Sezon 2 Bölüm 1: fabrika

120 11 11
                                    


Asansör kapısı açıldı..
Beyaz ışık..beni bekliyor adeta..

Gelmemi istiyor..bedenim hareket etmiyor..ah tanrım..

Dizlerimin üstünde, ellerimle tek çarem yere tutunarak ilerledim..kim bağırsa neye yarar? Kim çığlık atsa, kim kan dökse neye yarar? Kim kim olur ki? Çıkış, fang.

Koş fang..koş canının yettiği yere kadar..

Ayağa kalktım..merkez güç binasının dev tankeri karşında duruyordu..sıcak terler döken avucumun içindeki saate baktım..

Son..

Tankerdeki binbir kabloda gözümü gezdirdim..saati bir kabloyu bağladım..ekranında çıkan düşük şarj kısmı 2 saniye geçmeden tavan yaptı..kablodan çıkardım..güvenlikleri bağırmalarını buradan duyuyordum..şimdi ana ofise gidip yeni bir ana kart almam gerekiyordu..

Ama birşey hissediyordum..
Biri beni izliyordu..her hareketimi hemde..

İçimde bir ürperti vardı..ürkek bir şekilde kafamı çevirdim ve arkama göz ucu ile baktım..

ürkek bir şekilde kafamı çevirdim ve arkama göz ucu ile baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Robotik sesler..bu ufak robot beni izliyordu..kayda alıyordu..

Sanırım bu binanın güvenlik kamerasıydı..

Parmağını bana doğrulttu..
Mekanik parmağı bir silah gibi içinden orta boyda bir mermi fırlattı..kafamı yana yatırdım hızla..kulağımı sıyırıp geçmişti..

Şok içinde karanlığın içinden bana yaklaşan robota baktım..zamanım yoktu..hızlıca karşımdaki koridora doğru koştum..

Nişan alma yeteneği berbattı..yürürken bana ateş açsa bile kolay kaçmıştım.. ofise girip kapıyı kilitledim..

"H-hah.."

Soluk soluğa koyu meşe olan masanın çekmecelerini karıştırmaya başladım..öyle paniklemiştim ki..

Kapının altından 2 robot ayağı fark ettim..sonra cızırtı çıkaran ofis kamerasına baktım..kırmızı bir noktası yanıp sönüyordu..

Saati çıkarttım ve çekmecenin birinde dosyaların arasında bulduğum anakartı yanmış olan ile değiştirdim..ofisin içinde ayrı ufak bir asansör vardı..

Tam gidecekken yerdeki bir tuşa ayağım bastı..gözlerimi faltaşı gibi açtım ve geri çekildim hızla..çekilmesem uyuşturucu iğneyi koluma yiyecek ve yakalanacaktım..bastığım yerlere dikkat ederek asansörün tuşuna bastım..o esnada kilide doğru atılan merminin sesini duyunca korkudan irkildim..asansörün kapısı açılır açılmaz kapının kilidi kırıldı..hızla zemin kata giden 0 tuşuna bastım ve kapılar kapandı..

O iki çift kırmızı göz bana merhametsiz bakmıştı..

Kurtulduğumu sanarken asansörün üstüne bir ağırlık bırakılmış gibi sallandı..

çıkış. / (Fangster)octo fang x chainsaw busterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin