VII

244 20 71
                                    

⨢⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨥⨢

Poe, Sigma ve ben odamda oturuyorduk. Doktorlar beraber kalmamıza, oda arkadaşları olmamıza izin vermişlerdi.

Fakat doktorum farklıydı.

Oy birliği ile izin verilince o an sinirle tırnaklarını yemeye ve tırnakları ile avcunun içini parçalamaya başlamıştı.

Poe: ''Keşke...''

Sigma: ''Kes sesini Poe.''

Nikolai: ''Mhm.''

Poe: ''Duydunuz mu? Yan odaya iki kişi gelecekmiş. Doktorlar toplantı yaparken kulak misafiri olmuştum.''

Nikolai: ''Öyle mi? Kimler?''

Poe: ''Bilmiyorum fakat evli bir çiftmiş.''

Sigma: ''Tch. Sinir bozucu ve gürültülü olacaklar. Bundan eminim.''

Saatlerimiz böyle saçma konuşmalarla geçti.

Sesimiz bir anda sertçe açılan oda kapısı ile bölündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sesimiz bir anda sertçe açılan oda kapısı ile bölündü. Üçümüzün de gözleri kapıya gitti ve gelen kişiye baktık.

Doktorum.

Fyodor: ''Ne güzel bir hava değil mi millet?''

Sigma: ''Ah... Evet öyle.''

Poe: ''Rüzgarın etkisiyle savrulan yapraklar, çiçekler... Gerçekten güzel bir hava.''

Fyodor: ''Bu güzel havada neden içeride duruyorsunuz ki?''

Gerçekten... biz neden içeride duruyorduk ki? 

Sigma'nın elinden tuttum ve onu yatağından kaldırdım, Poe'da bizim hareketimiz ile yatağından kalktı.

Nikolai: ''Haklısın doktor... Bence de güzel bir güneş ışığına ihtiyacımız var...''

Hala Sigma'nın elinden tutarken kapıya yaklaştım ve Poe'da bizi takip ediyordu.

Poe ve Sigma odadan çıkmıştı fakat ben çıkamamıştım.

Doktorum omzumdan tuttu ve beni durdurdu.

Fyodor: ''Sen, kalıyorsun.''

Sigma: ''Nikolai~ Geliyor musun?''

Doktorum kulağıma eğildi ve bana sessizce, yavaşça fısıldamaya başladı.

Fyodor: ''Hayır diyeceksin... Başka bir seçeneğin yok...''

Nikolai: ''Ahah- S-Siz gidin Sigma! B-Ben gelirim birazdan!''

⨦‖Son Aylar‖⨦ --⨑FyoLai⨑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin