler daha fazla kendimi tutamadım ve yere yığıldım en son duyduğum şey eylül ve Belinay ın " Neva!!" Diye haykırışlarıydı sonrası ise karanlık.

*eylül 'ün anlatımı *
Çatışma bitip mary geri çekilince neva r anda yere yığıldı o anki panikle gerçek adıyla bağırıp belinayla aynı anda neva nın yanına koştuk belinay bana bakıp yarasına baskı uygulaması ve ne olursa olsun elimi ordan çekmememi söyledi ve vincent ı arıyacağını söyledi neva nın yarasının nerde olduğunu bulmak için dokununca ister istemez onunda elleri kan olmuştu.

* vincentin anlatımı *
Evde oturmuş kızların gelmesini bekliyodum sonra telefonum çalmaya başladı ekrana bakınca yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı çünkü arayan belinay'dı onu daha fazla bekletmemek için telefonu açtım " efendim sevgilim" dedim ama onun sesi karşısında bir anlık yerimden sendeledim " v-vincent ç-çabuk gel bir çatışma oldu! " dedi " ne !? Sen iyi misin!?" Dedim "ben i-iyiyim ama neva vuruldu vincent lütfen çabuk gel nolur ***** avmsindeyiz !" Dediģi gibi hemen yola çıktım beş dakika içinde ordaydım o ağlıyordu ilk defa onu ağlarken görüyordum beni görür görmez yanıma geldi ve bana sarıldı ama sonra hemen geri çekildi ve beni nevanın yanına götürdü hemen nevayı kucağıma alıp arabaya taşıdım yoldayken belinay lisayı aradı ve ameliyathaneye hazırlamasını istedi eve geldiğimizde nevayı kucağıma alıp aşağı ameliyathaneye taşıdım pesimden de kızlar geliyodu lisa nevayı ameliyathaneye alınca belinay duvarın kenarına çöktü ve ellerine bakmaya başladı ellerinde neva'nın kanı vardı eylülde belinay ın yanına çökmüş onu sakinleştirmeye çalışıyordu bende belinay ın yanına gittim ve ellerini tutum bana baktı ve "Benim yüzümden benim yüzümden !" Demeye başladı onu sakinleştirmek için " senin suçun değildi " dedim ama bu onu daha çok sinirlendirmişti birden ayağa kalktı ve " o kaltağı da annesi gibi ilk gördüğüm an öldürmeliydim o oruspu çocoğu yüzünden benim kardeşim içeride yatıyo sana onu bulmanı ve bana getirmeni emrediyorum vincent ama önce nevayı vuran o piçi bulup bana getirki kalbini kendi ellerimle söke biliyim o maryse bu yaptıklarını canıyla ödiycek önce gözlerini oyucam sonra vicudunu deşicem!" O an onun gözlerinde sadece saf nefret ve intikam arzusu gördüm sonra sanki tüm hıncını çıkartamamış gibi gidip duvara yumruk attı yanına gittim ve sıkıca sarıldı önce göğsüme bir kaç kez yumruk arsada sonra o da bana sarıldı " hadi gel ellerini yıkıyalım " dedim ve ondan ayrıldı onu yukarı çıkartıp ellerini yıkamasına yardım ettim aşağı geri indiğimizde eylül olduğu yerde uyuyakalmıştı belinay bana dönerek "onu odasına götür bu gün yeterince yoruldu " dedi eylülü kucağıma alıp odasına götürdüm aşağı geri indiģimde bu seferde belinay uyuya kalmıştı onu tanımasam ne kadar masum diye düşünürdüm onu odasına götürmek kucağıma tam kalmıştım ki lisa ameliyathaneden çıktı lisaya dönüp " o nasıl ?" Dedim lisa bana ve kucağındaki balinaya bakıp güldü sonra " kurşun kalbe gelmemiş hala yaşıyor ama hayatı tehlikesi var "dedi "teşekkürler" dedim ve balinayı yatağına yatıp bende yanına yattım kahve ve çikolata gibi kokuyordu insanı rahatlatan bir kokusu vardı çok gećmeden bana iyice sokuldu bende ona sıkıca sarılıp uykunun huzurlu kollarına kendimi onun kokusuyla bıraktım.

Bilinmeyen Kızların Suç DosyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin