Vinvent'in Hikayesi

21 2 7
                                    

O gün sabah kalktığımda her şey normaldi anem be babam yurt dışında olduğu için evde tek kalıyordum öğlene doğru arkadaşlarım beni aradı ve beni basketbol sahasına antrenmana çağırdılar bende yarım saat sonra orda olacağımı belirterek telefonu kapattım yola çıktım zaten çok yakındı o yüzden beş dakikada sahaya vardım. Yaklaşık on dakika sonra arkadaşlarımda geldi ve maç yapmaya başladık saat yedi sularında bir grubun bir kızla konuştuğunu gördüm önce fazla takmadım ama daha sonra kızı rahatsız etmeye başladılar bende bizimkilere haber verip grubun yanına gittik. "Niye kızı rahatsız ediyorsunuz?" dedik kızı bırakıp bize döndüler "size ne?!"dediler sonra kavga başladı her kez birbirini döverken bir çocuk bana bıçak çekmiş geliyodu tam o sırada bir kız çocuğun yüzüne yumruğunu geçirdi kız çocuğun o anki boşluğundan yararlanarak çocuğu yere sermeyi başardı kendime ancak karnıma bir tekme yedikten sonra gelebildim diğer arkadaşlarıma baktığımda hepsi bir köşede acıdan kıvranıyordu sonra hepsi bir anda bana saldırdı yam bayılmak üzereyken o kız gelip bana vuran çocuğu bayılttı ve belinden bir silah çıkartıp havaya üç el ateş etti çocuklar kaçarken beni yerden kaldırdı ve kolumu omzuna attı ve aynen şöyle söyledi "bana bir can borcun var" ondan sonra bayılmışım ama gözümü açtığımda simsiyah bir odadaydım sonra odaya o kız girdi ve bana " bundan sonra bana çalışacaksın duyduğuma göre bir hackersın ya bana yardım edersin ya da ölürsün" dedi bende "tamam" dedim "önce bir duş al ve üzerindeki kanı temizle iğrenç görünmekle beraber iğrenç kokuyorsun" dedi ve odadan çıktı kalkıp banyoya gittim orda giymem için bir kaç tane eşya vardı hemen suyu açıp duşa girdim. Kızda ilk fark ettiğim sürekli siyah giyinmesi ve o günkü gibi şapka ve maske takmasıydı camdan dışarı baktığımda bir ormanın içindeydik duşumu alıp üzerimi giydikten sonra banyodan çıktım odaya girdiğimde masaya yaslanmış bir şekilde bekliyordu önce baştan aşağı bana baktı ve daha sonra konuşmaya başladı "yakışmış. Şimdi konumuza geçicek olursak anladığım kadarıyla az da olsa dövüş biliyorsun ve bilgisayarlarla aran iyi işte tam burda benim işime yarıyorsun senin tek yapman gereken şuçluların tecavüzcülerin ve bunun gibi bir çok suçlunun yerini bulup beni haberdar etmek ve bazen bazı yerleri ve şeyleri hacklemek bu kadarını yapabileceğini düşünüyorum yapabilir misin?" Dedi aslında bana göre bu tür işler çocuk oyuncağıydı kabul ettim ve biraz dinlenmemi ve sonrasında antrenman için aşağı inmemi söyledi yaklaşık bir saat dinlendikten sonra aşağı indim bir kapının yanında beni bekliyordu yanına gittim ve kapıyı açtım içeri girdiğimde dövüş antrenmanı için bir sürü alet vardı boxs torbasının yanına gitti ve beni yanına çağırdı ve "önce biraz antrenman yapalım sonrasında biraz birbirimizi hırpalarız ve en sonda silah kullanmayı öğretirim sana." Dedi ve o da yan taraftaki boxs torbasının yanına gitti be beraber çalışmaya başladık yarım saat çalıştıktan sonra dövüş ringine girdik başlar başlamaz ilk yaramı almıştım bile iki tekme ve üç yumruk bu kız nasıl bu kadar hızlı olabiliyor hadi ama?! Sanki ikimiz değilde o benim üzerimde antrenman yapıyormuş gibi gelmeye başladı çünkü yarım saattir yerle öpüşüp duruyorum neyseki biraz daha hırpalayıp bıraktı ve yere oturup konuşmaya başladık "adın ne ?" Dedi "Vincent " dedim ve bana ona orion bana V diyeceğini söyledi bende bunu onayladım zaten başka ne yapabilirim ki daha sonra bana burda kalıcağımı ve neye ihtiyacım varsa almamı söyledi sonra bir işi çıktığını ve gitmesi gerektiğini söyleyip gitti ama bana gitmeden önce saldırı hava sindeki kızı bulmamı söyledi o gidince bende kızı araştırdım ve onun ne zaman odama koyduğunu bilmediğim telefonu alıp kızın bilgilerini yazıp attım.
İsim:Eylül Koray
Yaş:19
Yer:Yıldız cafe
Diğer bilgiler:kızın çikolataya alerjisi var ve ayrıca sinir krizler var bir kardeşi var ismi inci ama eylül inciyi sevmiyor çünkü biyolojik kardeş değiller ve inci koray ailesinden nefret ediyor.
Bunları yazıp attım ve yeni hayatım böylelikle başladı

Bilinmeyen Kızların Suç DosyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin