Bölüm 2: "çıkış."

118 13 11
                                    


Gözlerimi açtığımda bedenim hala yarı uyuşuk gibiydi..hava normalden daha karanlık ve kasvetliydi..evde kimse yoktu..kalktım..duvardan destek alarak balkona çıktım..etrafta yoktu..bu benim son şansımdı..

O kadar hızlı olmalıydım ki kapının kitli olduğunu hesaba katarak solungaçlarımı duvara sabitledim ve kendimi aşağı attım. Çok yüksek değildi..solungaçlarımı geri çektim..hızlıca sokakta koşmaya başladım..diğer sokağa sapmak için sağa döndüm..büyük bir kalabalıkla karşılaşınca duraksayıp yutkundum..hepsinin elinde dikenli toplar vardı..

hepsinin elinde dikenli toplar vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gitmek zorundaydım..parmak ucuna çıktım..

İşte o kapı..O BEYAZ KAPI! ÇIKIŞ!

İlk başta tedirgince bir adımımı ruhların sokağına attım..arkamda duyduğum testere sesi ile irkildim..göz ucu ile arkama baktım..

"Buster.."

Bu yaşamak için son şansım..o kadar hızlı koşuyordum ki insanların(?) Derime sürttüğü dikenli topların metal dikenlerini derimi kopartırken bile durmuyordum.. duramam.

Çıkış..ulaşıyorum..

Elimi uzattım..az kaldı..dayan..

Testere sesi uzaklaşıyor..sanki bedenim kendi koşuyor gibi..nefes alabiliyormuşum gibi.. aitmişim gibi. Zafer gibi..

Her yerim çizilmişti.. kanıyordu..derim parçalanmıştı..resmen ezilmiş ve kopartılmış gibiydi..zaten öyleydi..

Geldim..

Az kaldı..

Gözlerimi açtım..

Yataktayım..

"Ç-ÇIKIŞ..?"

Etrafa baktım..o adam yok.. kollarıma baktım..çizikler yok..ama acısını en derinden hissettim..nasıl..?

O çıkış kapısı o sokakta..

Vücudum taşlaşmış gibiydi..kendimi yataktan yere atmayı başardım ve Zar zor ayağa kalktım..uzulvlarım yanıyordu..hızlıca kapıya koştum..kilitli değildi..kalkamayacağımı sandı..

Sokağa çıktığım gibi uzulvlarım istemese de hareket etmeye zorladım..koşmaya başladım..

Sağa döndüm..yine o kalabalık..ama bu sefer dikenli toplar yok.. sonunda..

Pençeleri var..

Kimin umrunda? Çıkış orada.

Ciğerlerimin yetmediği, ruhumun parçalandığı, çıkışın olduğu yere dek koştum..pençeler uzulvlarımdaki et parçalarını birbirinden ayırarak yolsa bile..etler ellerinde kalsa bile koşmaya devam ettim..

İşte o ses.

Testere geliyor.

Farkındayım..

Hızlan..çıkış orada duruyor..seni bekliyor.

Orada duruyor..

Bodrumdayım.

Çıkıştayım..

Elimi uzattığım gibi kapıya dokundum..

Sadece bir halisulasyon..çıkış yok.

DAYANAMIYORUM!

siyah kalemle çizilmiş göz olan bir kağıt..ve kan

"N-nasıl..?"

"...ne o? Gidemedin mi?"

Testere..

"HUH-"

testeresi çalışıyor..hiçbir savunmam yok..sadece halisülasyondu..ayağını bacak arama getirip çekti ve yere düşürdü..yerdeki ufak sivri taşlar kopartılmış derimin içine girdikçe alt dudağımı ısırdım.

"Çıkış yok..şizofren."

"G-gördüm..oradaydı!"

"ORADA BİR BOK YOK!"

botu ile bacağımdaki derisi yırtılmış yere basınca çığlık attım. Sonra beni saçımdan tutup kafamı kaldırdı..

"Beni duyuyor musun?. Evde duracaksın."

Kafamı bile sallamadım..bunu görünce kaşlarını çattı ve aniden kafamı yere vurdu..

"AAAAH!"

Burnumun kırıldığını hissettim..titremeye başlamıştım..gözlerim kararıyordu.. arkama geçti ve aniden bacak arama öyle sert bir tekme attı ki..bir an öleceğimi sandım..yerimde irkildim ve yana doğru devrildim.

"YAPMA BUSTER.."

birşey söylemeden bir sigara yaktı ve kolumu tutup ters çevirdi.

"H-HAH- AAH!"

Yanan sigara dumanını dertle çekiyordu içine.. sigarayı içine çekip yavaşça yüzüme üfledi..

"H-hayır hayır.."

"Ah evet."

Yanan sigarayı koluma basınca tekrar çığlık attım..bu sefer beni sırt üstü çevirdi iterek..

"Ağzını aç."

"N-ne.."

Yüzümü tuttu eğilerek..

"Aç yoksa keserim."

Açmak zorunda kaldım..ağzımı araladığım an hala sıcak olan sigara izmaritini ağzıma attı..gözlerimden yaşlar akıyordu..ağzımın içi feci yanıyordu.

"Tükürebilirsin."

O der demez ağzımdan attım..o kadar canım yanıyordu ki..

"Hah..aferin en azından dinliyorsun.."

Beni tutup kaldırdı ve çuval taşır gibi omzuna aldı..eve kadar sesimi dahi çıkartamadım..konuştukça ağzımın içindeki yanıklar derimle sürtüştüğü için iç iç yanıyordu..

Tek yaptığım titremekti..bacak aram hala feci sızlıyordu..bu herifi gebertecektim..bir şekilde.

İlk o beni öldürmezse elbet..

Eve gelir gelmez beni yatağa resmen fırlattı..

"AH-"

"dur orada."

Cebinden bir anahtar çıkarttı ve bodruma indi..merakımı yenildim..

O ses tekrar aklımda yankılandı.

Bodrumdayım..

Bodrum..

Yavaş adımlarla..ağrı ve acımı umursamadan merdivenden dikkatle indim ve herifin açtığı zincirli kasaya baktım..dikdörtgen şeklindeydi..

"HA-"

sesimi duymuştu..Bana baktı.

"Çok mu merak ediyorsun.?"

"H-hayır ben-"

Cümlemi bitirmeden yanım gelip sertçe saçımdan kavradı ve ağlayıp kıvranmama rağmen beni sürükledi..beni o şeyin önüne getirip kapağı açtı..

Gözlerime inanamadım..
İnanmak istemiyordum..

Ağzımdan kan geliyordu..
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı..

Bodrumdayım..

DEVAM EDECEK..?????.

çıkış. / (Fangster)octo fang x chainsaw busterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin