-3-

101 11 2
                                    

HANAGAKİ TAKEMİCHİ~

"Mikey-kun. Sorun ne?"
"O kız. O yaptı."

Ne dediğini anlamadım.

Neyi yaptı? Nereden tanışıyorlar ki Hinata ile?

-_-_-_

Hiçbir şey anlamayınca cevap bekler bir şekilde kafamı eğdim. Gözlerine bakmaya çalıştım ama karanlıktan görünmüyordu.

"Mikey-kun. Sorun ne? İyi görünmüyorsun."

Ses çıkmayınca endişelendim. Yanına yaklaşmak istedim ama o kadar ağır feromon yayıyordu ki yaklaşmak ,en azından benim gibi bir omega için, imkansızdı. Burnum kapalı olduğu için nefes alamıyordum. Tekrar seslendim.

"Mikey-kun! Çok fazla feromon yayıyorsun. Nefes alamıyorum."

Azalması gerekirken daha da artan koku yüzünden ayakta durmakta zorlanmaya başladım. Dengemi kaybedip sendeledim.Daha fazla dayanamayacağımı anlayınca yandaki duvara yaslandım.

"MİKEY-KUN!"
"O... Yaptı. Dinlemedi ve yaptı..!"

Aynı şeyleri tekrarladığı için daha da korktum. Durumu hiç normal görünmüyordu.

"Takemichi!"

Adımı normal şekliyle söyleyince biraz korktum. Genelde "Takemitchy" derdi.

"Evet?"
"O kız..."

Biraz sessiz kaldı .

"Ne zamandır berabersiniz?"

Özel hayatımı mı sorguluyor? Lider olmak bu hakkı verir mi? Sanmıyorum.

Cevap verdim çünkü daha fazla kızdırıp feromon yaymasına sebep olmak istemezdim. Zaten şuan bile yeterince katlanılmazdı

"Henüz çıkmaya başladık. Ama öncesinde de beraberdik. Sadece bir yanlış anlaşılma sebebiyle ayrılmıştık."

Sessizlik beni yiyip bittirirken hala ayakta duramıyordum. Daha fazla çabalayamayınca yere çöktüm.

"Nefes alamıyorum! Mikey!"

Titrediğini fark ettim. Birkaç adım geriledi. O an gözlerini fark ettim. Koyulaşmıştı. Bir an ölümün vücut bulmuş hali ile göz göze geldiğimi düşündüm.

Koku yavaş yavaş azaldı ve sonunda da tamamen yok oldu. Sakinleştiğini anlayınca bende ayağa kalktım ve yanına yaklaştım.

"Mikey-kun?"

Yanına geldim ve tam omzuna dokunacakken hemen geri çekildi. Temastan hoşlanmadığını düşünüp vazgeçtim.

"Mikey-kun. Sorun ne? Neyden bahsediyorsun? Seni anlamıyorum."

Kafasını doğrulttu ve gözlerime baktı. Bir anda içimi saran garip his ile ne yapacağımı şaştım. Hemen gözlerimi kaçırdım.

Tanrım. Neler oluyor bana?

"Takemitchy."

Tekrardan yüzüne baktım.

"Beni dinle. O kız hakkında konuşmalıyız."
"O kızdan kastın benim sevgilim mi?"
"Evet,öyle."

Telefonumu çıkarıp saate baktım. 21:37. Ne zamandır burada dikiliyoruz?

"Mikey-kun. Saat çok geç olmuş. En azından eve gidip konuşalım. Dışarısı soğuk."
"Senin evine mi?"
"Evet. Ama rahatsız olursan başka bir yere de gidebiliriz."
"Benim evime gidelim o zaman."
"Senin evine mi? Umm..."

Aşk ÇizgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin