פרק 1

359 10 2
                                    

"דודה אני מאחרת " צעקתי לדודה שלי כי איחרנו ליום הראשון של כיתה יא'
" שניה מתוקה כבר יוצאים " ענתה לי והייתה רגועה לגמרי  מה שעצבן אותי יותר
" ממתי את קוראת לי מתוקה לאן הלך עדידה "
עדידה זה היה השם כינוי שדודה שלי מצאה לי קלאסי כזה, לעומת החברות שלי שהם קוראות לי די כיאילו ברצינות
" את כבר בכיתה יא' אני יודעת שאת לא רוצה את הכינוי הזה כבר " ענתה לי כשירדה מהמדרגות , והוסיפה משהו אחר ," אנחנו כבר לא צריכות בית כזה הוא גדול מידי " הבית שלי היה לא ממש גדול ולא ממש קטן הוא היה רגיל רק דודה שלי אוהבת להשויץ בבית שיש לה .

" יאללה דודה תעלי הילוך כבר" כעסתי שהיינו באוטו ברבע שעה  איחור " שניה עדי אני כותבת משהו " ענתה לי בזמן שהיא כותבת לעבודה " אני בסוף יקח את האוטו המזורגג הזה" עניתי בכעס ," איי לא לקלל מה לימדתי אותך "  השפלתי את הראש ושיחקתי  באצבעות שלי .
כשהגענו אמרתי ביי לדודה שלי ויצאתי לשער
אמרתי שוב שלום לשומר המוכר ורצתי לכיתה
כשהגעתי היה את ניק ( שהיה לו כמובן כמו תמיד שרירים בכל מקום עיניים כחולות ושער בלונדיני פרוע , ברצינות כיאילו איכ) בחוץ ושיחק בכדור
" גם ביום הראשון אתה מסתבך " אמרתי לו בלחש והוא נראה נבהל ששמה את קולי , " גם השנה אני תקוע איתך " ענה לי בעקיצה , לא עניתי לזה פשוט הלכתי לכיתה והחלטתי לעשות משהו אחר .. " עדי מה קורה גם היום את מאחרת " אמרה לי המורה שולה כשעמדה מול הכיתה " כן כמו כל שנה את אמורה כבר להתרגל " עניתי והרגשתי חופשי לדבר כי שולה מכירה אותי כבר 5 שנים אז היא יודעת שאני לא ילדה טובה כל-כך " טוב כנסי " ענתה לי בצחקוק קטן , ואז החלטתי לעשות את מה שרציתי , " אני יכולה ללכת לאחות כי  ניק החטיף לי מכה ואני קצת מדממת " שיקרתי בשביל לעצבן את ניק " ניק חצוף לא מתנהגים ככה עוף למנהלת " התעצבנה המורה " וגם את עדי יכולה ללכת לאחות "

בכל מקרה מצאתי את עצמי תקועה אם ניק באותו החדר לבד ושקט שרר בחדר שקט שהיה מאוד מוזר בין שנינו עד שניק תקע אותו " את עדיין פייטרית  כמו שזכרתי " הוא ענה והביט בי בעיניו הכחולות " מה אתה חושב שאני כמו הפחדניות האלה שמתאהבות ממך היית מת " עניתי לו בגלגול עיניים
"הייתי רוצה שכן " הוא ענה והמשיך להביט בי ולא הבנתי למה
שקט חזר לחדר רק שהפעם הוא הסתכל אליי ואני אליו העניים שלנו לא הצליחו להתנתק
אחרי כמה זמן שהאחות באה לקחת אותי  צחקנו שנינו והתנצלתי מול האחות והסברתי לה שאני לא צריכה וחזרתי לכיתה .

הנסיכה שלו (1)Where stories live. Discover now