Part 1: اوماها

920 121 233
                                    

" رایتر:این فیک فول شده ولی هرچقدر هم که از اتمامش بگذره ووت شما ازش حمایت میکنه و اگه کامنتی باشه حتما میخونم".

_هی هی همگی توجه کنین! امروز به جای هولدم*، اوماها* داریم!

*دو سبک از بازی پوکر

با صدای بلند مرد،همهمه ای بین جمعیت ایجاد شد و زمزمه هایی بین افراد داخل سالن شنیده میشد..

_یعنی امشب اومده؟..
_چندشبی ازش خبری نبود..
_حتما اومده چون فقط وقتی اون میاد اوماهارو داریم ..

با ادامه حرف مرد توجه همه افراد بیشتر جلب شد:

_حدس بزنین برنده امشب علاوه بر شرط آخر چی نصیبش میشه؟!

صدای همهمه بیشتر شد و کل جمعیت مشتاق ادامه خبر جدید بودن.

_حتما تا الان متوجه شدین و حالا باید بگم امشب تمساح خونی دوباره بهمون ملحق شده! قراره اینجارو بترکونیم!! کیم سوکجین اینجاست!!

مرد با هیجان زیادی داد زد و حالا این غوغا در سراسر سالن پخش شده و خیلی از افراد با صدای بلندی اسم کیم سوکجین رو فریاد میزنن!

همه اونو میشناسن! تمساح خونی لقبی هست که به افراد آموزش دیده و حرفه ای که توانایی مقابله با فشار های عصبی حین بازی رو دارن و به بهترین نوع ری‌اکت هاشون رو کنترل میکنن،داده میشه و خب..

کیم سوکجین کسیه که پوکر رو جزوی از وجودش میدونن! اون پسر با وجود سن کمی که داره تبحر خاصی در این زمینه پیدا کرده و بیخود نیست که به عنوان پادشاه آکواریوم* شناخته میشه!..

*میز پوکر

از لحظه ای که وارد سالن شد صدای جمعیت به میزان قابل توجهی بالا رفت و محبوبیتش رو بیشتر به رخ کشید..

پسر 23 ساله‌ای که علاوه بر مهارتش،جذابیت ظاهریش هم آدمای زیادی رو خواستارش کرده و امشب تو اون لباس مشکی حریری که یقه کاملا بازی داره و آستین هاش متشکل از گیپور های ظریفی هستن خواستنی‌تر از هر زمانی شده!..

قسمت پشت لباسش هم به میزان زیادی پوستش رو نمایان کرده و در کل اگه در نظر گرفته بشه اون لباس،با سخاوت بسیاری پوست درخشان و سفیدش رو به نمایش گذاشته و چشم‌های حریص و گرسنه زیادی روش جولان میدن!..

چشمای درشت و در عین حال خمارش و لب هایی به سرخی یاقوت..
و در کنارش گلیتر نقره ای رنگی که روی گونه راستش کشیده شده ؛ همه اینا برای خیره کننده‌تر شدنش کافی نیست؟!

با قدم های محکمی روبروی میز ایستاد و مایک رو از مرد گرفت..

و چند ثانیه بعد صداش داخل سالن پیچید:

_بی‌مقدمه اصل مطلب رو بهتون میگم، سر این اوماها تمام تلاشتون رو بذارین و بیشترین بلایند بت رو ببندین! چون علاوه بر سود نهایی اعلام میکنم که قراره امشب رو با برنده این میز بگذرونم!!

𝖫𝖮𝖱𝖣 𝖬𝖮𝖮𝖭'𝖲 ‖ TAEJIN "COMPLETED"Where stories live. Discover now