V

144 16 71
                                    

⨢⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨢

Ranpo gergin bir şekilde bacaklarını kendisine doğru çekmişti ve duvara yaslanıyordu. Poe ise ''Sakinleşin lütfen Ranpo-kun.'' diyerek onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Aralarındaki ilişkiyi kıskanıyordum, beni koruyacak hiç kimse yoktu. 

Sigma: ''Sıkılmaya başlıyorum.''

Nikolai: ''Ne yapmamı bekliyorsun Sigma?''

Sıkkınlıkla oflayarak gözlerimi Sigma'dan Ranpo ve Poe ikilisine çevirdim. Hala aynı durumlardalardı anlaşılan.

Ranpo: ''Ölecek miyiz?''

Poe: ''Herkes ölse bile senin yaşaman için çabalayacağım. Hayır, yaşayacaksın Ranpo-kun''

Ranpo: ''Teşekkürler Poe...''

Poe: ''Teşekkür etmene gerek yok Ranpo-kun... Kendi isteğimle senin yanındayım, başka birinin isteği veya başka bir etken yüzünden değil...''

Harika. Akıl hastanesinde bile romantizm yapabiliyorlar. Ranpo sıkıca Poe'ya sarılıyor, Poe ise Ranpo'nun saçlarını karıştırıyordu.

Nikolai: ''Gerçekten Sigma'yı falan ısıracağım sinirden.''

Sigma: ''Uzak dur.''

Bir kaç dakikamız yani tahminen yirmi dakikamız böyle boş konuşmalar ile geçti. Yaklaşık yirmi dakika sonra, odaya bir doktor geldi. Bu doktoru tanıyordum.

????: ''Merhaba herkese. Küçük, zararsız oyun 10 dakika sonra başlayacak.''

Ranpo: ''S-Siz k-kimsiniz?''

????: ''Bu hastanedeki kıdemli doktorlardan biriyim. Adım Mori, Mori Ougai.''

Sigma: ''Ne oyunu oynayacağız Mori-san?''

Mori: ''Bir çeşit kumar oyunu. Fakat tam kumar değil. Para değil, hayat koyacaksınız ortaya.''

Şaşırmıştım. Hayatlarımızla kumar mı oynayacağız?

Nikolai: ''Hayatlarımızın üstüne kumar oynayacağız? Değişik.''

Ranpo'nun Poe'ya ''Korkuyorum Poe...'' diye fısıldadığını duyabiliyordum.

Poe: ''Korkmayın Ranpo-kun...''

Yaklaşık dokuz dakika geçmişti ve bu tuhaf oyunun başlamasına tam tamına 1 dakika kalmıştı.

Mori: ''Hazır mısınız? Oyunla beraber ölümün eşiğinde dans etmeye hazır mısınız?''

Otuz saniye.

Sigma: ''Heyecan verici...''

Yirmi saniye.

Ranpo: ''Dikkatli olmalısın Poe...''

On saniye.

Poe: ''Hayatta kalacağız Ranpo-kun.''

İşte, başlıyoruz.

Mori: ''Şanslarınız yanınızda olsun.''

Doktor Mori, bir tahta çıkardı ve tahtayı ortaya koydu. Tahtanın üstünde renkler/sayılar vardı.

Tahtada sadece bir yer kırmızıydı diğer yerler ise beyazdı ve onların üstünde '0' yazıyordu.

Sigma: ''Bu ne?''

⨦‖Son Aylar‖⨦ --⨑FyoLai⨑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin