Sanırım bu sefer cidden sona yaklaşıyorduk..cebimdeki silahı çıkardım yavaşça..üstündeki o demiş işlemeleri, oyuklar..bıçak izleri ve kuru kan..Hepsi artık bana acı yerine huzur veriyordu.
Artık hep beraberdik..Merkeze ulaştığımızı kafamın üstünde duran "MERKEZ" yazısından anladım..Ağır adımlarla etrafı inceleyerek geçiyordum. Gri demir duvarlar, çokça odun, yerde patlamış benzin varilleri..ismi karalanmış ayın çalışanı tabloları vardı..hepsinin yüzü karanlıkta kalmış, sanki fabrikanın içinde kül olmuşlardı..sanki tüm hayatlarını "keşke"leri uğruna terk etmiş ruhların bulanık yüzleri gibiydiler..tanrıların yüz karası olmaktan başka çareleri yokmuşcasına son vermişlerdi hayatlarına.
"Ah.."
Stu durdu..surge de öyle..ben ise dalıp gittiğimden önümüzde duran maisie,max ve 2 yabancıyı fark edememiştim..maxın çığlığını duyunca yerimde irkildim..ah evet..surge'ün öldüğünü sanıyordu..
"SURGE! AMAN TANRIM!"
Max surge'e sarıldığında içimin yumuşadığını ve titrediğimi sezdim..yüzümde istemsizce bir tebessüm oluşmuştu..
"SEN..NASIL?!"
"Fang beni kurtardı. Gerçek bir dostun yapacağı gibi! Ama saat.."
"Saat önemli değil surge.."
Yanıtladım ve gülümsedim. Max bana da sarıldığında bende sırtını sıvazladım onu avutmak istercesine.."Teşekkür ederim fang!"
"Rica ederim max"
Maisie stu'ya dik dik bakıyordu..kollarını kavuşturdu.
"Bu kim?"
"Asıl onlar kim?"
Max geri çekilince elimle mezarcıyı ve zombi herifi işaret ettim.Mortis denilen herif bir adım öne çıktı.
"Ben mortis. Size yardımcı olmak için buradayız. Fakat bunun elbet bir bedeli olacak."
"Ne gibi?"
"Orasını sonra konuşacağız. Bu da frank."
"Size de merhaba."
Frank çok konuşmuyordu.."Ah evet..merhaba."
İçime bir kar tanesi gibi ağır bir şüphe düşmüştü..Stu öne çıktı.
"Stu. Bende geri dönmeye çalışıyorum."
Stu kollarını kavuşturdu.
"Yardım edeceksek takım gibi, birlik gibi uyumlu olmamız gerekir."
"Hayır hayır..onunla ben yüzleşeceğim..siz sadece elemanlarını oyalayın.. "
Herkes bir anda bana baktı..inanmazcasına.
"O herif senin 10 katın! Dalga mı geçiyorsun!?"
Maisie yine sinirlenmiş olacak ki kaşlarını çattı huysuzca."Çocuk değilim. Ve..derdi benimle nede olsa..saçma salak sebeplerden zarar görmenizden bıktım tamam mı? Adam gibi yüzleşeceğim. Her ne kadar vahşi bir kurt gibi davransa bile.."
"Fang..yanlış anlama ama cılız bir bedene sahipsin..ve o herif..yani..kalıplı.."
"Ölmeyeceğim..konu bitti."
"Öleceksin evlat."
Stu, fabrikanın gri, paslanmış duvarlarına bakarken eskileri zihninde baştan oynatırken cevap verdi bana.
Dinmiyordu acısı..çığlık atardı her saniyesinde, Tanrının ruhsuz kulları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çıkış. / (Fangster)octo fang x chainsaw buster
Misteri / ThrillerBrawlstars~ acayip şiddet içerikli bir hikaye olacak. psikolojiniz sağlam ise okuyun. Chainsaw buster x octo fang