-8-

71 6 0
                                    

HANAGAKİ TAKEMİCHİ~

Daha fazla beklemeden kutuyu açtı. En üstte duran fotoğrafla beynim durdu.

Bu fotoğraf, biliyorum ben bu çocuğu!

//////////////////

Hızla fotoğrafı kaptım ve bağırdım.

"BU!"

Kisaki değil mi bu? Nereden çıktı bu adam?

Mikey hemen sordu.

"Tanıyor musun sen bu adamı?"

Gözlerimi fotoğraftan çekmeden kafamı salladım.

"Evet!"

Unutmam mümkün değil. Black Dragon'da iken çok sık karşılaşırdık. Ama her seferinde üstten bakardı bana. Şimdi elimde duran fotoğrafta bile benden üstün olduğu açıktı. Hep nefret ettim bu adamdan.

"Nereden tanıyorsun?'
"Ben..."

________

"Oi! Hanagaki!"

Taiju bana seslenince bende elimdeki motoru oracıkta bırakıp yanına gittim.

"Efendim?"

Kolunu omuzuma attı ve saçımı karıştırdı.

"Sana demedim mi biraz rahat ol diye?"
"Pardon, özür dilerim."
"Sende ne çok özür diliyorsun!"

Taiju benim arkadaşımdı. Evet, döneminin en korkulan çete liderlerinden olan Taiju Shiba benim en yakın arkadaşımdı. Belki de tek arkadaşımdı. Garip bir şekilde...

Sanırım onunda en yakın ve belki de tek arkadaşı bendim. Alfa olduğu için çok korumacı ve sahipleniciydi. Ben zaten buna alıştım. Diğer çete üyeleri arada bir şaşırsa da onlar da artık pek yadırgamıyordu bu durumu.

"Sor bakalım seni neden çağırdım."

Anlamaz gözlerle bir süre suratına baktım. O da bana 'sorsana hadi' der gibi bakıyordu. Dayanamayıp sordum.

"Neden?"
"Kaplumbağa de-"
"Taiju!"

İğrenç. Geçmedi mi bunun modası? Kusmak istiyorum. Yardım edin.

Kendimi onun kollarından kurtarıp kenara çekildim. İğrenmiş gözlerle yaptığı espri sebebiyle onu sözsüz zorbalıyordum şuan. Bu benim yapmayı en sevdiğim aktiviteydi. Taiju bir anda ciddileşti. Onunla beraber bende doğruldum ve diyeceği şeyi dinledim.

"Ciddi konuşacak olursak buraya seni önemli birşey için çağırdım."
"Ne gibi?"
"Bilirsin, ben sensiz pek iş yapmam."

Ha? Nereye gidiyor bu konu?

Ses tonundan anladım konuyu uzatacağını. Ve bunun için hiç zamanım yok.

"Kısaca açıklar mısın?"

Taiju karşısındaki adama "Getir!" diye bağırdı. Adam eğilip gitti. Sonrasında adam yanına gözlüklü biri ile beraber geldi.

"Tanıştırayım. Bu Kisaki Tetta."

Kisaki,ha? Normal gibi görünüyor.

Adam elini uzattı. Omega olduğunu anladığım adamı baştan aşağı süzdüm. Gayet sakin ve normal gözüküyordu. İlk başta tabi...

"Tanıştığımıza memnun oldum."
"Bende."

Uzanıp elini sıktım. O elimi daha fazla sıkınca zaten anladım birşeylerin yanlış olduğunu.

Vay vay. Kimsin sen? Meraklandım şimdi.

"Hanagaki Takemichi ben."

Sakinliğimi hiç bozmadan gülümsedim. Yüzü o kadar sinirime gitti ki o an yumruklayasım geldi. Bu soğuk ve nefret dolu havanın bozulması Taiju sayesinde oldu.

Aşk ÇizgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin