Bölüm 3: ruhun acısı.

122 13 11
                                    


Bu..

Bu o..

Ahah..işte buradayım..acım ile gömülemedim bile..bu yüzden rahat değilim..ait olduğum yer topraktı.

"N-ne yaptın..-"

"Ne mi yaptım?.."

İç çekti ve saçımı bıraktı..sonra bir süre cesede baktı..

Öldürdüğü fang'in cesedine..

"Bende bilmiyorum..ne yaptığımı. Fakat aynısı sana olsun istemiyorsan susacaksın. Başka çaren yok."

Sakin sesini çıkartma..anı kolla fang.

Doğru söylüyor..anı kollamalıyım..

"Kokmuyor mu?"

"Ne?"

"Ceset."

"Bodrum şu ana dek kilitliydi. Ve kasa kokuyu bile dışarı çıkartmıyor."

"Uh.."

Buster geri ayağa kalktığında beni kolumdan tuttu ve geri itti.

O esnada sırtıma bir halat değdi..

Kafamı çevirip hayata baktım..

Siktir..

Kanayan asılı kanlı bir halat..?

Ben burda canımı verdim. Genç yaşta mutlu olmam gerekirken..okula gitmem gereken yaşımda.

Sana da aynını yapacak..

Çünkü onun içindeki kin asla sönmedi..

Asla görmedi..ne kadar sevdiğimi...

Sadece öldürüyor..gözü kör oldu..açamazsın. düzeltemezsin.

O gün..beni astığı gün.. ben öyle dönük gözlerle baktım ki..bu sefer de onun o yeşil gözleri ışıldar herşeyi görmüşcesine.. pişmanlıkla halatı bıraksa dahi o kadar gecikmişti ki..

Ama bir daha yaşama hakkım olsa.

Yine severdim aptal gibi.

Sen yapma..

Arkamı yavaşça döndüm..duvar kenarında şeffaf bir beden oturuyordu..Bana benziyordu..

Bu o mu?..

Evet..ama bana çok bakma..o da görüyordu.

geri bustera baktım..ama birşey demeden beni Bodrumdan çıkarmakla yetindi ve beni odaya gelinceye kadar bırakmadı..gelince beni yere itti.

"Buradan dışarı çıkarsan eline çivi çakarım."

Anladım dercesine kafa salladım..ellerim titriyordu..artık cidden şizofren olduğumdan şüphelenmeye başlamıştım..

Hayır..o cidden benle konuşuyor..zihnimde..sesleri..ah tanrım..yalvarırım buna bir son ver..rüya olmasını istiyorum..hepsinin bir rüya!

O bodruma geri inmeliyim..o ruhun acısını nasıl dindireceğimi öğrenmeliyim..

Buradan ancak böyle çıka-

Çıkarsın. Evet, ancak böyle çıkabilirsin..

Buster..neden bu kadar çirkin davranışlarda bulunuyor..neden böyle yapıyor..

Uyu*turucu, haplar ve benim yüzümden buna dönüştü..bu canavara değil, buster'a aşıktım..

Onu nasıl öldüreceğim..sen vurmuşsun..ama ölmemiş?

çıkış. / (Fangster)octo fang x chainsaw busterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin