-13-

58 10 4
                                    

Gözlerim sonuna kadar açıldı.

Bu bağlantıdan kurtulmanın bir yolu mu var?

//////////////////////////

"Sen ne söylediğinin farkında mısın?"

Gözlerimin içine baktı.

"Evet, farkındayım. Bir düşünsene, sen ve ben! Sonsuza kadar birlikte olabiliriz."

Hâlâ "biz" deyip duruyor. Bu benim cidden sinirimi getiriyor.

"Taiju! Bu saçmalığa bir son ver!"

Taiju sırıtarak iyice yaklaştı.

"Saçmalık mı? Aşk ne zamandan beri saçmalık oldu?"

Senin bu yaptığın aşk değil. Adam kaçırmak ne zaman aşk oldu?

"Bu aşk değil! Bu resmen takıntı!"

Sinirlendi ve bağırmaya başladı.

"SENİ UZUN ZAMANDIR SEVİYORUM! O MİKEY PİÇİNDEN BİLE DAHA ÖNCE! NASIL OLURDA BENİM YERİME ONU SEÇERSİN!"
"KİMSEYİ SEÇTİĞİM FALAN YOK!"

O kadar saçmalamaya başladı ki benimde sinirlerim iyice gerildi. Ne yapacağımı bilmiyorum ama kelimeler ağzımdan kendiliğinden çıkıyordu.

"Burada kimse kimseyi seçmiyor Taiju!"

Daha başka şeyler söyleyemeden tüm hiddetini yüzüme kusarcasına bağırmaya başladı.

"AMA ONU SEVİYORSUN!"

Sesi o kadar şiddetliydi ki kafamı yan tarafa çevirdim. Ama zayıf görünmemek için hemen geri önüme döndüm. Gördüklerim ile resmen çok oldum.

O... ağlıyor mu?

"BENİ DEĞİL! ONU SEVİYORSUN SEN!"
"Taiju?"

Sesi daha da ağlamaklı çıkıyordu.

"SİKEYİM! NEDEN BEN DEĞİL DE O? BENİM ONDAN GERİ KALIR NEYİM VAR? SENİ ONDAN DAHA İYİ TANIYORUM. BİZİM SENLE BİR GEÇMİŞİMİZ VAR. AMA NEDEN!..neden?"

Taiju başının ellerinin arasına alarak odada bir o yana bir bu yana gelip durdu. Sürekli "Neden?" diyordu. Bir süre böyle durduktan sonra nefes verdim.

Her şeyden önce anlaması gereken bir şey var.

"Seni sevmiyorum Taiju."

Onunla bir geçmişimiz var, evet. Birbirimize kardeş gibi, tek varlığımız gibi davrandığımız bir geçmişimiz var. Ama biz daha fazlası değildik. Ona asla bir aşık gözüyle bakmadım. Onu seviyordum. Ama ne bir sevgili ne de bir eş gibi. Onu sadece bir dost, bir kardeş gibi seviyordum. Daha fazlasını hiçbir zaman hissetmedim.

Taiju bunu duyunca hemen bana döndü. Hâlâ gözleri doluydu. Bağıracağı belliydi çünkü ne zaman sinirlense gözünün oralarda bir yerlerde damarı çıkıyor. Belki de kendini çok sıkıyordu.

"NEDEN? NEDEN BENİ SEVMİYORSUN?"

Evet, Taiju şu an bayağı sinirli ama ben hiç feromon kokusu almıyorum. Ya kontrol ediyordu ya da..

"Taiju. Biz seninle sadece arkadaşız. Bundan daha ötesi olamayız."

Yanıma gelip ellerini dizlerimin üzerine koydu. Yalvarır gibi konuşmaya başladı.

"Denemeliyiz. Lütfen deneyelim."
"Bunu yapamayız Taiju. Benim bağlantım var."

Gözüne baktığımda hâlâ biraz ışık vardı.

"Merak etme. Ben bağlantıyı ortadan kaldırabilirim."
"Bu mümkün değil Taiju. Bunu yapamazsın."
"Yapabilirim. Yapacağım."
"Taiju..."
"Lütfen Takemichi. Sana yalvarırım. Denememe izin ver."

Aşk ÇizgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin