Baba!?

9 1 2
                                    

* ilahi bakış açısı*
Belinay ın babası orda ilk yardımı yaptıktan sonra vincent neva elif ve eylülü alıp Belinay ın evine geri dönmüşlerdi hemen bodrumdaki spor salonun yanındaki ameliyathaneye girdiler ve babası bir numarayı aradı bir süre sonra bir kaç tane daha doktor daha geldi ve ameliyata başladılar yaklaşık bir buçuk saat sonra ameliyat bitmişti ve Belinay ın babası dışarı çıktı o çıkar çıkmaz hepsi başına üşüştü ve neva sonunda hepsinin aklında olan o soruyu sordu " o iyi mi?" Sesinin titremesinden belliydi korktuğu ve babası onları en çok mutlu eden ama bir o kadarda üzen bir haber verdi " iyi ama komada kesik o kadar küçük değil karnından yukarıya kadar yarmışlar o kadar dayanması bile bir mucize" dedi o anda sanki hepsinin dünyası başına yıkılmıştı neva eylül ve elif yere çöküp ağlamaya başladılar vincent hala durumun şokundaydı
*bir ay sonra*
Belinay hala uyanmamıştı gün geçtikçe herkes daha çok korkmaya başlamışlardı ve koray yani Belinay ın babası artık burda kalıyordu bir gün yine vincent belinayı görmek için gelmişti hiç alışık olmadığı kadar beyazdı teni elleri buz tutmuştu aşık olduğu kadın orda öylece savunmasız bir şekilde yatması canını sıkıyordu sonra bir anda vincent in elinin içindeki Belinay ın eli hareket etti ve yavaşça gözlerini açtı.
*Belinay ın anlatımıyla*
Birinin elimi tutuğunu hissetmeme o ellerin kime ait olduğunu anlamak için hafifçe sıkıp yavaşça gözlerimi açmaya çalıştım ilk başta gözlerimi açmak içi zorlansamda bir süre sonra gözlerimi açmayı başardım ve yanımdaki kişinin "Belinay!" Demesinden bu kişinin vincent olduğnu anladım sonra elimin üstüne küçük bir öpücük kondurup kapıdan koşarak çıktı doğrulmaya çalıştığımda karnında keskin bir acı yükseldi yukarıya doğru karnımı açıp baktığımda geçen günkü baskında yaralandığım aklıma geldi sonra içeri bir doktor girdi ama bir dakika bu benim babamdı bana doğru gelirken acımı bile umursamadan yataktan bir hışımla kalktım " yaklaşma" etrafıma baktığımda hepsinin burda olduğunu fark ettim "izin ver sana yardım edeyim" dedi bu söylediğine deli gibi kahkaha atmaya başladım "sen ve beni korumak ha!Lan sen beni beş yaşımdayken önce öldüresiye dövüp sonra aynı bir çöpmüşüm gibi sokağa fırlatmadın mı?! Lan ben o sokak aralarında kaç kez tecavüze uğradım haberin var mı?! Madem bana yardım edecektin o zaman nerdeydin he baba o zaman nerdeydin sana en çok ihtiyacım olduğu zaman nerdeydin?! Şimdi siktir git benim evimden tamam mı benim kimseye ihtiyacım yok ha dersinki ben gitmem o zaman be giderim ama sakın bir daha bana yaklaşma yoksa zararlı çıkan sen olursun!" Bunların yarısını bilmiyordular şimdi öğrenmiş oldular ben bunları söyler söylemez babam evden çıkıp gitti peki neden canım acıyordu hayır yatam yüzünden değil bu ruhumdaki bir acı sonra kızların üçüde gelip bana sarıldı sonra vincent le birbirimize baktık ve yavaş yavaş bana yaklaştı - o sırada kızlar bizi tek bırakmıştı -ve hiç beklemediğim bir şey yaptı beni öptü! Beni öpmüştü kısa bir süre şokun ardından bende ona karşılık vermeye başladım öpüşü sert ve arzu doluydu sanki be kaçıyormuşum gibi hızlıydı eleri sırtımdan aşağı inip kalçamı kavradı ve okşamaya başladı sonra beni yukarı çekti bacaklarımı onun beline doladım böylelikle aramızdaki boy farkı kapanmış oldu beni büyük bir zevkle öperken bir anda alt dudağımı ısırdı ve benim büyük bir zevkle incelememe sebep oldu ama gittikçe karnımdaki yara acımaya başlamıştı daha fazla acıyı içimde tutamayıp dudaklarımdan acının iniltisinin çıkmasına izin verdi bunun bana acı verdiğni anlamış olucak ki hemen benden ayrıldı ve nefes nefeseyken bana "iyileşince bunun daha acılısı seni bekliyor olucak güzelim" dedi ve odadan çıktı olanları düşünerek uykuya daldım.

Bilinmeyen Kızların Suç DosyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin