Pov; otto fang
Güneşli gökyüzü yerine karamsarlık almış götürmüş etrafı..sokaklar kandan başka renk görmemiş..neredeyim ben? Burası..burası benim dünyam değil..ellerime baktım..sorun yok..Bende sorun yok..sorun benim burada olmam..sorun benim bu karanlık yerde..Tek renk olmam..sokaklar siyah beyaz..bir sonu yokmuş gibi..son gördüğüm şey beyazlığa çıkan üstünde "çıkış." Yazılı tabela olan bir kapıydı.. ve şimdi karanlık sokak arasında uyandım..
Burası benim evrenim değil..rutubet kokusu bile burnumu yakıyor..sırtımdaki solungaçlar hareketleniyor..Zar zor yerine sokabildim.. buradaki kimse ahtapot olduğumu bilmese daha iyi..korkarak sokaktan kafamı çıkartıp etrafa baktım..kimsecikler yoktu..bacaklarım gitmek istemiyordu..ama daha fazla durusam birşey gelecek gibiydi..çıkışı bulmam gerekiyordu..şimdi..adım attım ve hızlıca yürümeye başladım..bir testere sesi yerimde kaskatı kesilmeme neden olmuştu...
Kafamı biraz yana çevirdim ve bir ara sokakta birinin bağırsaklarına, hatta ciğerlerine kadar testerenin metal dikenlerini içeri iten sarışın cüsseli ve uzun bir adam gördüm..görüntü o kadar midemi bulandırdı ki ağzımı elimle kapadım..kan kokusu her yere yayılıyordu.. adam kadının gırtlak kısmını eliyle sökünce cidden tedirginleştim..koşmam gerekiyor muydu? Düşünmeye vaktim yok gibi hissettim..tam koşaccaken bir dal kuruşuna bastım.
"Ah.."
Adam bana baktı..o anda korkumu iliklerime kadar hissettim..doğruldu ve testerenin ipini sertçe çekerek çalıştırdı..testereyi tek eline aldı..yavaş ama sert adımlarla üstüme geliyordu..o kadar korktum ki ayakkabımın altındaki solungaçlar yere yapıştı..çıkarmak için zorlarken bir yandan korku ile adama bakıp duruyordum..son anda çıkarıp koşmaya başladım..ciğerlerimi yettiği kadar arkama bakmadan koşarken aniden birine çarptım..kafamı kaldırdığımda adamı görünce çığlık attım.
"AAAAH!"
aniden boş olan eli ile boğazımı öyle sert kavradı ki sesim kesildi.
"Bağırma. Kulaklarımı kanatacaksın."
"H-HA-"
nefes almakta öyle zorlandım ki bir an öleceğimi zannederek gözlerimi kapattım ama adam bırakınca derin derin nefes alıp soluklandım.
"Ben sizi görmedim- kimseye söylemem yemin ederim-"
Adam aniden gülmeye başladı ve kolumu sertçe tutup çekti.
"Sen birine benziyorsun..seni bırakırım diye mi düşündün? Hazır bulmuşken.."
Adama yakından bakınca bana da tanıdık gelmişti..
"Sana tanıdık gelmedim mi..? Fang."
Siktir adımı nerden biliyor b- bir saniye..
"Buster?.. sen ne zamandan beri sarışın..ve vahşisin?-"
"Bu evrenden değilsin sen..benim evrenimdeki fang öleli çok oldu."
"Ha-? Nasıl geri döneceğim?-"
"Dönemezsin."
"Ne demek dönemem?!"
Adam kolumu bırakıp bana arkasını dönerek iç çekti.
"Artık burada..benim kurbanımsın..aynı diğeri gibi."
"Diğeri-?"
"Amma aptalsın..diğer fangi diyorum."
"NE-?"
Diğer fang'i o öldürdü..iğrenç aurası yüzüme yüzüme vuruyor resmen..
"Sessiz ol dedim. Ses tellerini kopartırım veya ağzını dikerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çıkış. / (Fangster)octo fang x chainsaw buster
Mystery / ThrillerBrawlstars~ acayip şiddet içerikli bir hikaye olacak. psikolojiniz sağlam ise okuyun. Chainsaw buster x octo fang